Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Sterkte met je vriend, hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter...

En geen idee wat je met die voedingen moet, drinkt hij ze allemaal leeg en lijkt hij dan nog honger te hebben? Anders morgen even het cb bellen/mailen :)

2. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hij laat geen druppel staan mama
    de flessen die hij krijgt van 120+4 en de flessen van 150+5 drinkt hij allemaal leeg tot de laatste druppel,

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Nathalie...Finn is gemeen...die lacht alleen naar Stefan en naar mijn vader! Naar mij maar 1 keertje...en gisteren twee keer naar mn vader...nou is mijn vader een aparte man...dus mn zusje dacht dat hij hem uitlachtte! Haha!
    @Mama...Weet niet of hij groot is...haha! Hij is nu 57,5 cm en 5170 gram...donderdag bij het CB dan...Heb geen idee of dat erg groot is...
    Hij is wel echt heeeeeeeeel sterk...hij houdt zo goed zn hoofd rechtop!
    @Snieke...how cute! Wat een lief koppie zeg!
    @Joa...ook geen idee wat je zou moeten doen...Finn drinkt ook altijd alles op...maar ik denk dat hij een bodemloze put is hoor! Haha!

Oww..goed nieuws...mn laatste hechting is er uit! Onder douche spoelde ik me af...en toen was ie weg! JEEEEEEEEEEEEJ!
    Kom maar op met die sex! Haha!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sarah leuke foto van jou met Finn

@Nathalie miss even aan je vk vragen hoe lang dat duurt met ks? Hahaha ik heb ook een hekel aan die dingen,zit alleen maar in de weg;)
    Hihi droog zeg hijgen boven de maxi-cosi heel herkenbaar:Dsuc6

@Snieke leuke foto,zijn lange haren zeg. Jason is ook kaal aan het worden

@Joanita wat rot dat het niet zo lekker gaat,hopelijk helpt het praten met maatschappelijkwerk. Fijn dat je zin hebt om te werken,kan ik me wel voorstellen na een jaar thuis zitten,moet er niet aan denken:$

Hier net even heerlijk gelezen,boek bijna uit kan niet wachten om verder te lezen,maar we gaan zo eten,Rendang mmmm.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sarah hahah ook al weer zin in seks! Fijn dat je laatste hechting eruit is!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    joanita, als hij tevreden is, dan zou ik het gewoon even zo laten hoor! de tijd tussen de voedingen is natuurlijk gewoon mooi, dus daaraan zie je dat hij wel genoeg krijgt!

als hij nou na 2-3 uur al weer wil, dan zou je het wel kunnen doen.

Hoeveel ga je trouwens werken? en de kleine, dan naar oma?

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ja ik wilde na anderhalve week wel alweer...maar STefan vond die hechtingen een beetje eng...dus voordat hij ging werken heb ik tegen hem gezegd dat ie niet teveel moet doen...want hij moet wat energie bewaren! Haha! Ow en dat ie condooms moet kopen heb ik ook gezegd! Haha!

Dat zal hij vast vergeten...dan morgen maar!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou doen dan...

oooh hekel aan condooms... tja het is het een of het ander :D

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha hier ook zo een... die na 1,5 week nog niet durfde, maar gelukkig na 2 weken wel.

Condooms, als de mannen niet durven, kun je ook gewoon online bestellen he

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Waar? Hahaha!
    Dan weet ik tenminste zeker dat ik snel "mag" haha!
    Als ik op hem moet wachten duurt het nog tot Finn zelf condooms koopt!

12. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer

ik ga 28 uur werken, en de kleine die gaat inderdaad naar de oppasoma,
    moet zeggen vind ik het wel lekker

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sarah nou ik wilde zelf na 2 wkn nog niet want had toen idd nog hechting die nog wat pijn deed. Nu wel weer zin maar ook wij moeten nog condooms kopen hih

@Joanita fijn dat Jamy straks lekker naar oma gaat

Hihi net een blije baby uit bed gehaald wat bleek ja hoor hele luier vol gepoept en Jason maar lachen hahaha:D

foto is van na zn flesje zeer chillend haahhaha:D

14. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    alliayah wat een geweldige foto zeg
    egt zo super

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hebben jullie beebs dit ook wel eens:
    Finn heeft om 8 uur gegeten en is daarna in slaap gevallen...heb hem naar zn bedje gebracht en nu gaat hij dus om de 20/30 minuten even huilen en is gelijk weer stil...
    Het duurt zo kort dat ik niet eens tijd heb om op te staan en naar boven te gaan...
    Ik durf ook niet bij hem te gaan kijken omdat ik bang ben dat ik hem wakker maak...omdat hij zo moeilijk in slaap kwam vandaag en dus nog haast niet heeft geslapen...hij was vanaf een uur of 3 al wakker!
    Is het normaal dat hij af en toe zo'n brul geeft?

