Gossie, wat zielig! Hij heeft het nu vast naar z'n zin daar. En des te leuker is het om hem weer op te halen en z'n lachende snuutje weer te zien! Fijne dag vandaag!
Goed van Jason dat ie zo lang heeft geslapen zeg! En lekker dat je vader gaat oppassen. Goed geregeld! Als ie honger heeft drinkt ie wel meer. Esmee drinkt ook geregeld te weinig naar m'n zin, maar groeit nog steeds als kool. Veel plezier vandaag!
goede morgen meiden! weer een lekker regenachtig dagje vandaag :O zo ff reageren hahahaha @ laura GELUKKIG geen blaasontsteking maar hij kreeg te weinig voeding wow en 210+7 wist niet dat je tot zover kon hahahaha ja kan natuurlijk wel... maar staat niet op pak vandaar hahaha maar wow.... maar leuke foto`s van je kleine man! @ilse leuke foto!! van je mooie meisje @ laura wow meis nog slapen! lekker hoor! en zeker ook voor jou een lekkere goede nacht rust! goed gedaan collin!!!!! @Aaliyah wow zo lang geslapen! lekker hoor!!!! mare trekje je regenpak aan HAHAHA als je gaat winkelen hahahahahah het regent hier pijpenstelen! dus denk bij jou ook wel hahahaha en 120+4 is toch hardstikke netjes! yustin drinkt dat ook al maak ik flessen van 150+5 voor het geval hahahahaha maar lindsey dronk met 3 maanden ook 120+4 volgens mij is dat wel "normaal" @nathalie veel plezier vandaag! @laura suc6 bij je solli
@Roxanne: Fijn weekend! @Nathalie: Aah gossie, kan me voorstellen dat je blij bent dat je er niet bij was. Veel plezier bij het klompenfeest vanavond, heeft Julian al mini klompjes? @Laura: Succes met je sollicitatie! @Aaliyah: Shopse!!
Net de huisarts gebeld, zolang ze geen koorts krijgt, sloom wordt en genoeg plast moet ik het maar even aankijken. Het kan zijn dat ze 'uitgekeken' is op de melk en dan moeten we het nog een maandje uitzingen. Maar ik wilde eigenlijk helemaal niet zo vroeg starten met bijvoeding, maarja als ze er aan toe is, is dat zo. Hoor net trouwens dat ik 9 september moet beginnen met werken en ik dacht 14 september. Zal die brief van het UWV er eens bij zoeken...
Goedemorgen allemaal, Zo heel ff tijd voor mezelf, de oudste is net opgehaald door oma en Lisa ligt lekker even in de box. Waar ga je naartoe Roxanne? Erg he zoveel je meeneemt! Wij gaan ook een weekje weg..nou moet echt dingen terug leggen haha. Wat goed dat Collin zo lekker heeft geslapen Laura! En heel veel succes met je sollicitatie! Veel plezier met shoppen Aaliyah! xxx Minnie
Goeiemorgen, ik was er ook weer. Echt weer om een dagje achter de computer te hangen Waar heb je gesoll. Laura? Hebben jullie ook dat de tijd bij de berichtjes verkeerd staat? Ik lees net: Collin slaapt nog steeds! Dacht ja das logisch om 4 uur 's nachts.. maar de tijd staat niet goed blijkbaar. Hier uitgeslapen tot 08.30: record!!!
Mijn verlof en vakantie zitten er al op... moet maandag weer beginnen. Maar heb er eigenlijk wel zin in. Ben ik de enige??
@Meris...ik ook niet hoor! toen ik net zwanger was wilde ik graag een meisje...maar toen zag ik hoe tof de zoontjes van Steef zn neven zijn (nu 2 en 1,5) en leek een jongen me ook super! En hij is toch ook geweldig! Alleen vind ik meisjes kleren zooooooooo leuk! Toen we voor mn vriendin gingen shoppen voor haar dochter ging ik ook echt helemaal los! Hahaha! @Marloes...dan denk ik toch dat wij het ook maar zo gaan doen als het zover is... Finn vind het denk ik wel best...die vind mn zus leuk...maar zn oma ook wel...maar hij vind bijna iedereen wel leuk.. Maar we zien het vanzelf wel denk ik! Bedankt! @Laura...succes meid! Wat een smile zeg (en leuk shirtje hahaha!) Ow..hahah..zie de tweede foto...Leuk hoor! Finn had het vandeweek zeg ook aan! Eindelijk weer voor lange mouwen! Haha! Vlgens mij is het goed hoor...als hij 15 minuten drinkt hoor...15/20 minuten zeggen ze meestal toch? Succesmet je gesprek!
