Mooi gezegd! En nu zit ik hier weer te janken Erg he Het is weer iets wat afgesloten word..nieuwe fase gaat nu in... We mogen allemaal gaan genieten van onze mooie wondertjes!
Anticonceptie...dat kan ik helemaal nog niet aan om het definitief te doen...ookal word ik niet meer zwanger...dat kan ik echt nog niet
Jaaaaaaaaaaaaaa....we zijn compleet en allemaal JUNI-mama`s! @Marloes: Mooi omschreven meid! Zo als jij al schrijft, zo heb ik het ook ervaren! Bijzonder om dit soort dingen met elkaar te kunnen delen! @Laura: Hopelijk ben je snel weer thuis! We zijn ontzettend benieuwd naar jou kleine grote man! Fijn dat de bv al zo goed loopt! @Natja: Heel knap dat je erover gepraat hebt! Hier ook vriendlief die elke keer toenadering zoekt maar waar ik totaal nog geen zin in heb! Mijn lijf doet pijn, litteken steekt en buik is erg gevoelig. Blijkbaar denkt hij: kind eruit, ik erin Jammer genoeg werkt het zo niet. Heb hem vanavond toch maar verteld dat ik zelf wel aangeef wanneer ik er weer behoefte aan heb.....Pfff mannen!! Ik hoop echt voor je dat je de genegenheid en het liefdesgevoel weer snel teruggevonden hebt! @Gabester: Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om te beseffen dat jullie gezinnetje compleet is. Ik heb dat ook een klein beetje....We zijn blij met onze 2 mannen! Deze bevalling was zo dramatisch dat een 3e keer absoluut niet risicoloos is. En de wetenschap dat als ze bij mij iets langer hadden gewacht met de ksnee en ik dood had kunnen gaan, verzachten de gedachte dat Teun ons laatste kindje is! Ik geniet met volle teugen van zijn kleine lichaampje! @Aaliyaah: En? Heeft je vriend kleine Jason nog kunnen troosten? @Mama1987: Arm meisje! Ze huilt echt van de honger. Ik durf helaas niet te zeggen of ze veel te veel binnen krijgt...ben er nog niet zo handig in, in wat ze mogen hebben aan voeding! @Pm2b: Mij werd verteld dat je begint met 10 cc per dag en dat ophoogt tm 90 cc. Jouw meisje is nu 8 dagen oud toch? Dan zou ze nu inderdaad 90 cc mogen hebben...Maar Teun is nu 16 dagen oud en drinkt 7 x 70 cc ongeveer. Hij heeft daar voldoende aan! @Rianne: Wat een leuke foto`s!! Heerlijk stel samen! Luuk en Teun zijn ook al uitgehuwelijkt Alhoewel Luuk toch ook wel een eigen mening heeft al...Hij is helemaal hoteldebotel van een meisje van het kdv! Maar eh hij weet wel wat hij uitzoekt: donkere bruine pijpenkrullen, replay kleertjes etc etc. Echt een mooi poppetje haha! Was het leuk bij Prenatal Arnhem? Kom er ook regelmatig! @Ilse: Kan me voorstellen dat je twijfelt wat je moet doen vwb anticonceptie. Vooral als je over jaar aan nummer 2 wilt denken... Enne topic openen: Juni-mama`s terug op oude gewicht lijkt me een goed plan Pffff hoe ga ik ooit die 12 kilo er weer af krijgen?? De zwkilo`s zijn al weg maar nu de rest nog! Pas gelukkig wel al mijn eigen kleren weer. Zwkleren zitten in tas voor vriendin die net 17 weken zwanger is! Net weer lekker met Teun onder de douche gestaan. Hij vindt dat echt heerlijk (en ik ook....dat kleine warme lijfje tegen mijn blote borst!!). Heb hem een pakje maat 50 aangedaan waarvan ik dacht dat die al te klein zou zijn....Haha, hij verzuipt er in! Maatje 50 is echt nog erg groot voor hem. Tip: KLeertjes.com heeft 60% korting. Heb ook alweer hele bestelling voor Luuk en Teun geplaatst! Leuk om zo kleertjes te kopen!
en als je een code intypt, krijg je nog 10% extra... dus 70% KORTING ff code zoeken... stond in dat foldertje van tnt vakantiemei
mooi mannetje is Finn hoor!!! lieve foto! Natja, gewoon je hart luchten hier hoor! goed dat jullie gepraat hebben... en jullie ook allebei inzien dingen verkeerd gedaan te hebben... nu samen weer de berg op he... terug naar de top
Marloes...wat heb je dat mooi verwoord! Stom hoor...dat ik daar wéér een beetje emotioneel door word! @Bab...ga gelijk even kijken...wie weet zie ik nog wat leuks!
Marloes wat een mooi stukje je hebt het goed weergegeven hoor. Wordt er toch wel een beetje emo van. Wat hebben we toch wat meegemaakt met elkaar he. Rianne gebruik jij ook extra care van kruidvat, hier nl. ook legergroene poep . Leuke foto's trouwens van ons eerste juni koppeltje.
@Marloes...vind hem zelf ook zo mooi! Haha! Beetje jammer dat ie elke dag wel een nieuwe kras op zn gezicht maakt! Weet echt niet wat ik daar aan moet doen!
Rianne wat een prachtige lachende Lenthe... daar word je spontaan weer vrolijk van... Marloes, wat knap dat je dat allemaal nog weet van alle zwangerschappen, heel mooi geschreven... Mama, geef je al voeding voor hongerige baby's? Verzadigd beter... Trusten allemaal Zal ook eens even spammen...
We kunnen het topic wel de 'juni 2009 emo mama's' noemen hahaha. Sarah, wat een mooi mannetje is Finn zeg! Ik wil ook weer even spammen
Nog eentje en een linkje om het af te leren, http://babywenting.babysite.nl/fotos/fotoboek/62577/62577-5353884.jpg En nu gaat m'n meiske lekker bij papa onder de douche.