Sarah, waarschijnlijk is Finn in zijn slaap alles aan het verwerken. Hij heeft veel prikkels en indrukken opgedaan doordat ie zo lang wakker was en dat verwerken ze in hun slaap. Ik heb met mijn zoon weleens gehad dat ie 2-3 uur lang om de 10 minuten een heel kort huiltje liet horen en als ik dan keek, sliep ie gewoon... Lekker laten gebeuren. als er echt iets is, huilen ze wel langer
whahaha, willy chocolat!! Leuk als er visite komt... chocola(atje)? En die glow in the dark... handig voor als je bang bent in het donker. Of als je naar de wc moet snachts en niet iedereen wakker wilt maken, neem je willy mee als "zak" lamp
Hihi meiden leuke foto's zeg! Jason heeft dat eigenlijk nooit huilen in zn slaap en dan weer slapen...
ooooh, doen we Thom net in bad, kijken natuurlijk eerst nog even bij z'n broer die al lang slaapt... heeft hij zijn pyamabroekje uitgedaan, onderbroek uit, luier uit en ligt met z'n benen wijd, handjes onder z'n koppie te slapen... en lachen dat hij deed toen ik hem al half slapend weer een nieuwe luier aan deed... gelukkig was z'n bed nog droog
Eigenlijk wel logisch...dat hij alles aan het verwerken is...stom dat ik daar zelf niet aan denk dan heh! @gaby...wat een mooie foto's weer! Hij lijkt wel een beetje op zn zus...of zie ik het verkeerd?! @Ilse...hahaha! Stefan ziet me aankomen met zo'n pakket... @Marloes...Aaaach! Lijkt me supergrappig om je ventje zo aan te treffen...even luchten! Hahaha!
hahaha marloes lekker luchtig toch miss is hij zijn luier zat en wil hij zonder hahahaha ja hij begint steeds meer op zijn zus te lijken sarah al heeft hij heel veel verschillende gezichten zeg maar..
http://i193.photobucket.com/albums/z69/marloesss80/IMG_0329.jpg http://i193.photobucket.com/albums/z69/marloesss80/IMG_0346.jpg
Trouwens...een poosje terug hadden jullie het over vaste ritmes.. van slapen/drinken/spelen enz... Ik vind het heel moeilijk om dit te doen...ook omdat Stefan zelf onregelmatig werkt en hij Finn ook wel eens in bad wil doen...en even wil kroelen enzo... Maar ik denk echt dat het beter is voor Finn om hem rustiger te maken... Marloes had zo'n mooi schema neer gezet...maar kan hem niet meer vinden... En hoe doet de rest het? Doen jullie ook altijd voor dezelfde fles het badje bijvoorbeeld? We verschonen Finn nu voor elke voeding...maar een enkele keer poeptzn luier vol tijdens de fles...dan verschoon ik hem uiteraard weer...Maar maakt dat niet uit? Ik wil hem ook niet elke keer na de fles verschonen omdat hij dan 9 van de 10 keer weer klaar wakker is... Pfffff...lastig allemaal hoor! Ik merk het wel dat Stefan weer werken is!
@Sarah wij ligt eraan met badje als hij erge honger heeft doe ik eerst fles en dan badje of s avonds badje. met luier verschonen doe ik als het nodig is ook na de fles dan is hij wel wakker maar dan wieg ik hem meestal in slaap
hie reen ritme van voor de fles verschonen, als ik het naar de fles doe dan wil de voeding er nog wel eens uit komen, gab: snel aan de bak ik zit al bijna een jaar thuis dus ben echt heel blij dat ik weer aan de slag kan, jamy is nu al 8 weken, en nog 3 weken is 11 weken, officieel had ik na de bevalling maar 10 weken geloof ik. ik weet het niet helemaal meer hoor hier slaapt jamy nog na de fles van kwart voor 7 dus laat hem nog lekker liggen, hij komt wel als hij honger heeft. ben benieuwd hoelang het nog gaat duren marloes en gab: wat een prachtige foto's zeg. supper!!!!
Lastig he Sarah, het ritme van je kindje vinden, en dan zo vinden, dat het ook goed in jullie ritme past... voor zo ver dat kan natuurlijk. en ook voor de weer werkende papa is het wel lastig. Hier brengt papa de kindjes altijd naar bed, vanaf het begin al. Heeft hij ook echt z'n ding met ze. en op maandag gaan ze altijd samen in bad (de kleinste nog niet hoor)
Lekker is dat zeg! Dat hij echt zn moment met ze heeft! Hier wordt zelfs dat moeilijk! De ene keer is Stefan op maandag en dinsdag vrij...dan weer op donderdag...en dan weer het weekend.. het ligt echt nooit vast! Maar goed...het zal vast allemaal wel vanzelf gaan... Maar nu ik weer in mn uppie ben merk ik echt dat het best zwaar/moeilijk is... Vandaag was Finn bijvoorbeeld rond etenstijd overstuur...en ik had zo'n honger! Maar ja...ik kan hem moeilijk hysterisch laten doen enzelf lekker gaan eten! En als je met zn tweeen bent kan er 1 koken en de ander de baby troosten! Ben gewoon blij dat hij vandeweek nachtdienst heeft! Haha!
sarah, ik ben dan heel makkelijk hoor... pak iets uit de kast, leg de kleine op schoot, op de bank, zorg dat zijn hoofdje op een kussen rust en dan heb ik 1 hand vrij en kan ik gewoon eten of drinken