hoi meiden sorrie ik zou hier nog eens langswippen om te kijken hoe het met jullie gaat, maar ik heb er even geen tijd voor gehad. wij hebben echt een rotperiode achter de rug; de opa van mijn man kreeg een hersenbloeding, daarna hadden wij mijn broertje en schoonzus die gewond waren geraakt door dat busongeluk in spanje, toen waren wij een weekend weg met mijn zwager schoonzus en kids en werd mijn zwager niet goed(hij had hartritmestoornis en een gevaarlijk hoge bloeddruk) en werd opgenomen in het ziekenhuis en jahoor vlak daarna overleed de opa van mijn man en als klap op de vuurpijl barste mijn vissekom kapot en had ik een flinke jaap in mijn hand, dit werd geplakt op de eerste hulp. maar goed nu gaat alles weer helemaal lekker en we genieten volop van onze kids! levi was met 9 weken al 6,2 kilo en 63 cm. hoe is het met jullie allemaal?
Hoi dames Heerlijk vakantie. Net even wezen shoppen met Lenthe. Drie leuke setjes, twee van noppies en een van de hema. Straks naar de verjaardag van mijn zus. Lees even vanaf vanmorgen terug. @ Ilse; wat een leuke foto !!!! lief zeg. @ Mama87: Dat is maar weinig voeding ja! Logisch dat ze vannacht nog kwam. @ Aaliyah; Wat leuk dat je vader gaat oppassen! Lekker shoppen! Als hij niet meer dan 120 wilt, dan heeft hij het waarschijnlijk niet nodig. Komt vanzelf! @ Roxanne; Ja erg he! ik heb ook al een lijst gemaakt voor wat er mee moet, wij gaan een week weg, pff niet normaal. Hoop dat het allemaal in de auto past ! @ Nathalie; Oh nee, maar goeed dat je daar niet bij was. Dan zou ik zelf ook moeten janken! Veel plezier vandaag. @ Laura: Hoop dat je soll. goed ging! @ mama87: Even goed in de gaten houden dus! Oeh dat zou een tegenvaller zijn, dat is al volgende week! Oh lees dat het zo is, balen zeg, nog even lekker genieten! Jeetje wat is het snel gegaan he. Weet nog als de dag van gister dat je twijfelde of je op je slippers met dikke voeten wel naar je werk kon @ meris: Geen idee, volgens mij klopt de tijd hier wel. oh heerlijk zo lang slapen! Einde verlof... snap wel dat je weer zin hebt om te werken hoor! @ mandy: oh wat een rot dingen allemaal. Nog gecondoleerd met de opa van je man, vreselijk zeg. Fijn dat alles nu beter gaat met jullie! Dames even een vraagje voor degene die op 5 voedingen zitten. Wat zijn jullie voedingstijden als de kleine om 7.30 de eerste fles krijgt? Hier altijd om 7.00 maar vanmorgen dus om 7.30 en weet niet of ik weer uit ga komen om 21.30. Hier een foto van mijn popje met haar nieuwe noppies-setje Het is eigenlijk een legging, dus moet nog een spijkerrokje op, maar heb nog geen leuke goedkope gevonden.
Heb net de voetenzak van Wallaboo gekocht (de kleine versie voor maxi-cosi). Die kan ook in de wandelwagenbak als deken. Ik denk dat het nog een tijd duurt voordat ze daar uit is. En mocht ze van de winter in de zit van de wandelwagen gaan dan passen haar beentjes er ook in. Ze kunnen er ongeveer tot een jaar in. Super zacht en knuffelbaar... Vanaf wanneer mogen ze eigenlijk in de zit van de wandelwagen? Er zit een ligstand op, maar het schijnt niet goed te zijn voor het ruggetje toch?