Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @marloes zijn contract loopt idd in dec af

@gaby hij is al ziek gemeld alleen niet voor 100% omdat hij toch nog zoveel mogelijk wilde werken omdat hij dan misschien niet ontslagen zou worden. Volgende week heeft hij weer een gesprek met de bedrijfsarts enzo dan willen ze dat hij meer gaat werken maar dat gaat ie dus niet doen...Als hij niet met zijn rug had gezeten hadden ze hem nl ook niet ontslagen...:x
    Hij weet geloof ik zelf aardig wat van uwv en cwi enzo dus dat gaat wel goed komen denk ik maar ik zal je advies wel even doorgeven hihi

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @aaliyah balen dat zijn contract afloopt, juist nu... ik zou als ik hem was lekker zeggen van de BALLEN ik ben 100% ziek als jullie me toch geen verlenging geven dan schijt aan jullie. Maar goed dat is mijn zielige instelling haha :p

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Jeetje meid dat is toch wel balen, je had waarschijnlijk toch iets anders gehoopt....

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Beterschap en succes met de prikjes! Je kan het Collin! Stoere knul!

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Aaaah wat zielig voor Lenthe, en voor jullie. Hopelijk is ze nu weer een beetje opgeknapt en klaar voor vertrek! Waar gaan jullie naartoe?

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh wat vervelend Aaliyah, en dat in deze tijd... *knuf*

7. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ook voor jou en Collin *knuf*

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Jaaaaa je ventje weer lekker thuis :)

9. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh dan heb ik ook een zielige instelling hoor :D

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ga even de foto's van de yoga op de pc zetten en doorsturen. Zal er zo even een (of meer :)) plaatsen.

11. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Op de zwangerschapsyoga-terugkomdag :D
    Ze liggen van oud naar jong!

12. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
  13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
  14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
  15. Kejay

Kejay Niet meer actief

Meris, weer leuke foto's en een mooie lachende baby (ik wil ook!!!)

Aaliyah, he wat rot!!! Ik hoop voor hem dat hij toch nog snel wat anders kan vinden ondanks zijn rug. Is daar al wat meer over bekend?

Rianne, hopelijk voelt Lenthe zich snel beter, ik moet maandag ook zie er tegenop omdat ze de laatste keer ook niet lekker was. Geniet van je week aan zee!

Gaby, waarom geeft jij bambix erdoor? Heb ik vast wel gelezen maar niet onthouden

Iemand vergeten??? Sorry

Hier aso lang geslapen. Lag met Keana op bed na de eerste voeding en toen is ze lekker tegen me aan komen liggen. Toen zijn we met elkaars hoofden tegen elkaar in slaap gevallen tot 12 uur!! *schaam*, nu heb ik echt nergens zin in!
    Gisteren met z'n 3en naar de stad geweest. Het ging zo goed!!! We zijn zelfs uit eten geweest en ze heeft lekker geslapen en is stil geweest. Rond 20 uur begon ze te mopperen, maar geef haar eens ongelijk! Ben blij dat ze het zo lang vol heeft kunnen houden

Voor de rest ben ik 1 kilo kwijt , het begin is er. Vraagt vriendlief net aan me of hij chocola mee moet nemen, haha. Was ongesteld en dan heb ik altijd zo'n zin in chocola, maar heb me in kunnen houden en niet gesnoept!

16. Kejay

Kejay Niet meer actief

ow ja, vriendlief wil een mama's fiets voor me kopen voor mijn verjaardag. Ik vind het persoonlijk nog wat te vroeg omdat ze toch nog lang niet kan zitten. Staat ie daar te staan in de schuur, is toch zonde?
    Ga ik liever volgend jaar kijken als het zover is. Denk wel dat ik ga fietsen. Het KDV zit namelijk tussen de twee locatie's waar ik werk en 5 minuten van huis, dus dat is ideaal, met de fiets cross je zo overal doorheen.

17. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

vult wat meer roxanne

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Wat fijn dat het wandelen zo goed gaat! Blijkbaar moest ze er gewoon even aan wennen dan..
    En gefeli met je kilo en dat je de choco hebt kunnen weerstaan!

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Leuk he zo'n mama fiets?! Volgend jaar in het voorjaar loopt mn fietsplan van mn werk af en dan mag ik weer om een nieuwe. Ik haal daar mn fiets van.

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh dacht dat ik weer een paar blz moest haha, maar dit was t alweer. Het is echt rustig de afgelopen dagen..

Deel Deze Pagina