Voor liefhebbers, heb foto´s geplaatst op mijn hyves Sanne :kiekeboe: - Hyves.net - Always in touch with your friends
Mandy jammer meid, maar begrijp het wel, zit toevallig vandaag weer eens achter pc omdat Iris naar kdv is maar anders heb ik ook weinig tijd
marjanne gefelciteerd!!! mandy jammer zeg dat je weg gaat en zoals marloes al zei kom je zo nu en dan nog eens hoi zeggen? sanne kon niet op je hyves dus heb je uitgenodigd
Hallo meiden, Weer teveel om bij te lezen, dus hou het bij de laatste paar pagina's om bij te lezen en te reageren. Update van Esmee: Vanacht heeft ze voor het eerst doorgeslapen! Om 23:00 de laatste fles en om 6:00 kwam ze pas weer! Toen wilde ze niet meer slapen, maar papa en mama wel en heeft ze bij ons in bed geslapen tot 22:00. We zijn vandaag over naar 110cc. Dus 120+4. Dit gaat goed. Kregen het idee dat ze niet meer genoeg had aan 90+3. Verder een vrolijk grietje die steeds meer om zich heen zit te kijken, overdag erg veel wakker is en weinig huilt. Nu even kijken hoe het bij jullie is en daarna misschien wat spammen. Heb ik nog iets bijzonders gemist?? Marloes, wat een mooie knul heb je toch. Die blauwe ogen.. Sarah, ik vind het ritme ook wel lastig hoor. Wij doen Esmee meestal voor de laatste voeding meenemen onder de douche. Verschonen meestal voor de fles, maar soms ook erna omdat ze dan gepoept heeft. 4 uur met een poepluier laten zitten is ook niet wat. Gewoon je gevoel volgen meid. Zoveel kun je niet fout doen. Ploegendienst. Mijn man ook! Begint volgende week weer. Marjanne, wat spannend dat je zus is begonnen! Misschien inmiddels wel bevallen... Ben benieuwd of ik verderop nog iets lees. Gefeliciteerd met je nichtje Lonneke!!!! *intussen even bij grietje kijken boven, die ligt op d'r zij* Condooms, nog niet in huis. Ben ook nog steeds aan het vloeien en heb begrepen dat je na een ks 6 weken niet mag. Zou wel weer willen eigenlijk. Sarah, wat schrikken zeg!! Ik zou ook doodsbang zijn geworden. Maar als ze zijn geschrokken van de honden zullen ze vast niet weer komen. Mandy, wat jammer dat je niet meer mee komt schrijven hier. Wel heel begrijpelijk hoor. En hopelijk kom je nog eens om het hoekje kijken om te vertellen hoe het ermee gaat. @ rest, dikke knuffel!
Wat een rust vanmiddag. Ik kom nog even spammen voor het volgende bezoek op de stoep staat. En eentje om op te klikken: http://babywenting.babysite.nl/fotos/fotoboek/62577/62577-5366336.jpg
Ze kan al net zo boos kijken als d'r moeder. hahaha En nog eentje om op te klikken. (anders wordt het wel veel he ) http://babywenting.babysite.nl/fotos/fotoboek/62577/62577-5366338.jpg Tot later maar weer.
@Aaliyah: Woon op de bovenste verdieping, de 5e is dat hier.. @Sarah: Is een alarm geen idee voor je moeder, dan voelt ze zich mss wat veiliger! @Mandy: Wat jammer.. maar snap je wel hoor! Kom af en toe nog wel bij je spieken op hyves @Marjanne: Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Fijn dat alles zo goed gegaan is! @Sunshine: Ga zo eens googlen.. @Sanne: Ik heb je ook even uitgenodigd zodat ik je foto’s kan zien! @Stephanie: Wat goed dat Esmee al doorslaapt! En leuke foto’s van je beauty!
