Wat lief van je collegas en wat fijn dat het werken weer zo bevalt en geweldig dat niek zoveel aandacht krijgt en het goed doet!
Marloes, leuk zo'n dingen bewaar doos! Gaby jee wat bewaar jij veel zeg ! Rianne hoe gaat het met je? Kan je het allemaal een beetje bolwerken, doe rustig aan he. Gelukkig volgende week 3 weken vakantie voor de boeg. Heerlijk hoor. Waar je heen gaat is een leuke omgeving hoor! Nath. hoop dat de lucht weer wat geklaart is tussen jou en je vriend. Marjanne wat rottig dat je zo tegen het werken op ziet. Hoop dat jullie er uit gaan komen. Mutti hoe is het gegaan na de prikjes is ze de nacht goed doorgekomen? Zo weer ff doorlezen..
In Goes ook al, ik gister maar bellen om te vragen of ze m hebben. Blijkt dat ze ook aan het verbouwen zijn. Maar ik cross zo even met de auto naar Vlissingen.
Hoe laat geef je dan laatste fles? Kben ook geen ochtendmens haha maar dat helemaal doorslapen komt nog wel mogen nu ook niet klagen, onze andere dochter sliep met 8 weken door van 22.30 tot 8 uur
Wat een mini meisje, maar heeft ook wel iets hoor zo'n klein poppetje. Maar kweek maar een paar rolletjes bij dr hoor
gaby tandjes! die is er snel bij. Niek zit de laatste dagen ook erg veel met zijn handjes in de mond, soms bijna tot kokhalsen toe , ga toch ook maar even checken. Las dat er al grote flessen gegeven worden. Hier zitten we ook al op 210+7. Hiervan drinkt hij er meestal 2 leeg , vreetzakje. weer ff doorlezen....
Julian zit de laatste tijd ook heel veel met zijn handjes in zijn mond, gisteren alle 5 tegelijk hahaha En hij kwijlt veel, maar heb nog niets kunnen voelen. Volgende week dinsdag hebben we weer een afspraak op het cb, ben benieuwd
@sanne hij krijgt de laatste fles vaak pas om half 12 ofzo gisteren toevallig eerder, maar ik vind dat wel te laat hoor. En dat doorslapen komt wel ja toch @meris aagh dat is aardig van je maar ik heb t mijn ma al gevraagd hihi dus ik wacht dat wel ff af dan maar wel lief van je
Haha alle 5 de handjes, lekker flauw haha Maar ik ga even omkleden enzo en kom zo nog wel even kijken hier, als ik er 1 mee moet nemen dan moet je het nog maar even laten weten Aal. Ga er straks al om namelijk.