Hier terug van het cb. Mannetje weeg precies 5 kilo en is 60 cm Goed gegroeid. We mogen naar 150+5 maar we gaan dat niet meteen doen. Hij drinkt 120+4 nog steeds niet altijd helemaal op. Prikjes ging goed arme poep moest wel beetje huilen (en papa en mama lachen) maar hij ligt nog lekker te pitten dus hopen dat het net zo gaat als vorige keer.
@Mama...hier wordt het op donderdagavond en zondagmiddag gegeven....dus mn zus en ik gaan voor de zondagmiddag... Dan is er ook altijd wel iemand die even 2 uurtjes op Finn kan passen als Steef zou werken... En buikdansen is echt tof! Ik doe tribal...dat is wat anders als traditionele dans...maar daar ben ik wel mee begonnen... Het is echt zwaar! En het is ook veel moeilijker dan het lijkt! Maar ja...mn lerares is nu zelf zwanger en geeft dit seizoen alleen de gevorderde groep les...en aangezien ik dus dit jaar niets heb gedaan waag ik me er niet aan om zo moeilijk te beginnen! Heb de conditie van een luiaard nu! mn dansschool (met filmpjes van de gevorderde groep van nu...mn zusje zit daar wel bij) Dansschool Deosil Scylla - Hyves.nl
Klopt lees ik net ook op de site van de gemeente. kinderbijschrijvingen zijn op 26 juni 2012 niet meer geldig. Toch maar een eigen paspoort dan. Die van mij verloopt in 2011. En dan lees ik ook nog dat ik schriftelijke toestemming moet hebben van vriendlief!!! Pfff, wat een gedoe zeg
@rianne jeetje 5 dagen van 9 uur lijkt me idd heel zwaar.. Kunnen ze het echt niet 3 dagen doen dan? @mama nee gaan eignlijk niet zo vaak naar het strand haha meer hier naar een klein meertje. Zo lekker gewandeld mijn conditie is ook om te huilen maar komt ook door het roken hier haha @sarah wat leuk misschien op je oude school. En niet schamen omdat Finn zo groot is! Is toch gewoon een teken dat hij het goed doet? @marloes wat mooi dat vogelhuisje @roxanne weet niet hoe dat werkt miss staat dat op de site van de gemeente? @friezin hier ook een buikje hoor en ik had geen 9 ponder baalde wel was ook 20 kilo aangekomen maar nu weeg ik alweer 52.8 dus gaat wel de goede kant op.
heeft jullie gemeentehuis geen koopavond? dan kun je even met z'n 3... wij zijn trouwens paar weken geleden zonder bijschrijven een paar dagen naar Luxemburg gegaan... wilde eerst nog een spoedaanvraag doen, maar toch niet gedaan. Ik dacht ook, vroeger gingen wij ook vaak met opa en oma weg en toen hadden we ook geen eigen paspoort, stonden bij onze ouders erbij... en nu zijn alle grenzen open
onze mannen hebben wel een vogelhuisje, maar dat is stoer, zwart-wit. Dit zou ik ook niet bij ze ophangen hoor
Oow en een vriendinnetje van me is aan het bevallen! Haar vliezen zijn al in de nacht van zaterdag op zondag om half 5 gebroken en ze moest dus vandaag om half 8 in het ziekenhuis zijn...want de weeën kwamen maar niet! Spannennnnnnnnnd! Het is een meisje...dat weten we....maar ben zo benieuwd hoe ze gaat heten!
@Marloes...Steef is een beetje moeilijk hoor...hij is zelf het type Neanderthaler...stoer en macho enzo...dus ja...als het maar een beetje romantisch of vrouwelijk is dan kan het niet! Hahaha! Ik had ook een mooie koekoeksklok gezien...maar dat wilde hij ook niet...niet te veel poespas...het is een vent zegt ie...hahaha!
@marloes leuk hoor die vogelhuisjes tis dat Jason geen eigen kamertje heeft anders had ik die ook wel willen hebben hahah @sarah wat spannend van je vriendin! Hahah Jason zit heel vrolijk bij papa beetje aan zijn gezicht te pulken die oren van papa zijn natuurlijk heel interessant.
Ach ja, neem de geboorteakte wel mee. Wanneer controleren ze nou... We gokken het wel. Laat ik haar volgende week wel een keer bijschrijven en dan vraag ik als die van mij verlopen is een paspoort aan voor ons beide.
Haha, het is maar goed dat wij een meisje hebben . Vriendlief kwam gisteren al aanzetten met een babyroze skipak van tommy hilfinger. Ik heb hem maar even vriendelijk verzocht dit weer terug te hangen (120) En tja, ik beslis wat er in de kinderkamer komt, haha. Hij weet nog niets af van het vogelhuisje, dat hangt er straks gewoon en weet je wat het ergste is, het valt hem dan niet eens meteen op
52,8 kilo!!! Hoe lang ben je dan? ( ik bedoel het niet negatief hoor) Jeetje..de laatste keer dat ik woog, was het 68kilo. Ik ben 1.74 lang. Mijn streefgewicht is 65 kilo. Maar ik ben nu nog aan het jojo-en. Vind mezelf echt een dikke olifant, terwijl ik van iedereen hoor dat ik al weer zoooooooooooo slank ben. jajaja Trouwens mooi dat het goed gaat met Jason. Altijd fijn om te horen. Hopelijk slaapt hij lekker op de prikjes en krijgt hij geen last. Groeten Friezin
gooi het er maar uit hoor meid! ik snap wel wat je bedoeld hoor, maar ik vrees dat je dit niet kunt voorkomen. ik hoor niet bij de werkende mama's, maar ook ik heb het weer aardig druk nu de jongens weer naar school, sportclub etc gaan. ook komt Isabella nog elke nacht en dat is dus ook best vermoeiend. ik denk dat een heleboel meiden vaak geen tijd/puf hebben om alle pagina's terug te lezen en daarop reageren en dat het daarom ook overkomt alsof ze alleen maar ego posten, maar ik snap wel dat je het vervelend vind dat als jij dan iets post dat daar dan niet op gereageerd word. ik zal in het vervolg ook wat meer op mijn eigen post gedrag letten, maar ik kan niets garanderen....
@Friezin ik ben 1.50 dus vandaar mijn gewicht 3 jaar geleden woog ik maar 40 kilo dus kun je nagaan...Mijn streefgewicht is 45 kilo dan ben ik gewoon zoals ik eerst was maar dat ga ik denk ik niet meer halen.Zo lang het onder de 50 is vind ik het goed.
Dat is wel een hele mooie leeftijd, kan me voorstellen dat hij verder geen geklooi aan zijn lichaam wil