@Aaliyah....wat een toffe foto! Haha!
    En ik heb trouwens helemaal geen last van mn hechtingen gehad...ja..op het laatst toen ze gingen irriteren! Misschien had het met sex niet zo prettig geweest hoor...dat weet ik niet...ze zaten naturlijk wel aan de binnenkant van mn lippie..haha!
    @Marloes...Allemachtig...had geen idee dat er zoveel verschillende bestonden...Hahaha!
    Heb voor het laatst een condoom gebruikt toen we net samen waren zo'n 7 jaar geleden dus...en toen haalde ik gewoon normale geloof ik!
    Ga eens even kijken wat er allemaal is...haha!

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hahaha ze hebben ook pakketten om piemels te klonen!

Clone a Willy
    Clone a Willy glow in the dark!

en mn favoriet: Clone a Willy chocolat!
    Lijkt me wel wat...Steef zn piemel in chocolade!
    Hahaha!

Of een kaars! Je kan het zo gek niet noemen of het staat er op!

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou geen idee welke ik zou moeten bestellen...laat Steef wel even zelf kijken en dan bestel ik ze gelijk!

Of hij moet een helder moment gehad hebben en ze hebben gekocht! Haha!

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sarah ja vet he net had ie ook al zo'n chille houding met zn armpjes over elkaar en zn hoofdje erop leunend.

Hahahah droog man die clone a willy's!!! Had het wel es gezien bij spuiten en slikken dat dat bestond.

19. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden!!!!

zo ff niet geweest en meteen over de 40 pagina`s om bij te lezen hahahahahahaha nou ga ik dat wel een beetje globaal doen maar ga niet op iedereen reageren dan hoor whahahaha:p dan zit ik hier morgen nog:p ok wel gezellie natuurlijk whahahahahahahahahahaha
    begin wel 10 pagina`s terug met bijlezen hahahaha

@demi leuke foto met de draagdoek!

@sanne wow wat een verhaal en balen van je placenta dat die weer de zelfde problemen gaf... en wat een luxe dat ze al lekker doorslaapt!

@rianne wat gezellig uit eten! hoop dat het gezellie is geweest maar dat zal vast wel! was het leuk? en wat een leuk kado geef je!!! en alvast gefeliciteerd!!!

@nikita ik ben er ook al helemaal aangewent de nachtelijke uurtjes wakker te zijn al is het wakker worden zelf soms nog wel eens een probleem want dan loop ik echt slaapdronken door het huis ahahahahaha

@ voeding... wat drinkt yustin verschrikkelijk weinig vergeleken met de meeste andere kindjes....:( maak me dan toch wel een beetje zorgen eerlijk gezegd :( hij drinkt 7x 90cc met moeite.... krijg er gewoon echt niet meer in...

@mama1987 wat een leuke foto`s leuk pakje van hello kitty :D

@bab28 wat fijn dat het zo goed gaat :D wel zielig van teun zijn spruw :( en gave foto zeg zo van jullie saampies onder de douche!

@sunshine las in een quote dat het niet echt lekker gaat tussen jou en je mannentje....het klinkt miss heeel erg raar maar heeft hij geen pnd? las namelijk laatst dat mannen er ook last van kunnen hebben... Pedagogiek.net Postnatale depressies bij vaders

@nrg50 wow wat een verhaal meis!!!!! mooie foto`s

@kuide jeetje meis ... niet echt leuke reactie van je zus... je bent net bevallen zeg.... denk wel een beetje je aan jezelf hoor wijffie! en fijn dat collin zo goed groeit!

@sarah leuke foto en je haar zit lekker wild :p hihihi

@natalie whahahahahaha das duidelijke taal :p hahahah hier is de zin al vanaf de eerste week terug! en de condooms al in huis... maar op de een of andere manier komen we er maar niet aan toe whahahahahahaha

@snieke wat een heerlijk mannentje!!!!

@zo jij gaat al snel weer aan de bak! pas wel op dat je je zelf niet voorbij loopt!en suc6 met je man! hoop dat maatschapelijkwerker de uitkomst kan bieden.

@sarah mooi die hechting eruit!!! YOU GO GIRL hahahahahaha:p

@Aaliyah wat een geweldige foto!!! lekker aan het uitbuiken hahahaha

@sarah yustin heeft dit ook ineens huilen dus dan loop ik er heen en dan slaapt hij nog gewoon... ik denk dat dit verwerken van de dag is :D

hier gaat alles zijn gangentje al had yustin vandaag veel last van krampen... hij heeft om half 6 zijn laatste fles gehad en slaapt nu nog steeds :O

morgen moet ik weer naar de fysio ivm mijn bekken verder weinig bijzonders gebeurd hahahahaah

hier ff foto spam

yustin met krampjes net inslaap gevallen op me arm (let niet op mij zit in me zondagse outfit :p

Deel Deze Pagina