Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mama, en als Collin t niet gaat redden die hoeveelheid, ga ik er overdag toch echt minder tussen laten en hem eerder voeden zodat hij toch zeker weer aan de 5 flessen komt.

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Laura: Die speen M van Difrax was hier dus drama toenstraks. Schrik toch wel een beetje als Collin van de h.a. 800cc moest binnen krijgen, Zoë scheelt niet veel met hem in gewicht en we komen vandaag met 5 voedingen weer rond 650cc uit. Morgen toch maar de h.a. bellen ipv het cb. Nu ben ik weer ongerust haha.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @laura gelukkig heeft Collin geen blaasontsteking. Hihi hier dachten ze hij krijgt te veel en dan krijgt ie te weinig. Hopelijk hoef je niet terug met hem naar de h.a
    Veel beebs zijn snel hier met een tantje

@mama lastig he met die voedingen. Hoeveel had cb gezegd dat Zoe binnen moest krijgen? Jason haalt het vandaag ineens weer in, hij kwam om 17.00 uur en 20.00 uur en ga hem straks om 22.30 weer geven

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Aaliyah: Bij het cb deden ze nogal nuchter, zolang ze genoeg plast en niet suf wordt zou het wel meevallen. Een minimale hoeveelheid hebben ze niet genoemd. Ik verwacht ook steeds een inhaalslag, maar die komt maar niet!

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Collin zit nu op 150+200+180+210 = 740 met moeite dus!! maar goed.
    Gister had hij 650 op..
    Ik vind het moeilijk, heb zoiets van als ie echt honger heeft dan geeft hij dat wel aan toch? maar goed als ie te weinig binnen zou krijgen.. tja.. ik weet t ook niet!
    Ik mocht van cb ook 210+7 aan gaan bieden zodat hij wel genoeg bleef krijgen als hij maar 4 flessen dronk.. maar dat gaat er dus never nooit niet in!

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    tis gewoon zo jammer dat er niet 1 duidelijke richtlijn is. Elk cb en elke HA zegt weer wat anders!

Tuurlijk verschilt het ook per kindje.. maar het is soms gewoon totaal ZWART - WIT

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja dat van die plasluiers zeiden ze gisteren ook tegen ons,maar hij sliep wel ongeveer de hele dag dat was niet erg vond ik nogal vreemd....
    Nou morgen gewoon lekker je eigen h.a bellen misschien heeft die tips over hoe of wat!

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Laura: Ja, ik vind het ook echt moeilijk. Ze roepen allemaal wat anders. Aan de ene kant denk ik dat het allemaal wel meevalt, ze is gewoon alert en vrolijk. Maar stel dat het niet zo is, dan heb ik dalijk spijt achteraf!

@Aaliyah: Ja Zoë slaapt ook veel meer, maar dat kan ook zijn doordat het kouder is, dan slaap ik zelf ook lekkerder! Hoop dat de ha morgen niet zegt dat ik het cb maar moet bellen, dan pak ik m'n knuppel weer :D.

9. Kejay

Kejay Niet meer actief

even snel tussendoor, heb visite.
    mama's met de z8 vest. Is het een kort moddeletje? Ik heb 74 gekocht, de armpjes zijn goed, daar groeit ze makkelijk in, maar in vergelijking vind ik het jasje zelf zo kort!

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Eva is nu 63 cm lang, maar dat zit 'm vooral in haar beentjes. Ze weegt nl "maar" 5870 gram. Ze zit nu aan 62 (vaak nog te groot) Ik ga ook voor maat 74. In het begin de mouwtjes omslaan, maar dan kan ze het wel heel de winter aan (hoop ik).

11. Koekeloerie

hmm had hem alleen in de aanbieding gezien, was een tip voor degene die er nog een zocht.
    Ik heb nl een lodger shelter en die werkt hier super! Zitten zelfs speciale openingen in voor de gordeltjes.

12. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    He meiden!

hoe gaat het met jullie?
    Wat kletsen jullie veel..poeh! Waar haal je de tijd vandaan haha

Snieke, wat leuk dat jullie er aan dopen denken! Onze dochters worden eind november gedoopt! Had je vraagjes of gewoon geïnteresseerd wie het nog meer ging doen?

Oeh zie dat het al bijna 11 uur is, ga gauw flesje maken
    xxx

13. Koekeloerie

14. Koekeloerie

ff een spammetje van ons dotje hihi :)

15. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Aaaaah, ook al zo'n vrolijk ding!
    Ik ga flesje doen en slapen, doeidoei!!

16. Kejay

Kejay Niet meer actief

dit is hem dan uiteindelijk geworden!!! Ben weer weg (nog steeds visite;))

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hij is leuk!!!! en lekker zacht van z8!!! Super

18. Kejay

Kejay Niet meer actief

ja he? (blijf gewoon lekker aso boven)(hoezo verslaafd)
    Jij hebt ervaring met die vestjes toch? Is het een iets korter model?
    Legde er een vestje maat 68 van prenatal op en die waren even lang..

19. Koekeloerie

Ik wilde je er net een voorstellen, maar je hebt er al een.
    Hijs heel mooi.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    volgens mij vallen ze tot net over de broekrand.

Deel Deze Pagina