Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Spruitjes ben ik ook geen fan van. Hier eten we aardappels, sperzieboontjes en een rundervinkje :D

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Tamtam, jammer dat ook jij niet meer mee praat. Maar wat ik ook al tegen Mandy zei. Wel begrijpelijk hoor.
    heel veel geluk voor de toekomst.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik denk dat steeds meer mama's er straks mee stoppen of veel minder zijn. Als je gaat werken enzo word het toch drukker denk ik.
    Ik weet ook niet of ik er dan nog veel zal zijn, je hebt toch ook je huishouden,werk dan,je kleine, fam en vrienden. :)

4. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    hallo meiden, hier ben ik weer eens een keer ik wil wel meeschrijven maar heb me handen vol aan ons meisje. Echt een ritme is er nog niet. Ze komt wel om de 3 uur ongeveer en snachts slaapts ze meestal van 11 tot 3 en dan daarna is het steeds verschillend hoelaat ze komt. Soms 6 uur soms kwart over 7. Maar ja ze is pas zo kort thuis (sinds vrijdagmiddag na 5 dagen ziekenhuis) dat het nog niet te zeggen is.
    Hoop dat het met alle mama`s goed gaat.
    Las terug dat sommige van jullie wat relatieproblemen hebben, heel erg rot voor jullie meiden. Steun is iets wat we nu hard nodig hebben. Ik wel althans.
    Me man belt 5x per dag hoe het gaat hihi dus ik heb niks te klagen.
    Nou ik kom snel weer meer meeschrijven. Knuffel van ons!

5. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    buddie ik kan op me werk lekker ongestoord internetten hahaha dus dan kan ik juist weer meer meeschrijven.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey vinnies! leuk om weer wat van je te lezen! Dat ritme komt vanzelf wel!!!

En ik heb ook het geluk dat ik op mijn werk gerust kan internetten :D

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Nee lekker juist! Spruitjes, aardappels en een beetje jus door elkaar prakken 8)

8. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @nathalie ja handig he. Dan kunnen we onder werktijd nog even ons hart luchten hihi.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dat zijn lekkere nachten! Slaapt hij overdag ook veel?

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ga dalijk nog maar 2 dagen werken, dus weinig tijd om te internetten onder werktijd... Denk idd dat het sowieso wat minder wordt als het 'normale leven' weer begint. Nu ben ik nog veel thuis omdat het zo'n gedoe is om met haar op pad te gaan nu ze nog zovaak en onregelmatig eet!

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Buddy wat leuk dat je even wat laat horen!! Fijn dat je Larissa weer thuis is en wat lief van je man dat hij je 5x per dag belt!

@op werk internetten helaas kan ik dat niet:( werk in de zorg en we hebben helaas geen pc's staan op de slaapkamers van onze bejaardemedemens!

En idd nu is het nog wel makkelijk omdat je niet snel op pad gaat ivm flesje en ritme enzo,maar als dat eenmaal opgang is en de kindjes overdag vaker wakker zijn en s nachts doorlslapen zal het ook wel anders zijn.

@mama oh haha ik d8 uit je berichtje te begrijpen dat je het niet lekker vind;) verkeerd gelezen!:)

12. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    @ mama Ja dat heb ik ook. Denk dat dadelijk het "echte leven" weer begint het minder druk zal zijn op het forum

@ nathalie/vinnies hier ook nog een die kan internetten op het werk :)

@ Joa vind het een beetje vreemd dat het cb gezegd heeft dat hij binnen nu en 2 weken door moet slapen. Sommige kindjes slapen pas met een aantal maanden door, zoiets kan je niet dwingen.

Tja doorslapen ben al tevreden hoor, Niek krijgt om 23.00 a 23.30 zijn fles en slaapt door tot 5 a 6 uur. Als hij om 5 uur begint te piepen dan geef ik hem een speentje en dan kunnen we het nog altijd even rekken.

Tamtam heel veel geluk met jullie gezinnetje hopelijk zien we je nog eens langs komen.

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

jammer maar heel begrijpelijk,
    ik zie er met 1 kleine al weinig tijd voor, dus laat staan jij met 2
    veel geluk samen
    kus

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Na zijn ochtendfles (rond half 10) is hij vaak nog een uurtje wakker, dan gaat hij naar bed. Dan slaapt hij na zijn middagflesje gelijk weer en die daarna ook. Na zijn flesje vroeg op de avond is hij vaak ook nog even wakker en na de laatste fles gaat hij gelijk weer naar bed.

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    :D precies!!

16. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @buddie nou ja die bejaarden moeten ook maar aan de internet vind ik hihi. Gelukkig is werken voor jou nog lang niet aan de orde.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Buddy hihi ja zou wat zijn die demente aan het internet whahah:D
    Nee voorlopig hoef ik nog niet te werken maar miss ga ik minder vakantie houden en dan de uren die ik nog over heb gewoon verdelen over de weken dat ik elke keer een dag vrij ben.

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Lees dat Sun ook gewoon kan internetten, zitten we niet alleen :D

19. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Gezellig!! Heb toch verder nooit wat te doen in me pauzes! maar gelukkig duurt het nog ff voor ik moet werken. Me meisje is weer wakker dus ik ga weer.

Fijne avond allemaal!!

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

misschien een tip bij moeilijke ontlasting: vsm kindicol

ik ben er mee begonnen.... hopelijk helpt het...

hier bram net na de fles 90 plus 3 nog niet genoeg, dus maar 30 plus 1 extra bijgemaakt..., drinkt ie dat ook nog op....

dus maar naar 120 plus 4...
    wel nog op 7 voedingen dus hopelijk wordt dat er nu 1 minder, morgen op cb ff overleggen...

heb al hele waslijst met vragen...

Deel Deze Pagina