@mac toen wij naar 120+4 gingen werd het ook 1 voeding minder dus hoop voor je dat het bij jou ook zo is. hoe is het met bram zijn tenen?
wat lief dat je daar naar vraagt, dat gaat nu erg goed, helemaal over!!! nu de moeizame ontlasting nog...
@Maaike ja was ik eigenlijk nieuwsgierig naar fijn dat het helemaal over is!Hopelijk kan Bram ook snel goed poepen is zo zielig als dat niet goed gaat. Met mij en Sven gaat het wel goed nu,we hebben erg goed gepraat van het weekend en ik merk nu al dat hij echt zijn best doet en soms is ruzie goed en kom je er sterker uit!! Jason begint te huilen dus ga hem maar verschonen en flesje geven
ja ik vond dat ook raar, heb ook duidelijk daar gezegd als jamy komt voor de fles dat hij die gewoon krijgt, hun zeggen dus proberen te rekken nou sorry hoor kon die man wel wat doen zeg :x heb ook gezegd als wij honger hebben dat wij ook naar de koelkast lopen om iets te eten ja toch. hij had nie verwacht dat ik een reactie gaf en was dus gelijk stil
Julian zit nog steeds op 90+3. Hoop dat wij vanaf morgen ook mogen verhogen. Morgen om 08.40 naar het cb en om 11.45 uur naar het ziekenhuis voor controle. En als ik groen licht krijg zit ik morgenavond op stal
@Joanita ja achterlijk he wat ze soms zeggen bij het cb...als je dan een bijdehand antwoord terug hebt zijn ze idd gelijk stil! @Nathalie nou hopelijk voor jou goed nieuws en kan je weer lekker paard gaan rijden!
idd alliyah hij was inderdaad ook gelijk stil, ook over het eten precies het zelfde, hij moet 7 flessen ik zeg nou sorry hij moet niets, als hij geen honger heeft krijg ik er echt niets in, dan moet je hem dwingen nou ik zeg zal ik dat bij jou ook eens doen, en stil was hij, ik zeg daar ga ik nie aan beginnen hor hij komt echt wel als hij honger heeft hoor, ja daar ben ik dan misschien heel laks in maar ik kan hem niet dwingen om te eten
@Joa ja hoor belachelijk dat ie dat gezegd heeft! Dat heb ik echt nog nooit meegegmaakt. Goed dat je er wat van gezegd hebt.
tam jammer dat jij ook stopt meis! maar kan me er wel helemaal in vinden hoor.. ik heb het ook erg druk met 2 kindjes 2honden huishouden enzenz maar alles op me gemakje! net als nu ben ik een paar dagen heel erg aanwezig en volgende week bv helemaal niet... het is gewoon lekker dat je een plekje heb om te kletsen maar meiden gaan er al ideetjes rond voor een babymeeting? lijkt me wel onwijs gaaf om dat volgende maand ofzo te doen of in september ofzoiets gewoon ergens afspreken en lekker kletsen over koetjes en kalfjes hahahaha
leuk hoor een meeting! Ben er wel voor om niet al te lang te wachten met zo'n meeting, want over een tijdje zijn veel dames weer aan het werk en dan wordt het wel lastiger denk ik... trouwens ik lees wel dat jullie CB's nogal veel voorschrijven enzo - of je naar een grotere hoeveelheid voeding 'mag' van het CB, en wanneer een kind door moet slapen, wel raar vind ik. Nou onze ambtenaar begint weer te pruttelen, precies op de klok haha! fijne avond!
wij zitten hier nu op 5 a 6 voedingen, later haar nu zelf kmen want merkte dat als we haar wakker maken ze bijna niks drinkt
Goede avond dames, Wat hebben jullie toch ongelovelijk veel geschreven! Dames die weg gaan, erg jammer.. Maar geniet lekker van jullie gezinnetje! Meeting, ben ik helemaal voor! En inderdaad beter niet te lang wachten ivm werk van diegene die al een tijdje geleden bevallen zijn. Voeding, hier sinds vanmiddag over op Nutrilon AR. De voeding met johannesbroodpitmeel. Sindsdien nog niet gespuugd. Wij geven 90+3 en meestal laat ze 10 tot max 30cc staan. Maar als ze aangeeft dat ze na de 90+3 nog niet genoeg heeft, maak ik ook gewoon nog 30+1 bij hoor. Ik kan me echt niet druk maken over de hoeveelheid hoor. Maar ik weet wel dat als ze honger heeft, ze gewoon krijgt van mij.. Wil ze haar flesje daarintegen een andere keer niet leeg drinken, dan niet.. Normaal zit er 3 tot 4,5 uur tussen de voedingen (meestal 4 tot 4,5 uur). De laatste dagen kwam ze steeds vaker (na 2 of 2,5 uur al) maar toch wou ze niet meer drinken. Ik hoop dus dat de nieuwe voeding daar een beetje verandering in gaat brengen. Anders krijgt ze dus wel veel te veel. Hoe is het verder met jullie?
Ja ze eet dan hetzelfde als wanneer ze uit zichzelf komt.... bij borstvoeding is het natuurlijk moeilijk te zeggen of ze voldoende krijgt, omdat je niet kan zien hoeveel ze drinkt. Een voeding duurt hier ongeveer 12 tot 15 minuten. eerst 8 minuten aan de ene borst en de rest aan de andere.
meiden, als jullie kleintje om de 4 uur komt, aan hoeveel voedingen kom je dan per dag? Als ik lieke niet wakker maak om de 3 uur, red ik geen 7/8 voedingen per dag....
jolan dan kom je op 6voedingen hier zit ik er soms aan 5 dan aan 6 maar ik laat hem zelf komen eerder niet