@Sarah jeetje wat eng zeg! Raar idd ook dat er niks gestolen is... @Nathalie wat leuk dat je een foto op gaat sturen,4 wkn is ook wel erg lang dan is Julian zo veranderd als ze terug komen. @Mama wat balen dat jullie hond Zoe steeds wakker maakt zeg, kan ze met dit weer niet miss wat vaker op het balkon?
Aaliyah: kledingkast moet ik hier inderdaad ook nog doen, hangt nu vanalles door elkaar in; positiekleding, kleding die nog net niet past enz... Nrg50: fijn dat de bevalling jezelf achteraf is meegevallen! Mooi verhaal hoor! Sanne: mooi verhaal, is nog snel gegaan achteraf dan he! Kuide: stuwing is niet zo lekker nee...Lekker dat het je zo geniet van je mannetje! Wat egoistisch van je moeder en zus, inderdaad neem lekker zelf een camera mee! Jij hebt nu andere dingen aan je hoofd! Mama1987: leuk idee inderdaad zo'n kado! Snieke: leuk ventje is maxime hoor! Lief koppie! Jij wilde hem toch koppelen aan Nienke? Sarah: wat fijn dat je hechtingen eruit zijn! Dat wordt een leuk avondje Sarah: Nienke huilt ook wel eens in haar slaap, ik dacht al dat ze dan misschien droomde? Als ik dan namelijk ga kijken slaapt ze gewoon... dus ik denk dat het normaal is. Gabester: leuke foto, lekker he als ze zo bij je slapen. Mijn dochter meldt zich, heeft honger... lees straks weer verder..
Hhahahahha aaagh die is bang dat ie van (hoeveel hoog woon je) ... wordt gegooid!! Dan zou ik ook het balkon niet op gaan. Hier ook een draak die niet wil slapen en geluidjes maakt, alleen dat komt dan niet door evt. huisdieren
Hier een klein draakje dat volgens mij iets dwars heeft zitten. Veel scheetjes maar geen echte actie Arm kind!
dag dames, vanaf vandaag alleen met Maxime, m'n man is na een maand ouderschapsverlof weer aan het werk. Wel even wennen, maar wel meer tijd voor het forum Mama wat een rare hond zeg, hoogtevrees. Inderdaad wel balen dat ie Zoe steeds wakker maakt. Maar ja, misschien went ze zo wel sneller aan geluid. Aaliyah want een chille zoon heb jij, hij heeft echt stijl Marloes wat grappig zeg van je oudste. Dat is echt zo'n verhaal om later aan hem te vertellen. Goed dat ie het nog droog heeft gehouden! Nathalie, dat is lang doorslapen zeg! Deed ie dat opeens of was hij al bezig met de nachten steeds langer te maken? Heide, dank je Maxime is ook half Limburger trouwens Hm hij ligt nu heel zielig te pruttelen en heeft de hik - even kijken wat een beetje aandacht doet! Tot laters
Nou de politie is geweest bij mn moeder...ze denken dat er niets is gepikt omdat ze erg van de hond zijn geschrokken... En dat ze vanuit het halletje hebben geprobeerd pepperspray op hem te spuiten door de deur...maar waarschijnlijk hebben ze er alleen maar zelf last van gekregen! Mn moeder is erg bang...helemaal omdat mn stiefvader vandeweek gewoon weer nachtdienst heeft...arm mens! Ik zou ook echt heeeeeel erg bang zijn! Steef zei gelijk al dat hij de veiligheidsslotjes voor aan de achterkant (die al een half jaar klaar liggen) er maar eens op gaat zetten! Ga zo naar haar toe...zou daar gaan eten...en maar even kijken hoe het is! Verder gaat het hier trouwens super! Finn slaapt vandaag heerlijk en heeft goed gegeten...iets te goed misschien...haha! Ik mocht 2 flessen 150+5 geven...dus ik heb de laatste gedaan zoals altijd...dan slaapt ie 5,5 uur...dus ik de 1e ook...ik denk dan slaapt ie wel weer even...nee hoor...na precies 3 uur was het brullen! Haha! Als hij later ook zo stipt is lijkt hij iig niet op mij! Haha!
He gatsie zou het ook niet zo fijn vinden brr. Raar hoor dat ze niets gestolen hebben, zijn misschien toch niet binnen geweest en hebben de pepperspray door de brievenbus gespoten?!! Wat men tegenwoordig doet he, niet normaal meer!
meiden ik stop met meeschrijven hier, ik red het gewoon niet om mee te lezen en te schrijven. het is toch aardig druk met 2 kids en ik zit gewoon niet veel meer achter de computer. ik heb genoten van alle verhalen hier en heb heel veel aan jullie gehad! ik kom heus nog wel eens neuzen hier en kijken hoe het met jullie gaat. liefs mandy1
Hey mandy wat jammer!! Ik zal je iig gaan missen! Maar het is ook wel begrijpelijk dat het gewoon erg druk is met 2 kids en dan ga je straks zeker ook nog werken? Heel veel geluk met alles wat op jullie pad komt!
Joepie!!! Ik ben om 11:56 uur tante geworden van Lonneke Met zussie (smallville) gaat het goed. Verder weet ik nog niet zoveel, behalve dat het een héél mooi meisje is!
@aaliyah inderdaad ik ga ook weer 3 dagen werken en s'avonds weer sporten dus dan red ik het helemaal niet om mee te schrijven. iedereen het beste met jullie kids!
Marjanne, gefeliciteerd met je nichtje!!! Best vlot gegaan toch? Met zusje ook alles goed? Mandy, veel geluk met je 2 kindjes en kom nog eens langs af en toe!!!
@ Marloes wat blijf je toch attent Met zussie is alles goed, had haar al gesproken, maar was 20 min. na de bevalling. Geen hechtingen! en erg trots!
Marjanne, gefeliciteerd! Leuke naam ook! Fijn dat met mams en dochter alles goed is! Mandy, jammer dat je het niet meer redt maar heel begrijpelijk!! Hoop je hier af en toe nog eens te spreken! Heb Julian net op bed liggen. Die heeft vanaf half 12 gehuild. Net maar de fles gegeven. Hoop dat ie nu even gaat slapen. Volgens mij had hij last van krampjes, erg sneu.
Marjanne gefeliciteerd met je nieuwe nichtje Lonneke. Fijn dat alles goed gegaan is. Mandy kan het me voorstellen hoor. Hopelijk kom je af en toe nog eens langs. Veel geluk! Weet niet wie het leuk vind maar ik heb een babycd van Raimon Lap en Niek reageert er echt op. Moeten jullie maar eens googlen op Raimon Lap.