hahaha, ken het gevoel. Deze leek me ook erg warm. Is van Esprit (ook leverbaar in hardroze) Wat vind jij er van?
Goedemorgen! Jullie raden het nooit! Collin slaapt nog,heeft gister maar 4 flessen gehad en de laatste om half9. Blijkbaar kan hij dat goed hebben! Hopen dat hij zo lekker zijn fles leeg drinkt ! Ik ben helemaal blij!
Ilse, ik vind hem geweldig!!! Laura lekker hoor, Keana was vroeg vandaag voor haar doen, maar ja, had gisteravond 100 laten staan en nu weer 50. Ik snap soms niets van dat kind
Ilse, de capuchon ziet er wel aardig dik uit. Dat kan nog wel een lastig zijn. Die van Z8 is dunner zo te zien
Fijn om te horen dat iemand zo eentje heeft die goed bevalt. Het lijkt me namelijk een ontzettend handig ding! Kun je ze zelfs mee in de wandelwagen leggen toch? Enneh.... Wat een dotje is die dochter van jou! Hoe kom je aan die gave haarband? (wil ook een haarband, maar vriendlief verklaard me voor gek )
Gave vestjes gezien hier! Heb nog een bon van de hennes, misschien hebben ze daar ook wel een leuk vest. Winterjas kijk ik denk ik pas naar als het écht koud wordt. Heb je beter zicht op de maat en misschien geluk op de vroege uitverkoop. Esmee ligt in de box heerlijk te lachen en te kletsen tegen d'r beestjes.
Goeiemorgen allemaal! @Ilse: Leuke foto en wat een leuke kleertjes heeft ze aan! @Roxanne: Leuk vestje! @Ilse: Leuk vestje en ik houd van wit @Laura: Lekker hoor, dat Collin zo lang heeft geslapen! Heeft hij zijn flesje goed op?
Zoë had gister maar 520cc op, gelukkig werd ze begin van de nacht wakker en heeft ze nog 140cc op. Maar 660cc in totaal is nog niet veel..
@ilse dat vestje is erg leuk leuke foto van Eva ook!! @laura fijn dat hij goed geslapen heeft @stephanie leuk is dat he dat kletsen enzo
Jason heeft vanacht 9 uur geslapen jeej, half 8 er maar uitgegaan mannetje was wakker en over een half uur is mijn moeder hier. Mijn vader gaat vandaag oppassen en dan kunnen wij ff de stad in met die wind is het toch niet lekker voor die uk. Jason dronk vanochtend zo 120+4 weg maar meer krijg ik er bij hem echt niet in gewoon...
Ja, heb net al een keer geprobeerd, maar ze blijft in gesprek. Altijd druk op vrijdag, dalijk nog maar een keer bellen!
Ben de tas aan het pakken voor het weekend. Zeg maar eerder koffer!!! Jeej wat heb je veel nodig als je met een kleine weggaat!!!
Oh balen joh hopelijk krijg je dr te pakken!! @roxanne waar gaan jullie eigenlijk heen. Hahha ik moet er niet aan denken wat je allemaal nodig hebt Veel plezier alvast
Even snel een ego-bericht. Julian is naar het kdv. Toen mijn vriend hem aan de leidster gaf en zei "papa gaat nu weg en ziet je straks weer" begon hij keihardd te huilen. Is maar goed dat ik er niet was. Nu ga ik er snel vandoor heb een afspraak voor mijn nagels, dan naar vriendin, daarna door naar stal en om half 5 Julian ophalen want vanavond gaan we naar het klompenfeest
@ Aaliyah, we gaan een weekend naar belgie. Hebben vrienden van ons gewonnen op vakantieveiling.nl voor maar 20! Lees al die verhalen over huilende kindjes bij KVD, hmmmm, zie er tegenop
@roxanne oh lekker hoor veel plezier!!! @laura suc6 Zo ik ga afsluiten mn moeder komt zo en dan gaan we naar de stad mijn vader gaat oppassen Heeft mn moeder even geregeld hihii Iedereen een fijne dag vandaag.