Hier ook een grote Nijntje-fan! Ik heb er overal wel 1 staan en ze lacht er constant naar en maar brabbelen.
Geeft niet hoor dat je niet zo vaak langskomt hier, we hebben het allemaal druk. Gek he, Manouk slaapt ook veel meer als ze bij oma is.. Heb Manouk ook al een paar keer boven in bed gevonden, de slaapzak werkt prima!
@Mandy...Finn slaapt vanaf 6 weken ongeveer door. Hij krijgt nu om 22.00 de laatste fles en wordt om 8.00/8.30 wakker. op aanraden van zijn KA wek ik hem niet meer 's ochtends maar laat ik hem zelf komen. @Mama...hahaha...ja dat zou wat zijn! dat is dan wel lastig...dus ja...ik hoop maar dat Natja's woorden bij mij ook uitkomen...dat het bij mij ook weer wat smaller wordt ALSJEBLIEFT!?!?! (mis een biddende smiley nu!) @Jolan...Nasty heh! Finn stinkt ook echt soms! Niet te geloven! Wat dat aangaat lijkt hij op zn vader! Hahaha! Schrik niet als ze een beetje gaat kreunen als je dat doet! Bij de fysio deed hij dat ook en dat is dus niet erg...ik stopte al gelijk omdat ik dacht dat ik hem zeer deed! Nou...ik ga maar eens strijken...dat is dan weer een nadeel van heeeeeeeeel veel was in 1 dag doen...alle manden zijn gelijk vol! Begin maar met de spullen van Finn...die vind ik het minst erg om te doen! Neem lekker de laptop mee en zet lekker wat afleveringen van desperate housewives op! Haha!
Ik was maandag wat aangekomen omdat ik alles heb gegeten waar ik nog zin in had (chocola, friet, pizza etc). Vandaag begonnen met Sonja, dus komende maandag kom ik mn gewicht weer doorgeven.
@roxanne wat lekker om 21.00 uur al slapen! @mama heel herkenbaar een man die vergeet de oven schoon te maken! @jolan die van jou ook al zo lekker vroeg de fles! wat heerlijk meiden al die doorslapers!
@sarah waarom mag je hem niet meer wakker maken van de ka? @natja ik hoop dat je niks hebt, het is inderdaad wel lekker om niet zo snel ongesteld te worden. ik ben het nu alweer voor de 3de keer, werd na 3 weken alweer ongesteld.
Jeetje wat hebben jullie veel gekletst vandaag! Ik kom morgen weer even langs, ben kapot. Mac en Kuide zijn net weg. hebben gebbqed. Arme jeroen, drie kwebbelende vrouwen en drie babys
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden. Doet me echt goed. Het gaat nu weer wat beter. Zo gaat dat he, met dipjes. Mijn kleine meid laat nu mega scheten in de box, het zat haar geloof ik al een hele tijd dwars. Gepoept heeft ze nog niet, dus dat zal zo ook wel komen. Ik wacht nog maar even met een schone luier. @Mandy => mooi kids hoor! @ meiden van het afvalhoekje => succes met afvallen. Gingen de kilo's er maar net zo snel af als er aan @Natje => vervelend zeg. Hopelijk is het niks raars. En laat die ongi inderdaad nog maar even zitten. @ Sarah => Is het wat gelukt met je strijkwerk? Ik strijk zelf niet veel. Alleen de overhemden van mijn man en de kleine blouses van mijn zoon. Nou ik ga ook weer pleitte. Even met Thirsa knuffelen, dan die op bed doen en dan zelf op de bank ploffen. Prettige avond en voor straks: slaap lekker. Groeten Friezin
Kringspiermassage? Had er nog nooit van gehoord! Je leert toch een hoop als je een kleine hebt: perineummassage, tepel-speen-verwarring, moederkoek Nee hoor, snap dat het vervelend is voor zo'n kleintje, dat lijkt me zelf ook pijnlijk. Pfff ben een beetje melig na een dag werken. Oh en hebben jullie me horen zuchten en steunen in de rest van het land? Dat fietsen was namelijk zwaaaaar... Geen conditie meer en pijn in mn achterwerk!!! Hier is t VILLA achterwerk! Was het altijd al, gezegend met de heupen van mn moeder, maar nu is t geen gezicht!!!
Dronk Julian nou ook 4 flessen of 5? Volgens mij hebben we het er al eens over gehad maar ben het kwijt. Ben echt nog een zeef, volgens mij had mn collega gelijk dat dat wel 9 maanden kan duren... Een kindje op mn werk krijgt flessen van 210/7, vraag me nu af of ik dat Manouk ook moet geven nu ze op sommige dagen maar 4 flessen krijgt.
Konijn? konijn? Dacht echt ff dat je het over een echt konijn had haha. Totdat hyves voorbij kwam: ohjaaaaa die van je werk die altijd ziek is of gewoon niet op komt dagen toch? Hier niet van de entho collega's hoor, ze waren wel allemaal geinteresseerd. Maar we zijn niet zo van het huggen En een bloemetje stond er ook niet hoor :x Heb wel het idee dat nu ik zelf mama ben een stuk attenter ben dan voorheen. Heb wel gemerkt hoe leuk het is als mensen echt interesse tonen of zomaar eens spontaan een kaartje te krijgen bijvoorbeeld.
Leuke foto's Mandy! Zo leuk om foto's te zien waar de mama's ook op staan, krijg je tenminste een beeld
@nath suc6 morgen met Julian's laatste prikje!! Zo toch wel heftig denk ik 4 dagen werken @sarah en is het strijken nog gelukt hihi zo een rotkarwei!! @rianne fijn dat het zo gezellig was @mandy wat een leuke foto's van je knul en jou en je grote meid!! @friezin wat fijn dat het wat beter gaat nu!! hihi scheten laten kan Jason ook goed *knetter de knetter* @meris nou kon je hier horen hahaha. Ik had ook al pijn in mijn kont van het fietsen...Hoe was het verder op je werk?