@Rianne...ik vind het een beetje asociaal hoor! Je kan toch niet zomaar iemand 5 dagen inplannen ipv 3! Moet Lenthe aar een pizza in de oven schuiven dan ofzo? Je hebt daar toch afspraken over gemaakt neem ik aan? @Bab...lief dat je het vraagt! we zijn toevallig vandaag bij de KA geweest voor controle...het ging de laatste dagen weer wat slechter, dus nu zijn de medijnen iets verhoogd. Maar ze zei dat het ook best kon zijn dat hij gewoon wat regeldagen heeft gehad. Ik vertelde dat ik hem voor de voedingen tegenwoordig wakker moet maken...en ze zei dus dat ik hem lekker moet laten slapen en op 4 voedingen mag gaan zitten! Ook gaan we naar de fysio omdat hij vaak erg gespannen doet als hij last heeft van maagzuur...hij overstrekt dan heel erg en onspant zo moeilijk! Dus ik ben benieuwd! Ik hoop echt dat het idd regeldagen zijn geweest en dat het vanaf nu weer minder wordt! Maar soms heb ik wel het idee dat hij weer dezelfde dingen doet als in het begin...smekken en kwijlen enzo...met zn tong naar buiten...maar ja...aan de andere kant zit hij ook tegenwoordig heel de dag met zn hand/knuffel/doekje/kleren in zn mond... Dus we wachten maar weer even af! En moeilijk hoor...wat je nou met Teun aan moet...wisselen is idd weer slecht...maar dit lijkt me ook niet goed voor hem! Misschien zou je standaard voeding moeten geven met Nutriton...dan kan je zelf doseren en hoef je het niet TE dik te maken...maar wel dik genoeg...snap je wat ik bedoel? Of misschien een andere speen gebruiken bij de AR? ik heb nu een 3 standenspeen en dat gaat goed! En een kusje voor Luuk! Weer last van zn oortjes...zielig hoor! @Laura...Wat een reus zeg! En wat een poepluiers! hahaha! @Friezin...jogg lijkt me ook wel wat...maar ik ben altijd na 100 meter al helemaal kapot! hahaha! Raar hoor...met sommige dingen heb ik geen moeite en met andere dingen heb ik totaal geen uithoudingsvermogen! @mama...ik heb geen idee wat het minimale is...ik heb aichaaa daar vorige keer wel wat over zien schrijven... Zooo....nu mn mannetje even in bad doen (Finn heh...Stefan is werken...hahaha!) En dan hop en op een late ochtend...lekker geen wekker zetten en hopen op een rustige dag morgen met 4 flessen! Weet nu al dat ik morgen vreselijk ga vervelen.... De scholen zijn weer begonnen dus iedereen is of aan het werk of zit zelf in de les...lekker saai voor mij dus!
hey collin doe eens rustig aan, ik maar eten in Maxime stoppen, komt ie nog niet in de buurt haha nee hoor. Maar gaat de goede kant op, krijg je ook al opmerkingen van 'er ligt een peuter in je kinderwagen'
haha "wij hebben een apart kind" hier wordt er standaard om 11u s ochtends gepoept, net nadat ie in bad is geweest en een schoon pak aan heeft. Hij wordt vast ambtenaar, lekker poepen in de baas zijn tijd
vervelend Rianne, en ook nog eens een vent die niets in het huishouden doet sterkte ermee, en hopelijk kun je toch nog wat regelen...
@snieke haha een ambtenaar!! Collin poept meestal 's avonds tijdens mijn eten haha aso stinken tijdens mijn eten! En ja krijg idd vaak opmerkingen over zijn grote, ook wel goh hij is nog niet zo ver met zitten enzo hè voor zijn leeftijd loopt ie vast achter? En als ik dan zeg dat hij nog geen 2 maanden is, zijn ze helemaal verbaasd en komende sorry's en de ojeetjes! Maar goed gaat mijn ene oor in andere uit! Hij is gewoon mijn grote beer! En ik vind hem juist ver voor zijn leeftijd, dingen grijpen hoofd optillen opdrukken optrekken aan mijn vingers, hij wil ook staan maar das niet goed nog hoorde ik?
Finn wil ook echt staan...maar het is idd slecht...voor de heupjes maar ook kunnen ze x- of o-benen krijgen omdat de beentjes het gewicht nog niet kunnen dragen... Dus hier laat ik het echt niet meer toe...wil niet dat hij dat krijgt! Haha!
Goedemorgen! Zag nu pas dat Manouk dezelfde jurk heeft als Esmee. En ook dat er een boel mooie junibeebs meedoen met de baby v/d maand Iedereen lekker geslapen? Ik heb vanmiddag beebmeeting van de gym. Ben erg benieuwd! Liefs
Goedenmorgen! Jason heeft weer lekker geslapen tot 09.00 uur dit keer. Alleen heeft maar 115cc op de ik vraag me af hoe ik ooit 150+5 erin moet krijgen.
@mama las dat je wat vroeg over voeding. Jason is nu 5 kilo en de cbarts vertelde ons gisteren dat hij een minimum van 750 cc op moet kunnen met dit gewicht. Vandaar ook dat we hem 150+5 aan moeten bieden en dan 5 flessen. Dus ik denk idd dat Zoe dan met haar gewicht wel te weinig binnen krijgt.
Heeft Zoe (hoe krijg je een trema op de e?), genoeg plasluiers? Zo ja, dan krijgt ze wel genoeg. Als je bang bent voor uitdroging, dan kun je even aan de fontanel voelen: deze is dan ingedeukt. En de tong is dan droog. (weinig speeksel). Ik weet het minimum zo niet. Als ze genoeg plasluiers heeft, dan is het goed. Dat weet ik, omdat Thirsa zo gespuugd heeft (in golven kwam het eruit). Wij zijn toen naar de huisarts geweest. Vandaar. Voor je geruststelling kun je altijd bellen. Groeten Friezin
O wat slapen sommige baby hier al lekker! Thirsa heeft gisteren om 19.45 uur de laatste voeding gehad. Daarna om 20.30 uur op bed gedaan. En ik hoorde haar pas om 6.10 uur. Zo lang heeft ze nog nooit doorgeslapen. Nu ligt ze nog te slapen. Zal zo even bij haar kijken Maar nu eerst even een taartje eten met zoon. Groeten Friezin
Dan had je net zo goed niet kunnen joggen friezin Bedoel je het Noppies jurkje Stephanie? Ik heb weleens gehoord dat het minimum dat ze binnen moeten krijgen 500cc is. Als ze minder binnen krijgen is er kans op uitdroging. Manouk sliep tot 08.00 uur vanmorgen, ik schrok om 7.30 wakker en ben maar even gaan kijken. Was bang dat ze op dr buik gerold was, maar ze lag heerlijk te slapen.
Hahaha ja dat is waar. Maar ja...zonde om de taart weg te gooien En gisteren was een proefloopje Groeten Friezin