Zo, ben weer terug. Tijdens de echo van haar heupen was een klein verschil te zien in de botvorming van de heupkop. De ene is zich al van kraakbeen naar bot aan het ontwikkelen, de andere nog niet. Niets om ons zorgen over te maken. De arts zei ook dat het eigenlijk een beetje aan de vroege kant was om te zien omdat de botvorming pas met 3 maand begint. Aangezien Keana dat nog niet is... Kreeg wel even het gevoel van goh, wat doe ik hier dan. Voor de zekerheid toch nog even een foto gemaakt en toen mochten we gaan. Krijgen 29 september te horen wat de KA vindt en eventuele verdere acties (misschien nog een echo) Ik ben zo trots op mijn meid, bloedprikken ging goed! Ze moest in het armpje geprikt worden omdat er meerdere buisjes afgenomen moesten worden. Ze hadden naar de arts gebeld en er moest minimaal 2 buisjes bloed opgestuurd worden. Toch iets minder dat in eerste instantie. Het prikken zelf ging goed, ze moest wel huilen. Nadat alles over was en ze een pleister kreeg, zette ze het op een brullen, ze was echt heel kwaad!!! Had dat nog nooit gezien, heel boos, knijpen met haar handjes... Al met al ben ik ruim 2 uur!!!!! bezig geweest. Belachelijke lange wachtijden, met een baby is dat geen pretje. Keana is natuurlijk helemaal bekaf! Die heeft haar middagdutje compleet gemist. 29 september de uitslag van beide dingen. We wachten af, al met al heb ik het overleefd!!!
Marloes, ik bewaar ook veel dingen van Keana. *eerst pakje *zwangerschapsdingen (dagboek, testen, fotoboek met echo's *fotoalbum van geboorte en 1ste week in het ziekenhuis *kaarten enz.... Heb ook nog een 1ste jaar boek en een dagboek die er straks bij moeten
@aicha... jaaaah Collin is dus niet meer de grootste lekkere flinke meid heb je!! Ik heb het cb gesproken, Collin mag naar 4 flessen als hij dat wil.. hoef hem niet perse wakker te maken, lag volgens haar een beetje aan hoe laat de ene laatste fles erin gaat.. is dat na 19.30 dan niet meer wakker maken, is t daarvoor, dan wel wakker maken. En eventueel mag ik de laatste fles 210 met 7 schepjes geven (als het 4 flessen zijn op een dag).. zodat hij niet om 4.30u weer komt. Ze vonden hem nog wel jong om al op 4 flessen te zitten, maar goed hij loopt voor met zijn gewicht dus dat was wel weer logisch... Hij heeft nu om 18.00 gegeten dus maak hem straks gewoon wakker voor de laatste fles dus vandaag 5 flessen. Ik ga dus gewoon per dag kijken wat hij doet en wat hij wil.. er mag overdag dus ook meer dan 4 uur tussen zitten wil hij op 4 flessen uit gaan komen. Dus we zien wel wat meneer er van gaat brouwen! Vind het allemaal prima. heb nog 6 weken verlof dus tijd zat om ritme erin te krijgen!
@mama volgens mij is het wel weg want de k.a had nog hartje geluisterd maar ze hoorde niks bijzonders Ben benieuwd naar je nieuwe kapsel @nathalie oh spannend een hele dag gaat vast goed komen Ohjee ruzie over shoppen...Nouja als je het kan missen is het niet erg toch? @natja volgens mij gaat die aanbieding pas morgen in @roxanne pff 2 uur in het zh met zo'n uk is idd niet leuk. Hopelijk valt alles mee... @laura Collin is ook wel zwaar en groot genoeg toch voor 4 flessen op een dag
We zitten hier te onderhandelen met mijn vader omdat zij onze lening van de auto overnemen ik hoor rentes hahahah niet normaal Nou goed het is allemaal goed koper dan bij degene wie we nu zitten.
nou meiden dit gaan jullie niet geloven! yustin was net onwijs aan het huilen en ik kijk in zijn mondje zie ik onderin 2 witte vlakjes volgens mij komen zijn eerste tandjes al ze zijn nog niet doorgebroken maar je ziet ze wel al in het tandvlees zitten zeg maar
@ roxanne fijn dat eht goed is gegaan... wel gek dat ze het niet na de 3 maanden hebben gedaan dan... ben benieuwd de 29ste @laura idd collin is flink zat voor 4 flessen dus dat is wel weer logisch al snap ik der wel dat ze hem wat jong vind want hij is natuurlijk nog geen 2 maanden Maar zou het wel knap vinden van collin want yustin red het echt nog niet met 4 flessen .. die krijgt er nog steeds 5 van 150+5 en die drinkt hij niet eens leeg allemaal hhahaha aaliyah ik snap ook geeeen reet van rentes HAHAHA
Hoi meiden, Ik wil jullie even laten weten dat ik heb gevraagt om mijn account te laten verwijderen. Het heeft verder niets met iemand speciaal te maken maar ik voel me gewoon niet helemaal thuis in deze groep. Ik wil ook geen discussie opwerpen van wel of niet goed op elkaar reageren, de een is gewoon veel gevoeliger (ik duzzz) dan de ander en ik merk dat hem me iets te snel wat doet dat ik hier niet zo goed tussen pas. (Denk dat ik gewoon niet zo´n forummeisje ben ) Of het zijn gewoon mijn hormonen dat kan ook :x Dussss meiden, heel veel succes met jullie kleintjes en voor degene die ik op Hyves heb, ik kom af en toe ff kieken Heel veel liefs van mij en Djennah!!!
@aichaa jammer meid maar ik snap je wel, als je het gevoel hebt er niet tussen te passen dan is het ook niet leuk om mee te schrijven. Veel geluk met Djennah en je andere kids!!
heel erg jammer Aichaaa hoop je zo nu en dan nog eens te spreken op hyves en afentoe hier verder heel veel suc6 met alles en wens ik jou en je gezin veel geluk en gezondheid toe... tot ziens....
@gaby jeeej ook al tandjes gaat hard zeg hahah die rente stelt niks voor we zullen ze waarschijnlijk mee uit eten moeten nemen ofzo.Mijn vader is niet zo moeilijk wat geld betreft als we alles maar netjes aan hun afbetalen
Gaby al tandjes? kan dat al zo vroeg Aichaa jammer meid maar begrijp je wel Ik moet echt weer eens wat meer komen reageren. Hier gaat alles goed met Lara afgelopen vrijdag eerste spuitjes gehad is nu 5400 gram en 58 cm
ja hoor dat kan lindsey was ook net 4 maanden toen ze de eerste kreeg en bij een andere moeder die ik ken van het schoolplein is haar kindje geboren met 2 ondertandjes en mijn neef trouwens ook
@sanne hee wat leuk hoe reageerde ze op de prikjes? @gaby maar debske was de eerste toch met Damien die al tandjes kreeg? verdomme belt mn moeder kan ze ineens morgen niet want ze gaat met een vriendin naar rotterdam:x