Zoë komt 's nachts om de 3/4 uur, erg vermoeiend. Eerst sliep ze nog 5 uur na de late voeding, maar nu niet meer... Ik wil hier ook trots kunnen melden dat m'n meisje heeft doorgeslapen!!
hoi hoi Alles goed met iedereen. Hieronder even een verkorte versie van mn bevalling van ruim 24 uur: Mn vruchtwater brak snachts, maar lieke had er in gepoept, dus we moesten direct naar het ziekenhuis. Ik kreeg neit uit mezelf weeën, dus smorgens is besloten om te beginnen met gel (2 keer) , na 6 uur was er nog nauwelijks vooruitgang. Had wel weeën maar waren te onregelmatig (terwijl ze toch al aardig heftig waren). Heb toen weeopwekkers gekregen. Nou toen dacht ik dus echt dat ik dood ging..... Vreselijk! Ze hebben uiteindelijk besloten me een ruggeprik te geven. Hoefde er neit eens om te vragen, maaar de gyn kwam er zelf mee. Die zag me en zei direct: je krijgt een ruggenprik... Wat was ik opgelucht zeg. Maar eer ik die kreeg waren we weer 2 uur verder. Echt... ik wist dat bevallen pijn zou doen, maar dat weeën zoveel pijn doen, wist ik niet. Door de pijn hield ikd e ontsluiting ook tegen. Om 6 uur s avonds had ik nog steeds maar 3 a 4 cm..... (dat was dus 17 uur na het breken van de vliezen en 10 uur na begin van de weeën. Toen ik eenmaal de ruggenprik had gekregen om 8 uur, ging het heel snel. En ik kan je vertellen: de bevalling zelf, het persen, is echt niet erg! Dat is zo'n opluchting.
Hier gaat alles goed. Lieke doet het heel goed en slaapt echt heeeeeeeeel veel. Overdag moet ik haar gewoon wakker maken om te voeden na 3,5 uur. Ze komt eigenlijk nauwelijks uit zichzelf. HOe is dat bij jullie? Ook valt ze snel in slaap tijdens de voeding. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant vraag ik me af: krijgt ze wel genoeg. Zit nu op 7 voedingen(borstvoeding) per dag en moet haar dus wel steeds wakker maken. Gister om 21.30 voor het laatst gevoed, toen kwam ze vannacht pas om 2.30 en daarna om 6.00. Ik vraag me af of wij nu gewoon een slaapkop hebben, of dat dat bij jullie ook zo is, dat ze niet uit zichzelf komen. Oh en een vraagje: hoe krijg je die foto's hier groot?
Doen jullie trouwens weleens rekken voor een voeding of geven jullie je kindje gelijk eten als ze honger hebben? Wij proberen hier 4 uur tussen de voedingen te krijgen, maar soms komt ze na 2 uur alweer! Als we daar aan toe geven krijgt ze veel te veel op een dag, maar met een hongerig, huilend kind zitten is ook niet fijn... Iemand tips?
ik moet lieke juist wakker maken voor voeding. Overdag komt ze dus echt niet uit zichzelf. Op hoeveel voedingen per dag zit je? Ik heb geleerd: voeden op verzoek, dus ook als er 2 uur tussen zit. 2 tot 4 uur ertussen is goed. Maar bij ons zit er dus steeds minimaal 3,5 uur tussen, en dan maak ik haar wakker. Dus echt op verzoek kan je het hier niet noemen
Meiden heeft iemand een tip? Julian huilt verschrikkelijk. hij laat scheetjes, mar daar blijft het ook bij. Iemand enig idee wat ik kan doen?
@Jolan: Heftige bevalling... Ik had idd ook niet verwacht dat weeen zo pijnlijk zouden zijn!! En geen ervaring met wakker maken, hier eentje die meestal te vroeg komt .
We zaten op 7, toen weer op 8 en probeer nu weer terug te gaan naar 7! Ze krijgt wel al 120+4, dus 135cc per fles... Eet ze wel goed als je haar wakker maakt?
Dat heeft Zoë ook wel eens, warm bad wil hier wel eens helpen. Van de week poepte ze zo'n 30 cm uit IN bad En daarna nog een beetje in de badcape... Ze was wel helemaal opgelucht en relaxed daarna 8)
bad gaatnniet, weet niet of ik die emmers al mag tillen hij is ne rustig met speen, maar is wel steeds aan het persen. Zo sneu! Heb dit nog niet eerder meegemaakt bij hem.
Rot he, elke keer je nest uit 's nachts En al die anderen maar doorslapen. Hier een lotgenoot, hij komt nu om de 4 uur 's nachts, maar heeft ook al op 2.5 gezeten Ik snap er niks van want zowel mijn man als ik sliepen vrijwel meteen door... Naja ieder mens is anders en laten we maar gewoon hopen dat ze doorslapen voor we weer aan het werk gaan!