@Aaliyah: Nee manlief vind het niet lekker. Als het aan hem ligt eten we iedere dag lasagna, pizza, friet of broodjes . @Sunshine: Sinds wanneer slaapt Niek zolang door? @Nathalie: Lekker hoor, zo’n slaapkopje! @Mac: Zou wel fijn zijn als je met 120+4 naar een voeding minder kan! @Nathalie: Hopelijk krijg je morgen groen licht, het is lekker weer voor een buitenritje! @Joa: Wat een rare adviezen op jouw cb @Pretty: Fijn dat ze nog niet gespuugd heeft! Spuugde ze heel veel? @Jolan: Ohja jij geeft bv, zolang ze goed groeit en tevreden oogt zal het wel goed zijn toch
Hier mannetje aan het rekken. Hij lag te slapen in de box op zijn buik,maar toen mn vriend hem in bed wilde leggen werd meneer natuurlijk wakker....Nu dus hopen dat hij tot half 11 iig volhoud, hij mag wel nu hebben maar dan komt ie midden in de nacht weer en dat heb ik liever niet. Dus hopen dat we het nog ongeveer een half uur kunnen rekken!!
Jolan je geeft toch BV? Lekker zelf laten bepalen, je hoeft toch niet perse 7/8 voedingen? 6 is ook prima hoor.. Ze regelt het zelf echt wel! Hier het besluit genomen om te stoppen met de BV. Ik merkte dat ze zoveel rustiger uit de fles drinkt en veel minder krampen heeft. Mijn toeschietreflex is zo sterk dat ze zich meerdere malen verslikte en veel losliet. Ook de regeldagen die ze tot nu toe gehad heeft waren vrij heftig en veeleisend. Onze zoon vond mij en zijn zusje steeds iets minder leuk, omdat de voedingen steeds langer duurden en zij steeds meer aandacht opeiste. Ook ikzelf heb zo weinig energie momenteel en als LO docente kan ik daar heel slecht mee omgaan. Dus na lang piekeren heb ik gisteren het besluit genomen om te stoppen. Ik kan veel meer voordelen zien van het stoppen dan van het doorgaan... Vandaag de eerste flesjes half om half gedaan en die gingen prima. Afbouwen doe ik met de kolf. Voor mij geen live BV meer... Net om 19,00 nog wel geprobeerd, maar 1 grote bonk onrust..
@ Demi: Jammer dat de borstvoeding niet meer jullie ding is. Je hebt het toch een tijd gegeven en je hebt ook die intimiteit met Demi gehad. Zo te lezen heb je er goed over nagedacht. Je hebt het langer volgehouden dan de meeste hier!
sanne, geef jij bv? En om de hoeveel uur komt ze? Hier komt Lieke niet uit zichzelf overdag en maar ik haar na 3,5/ 4 uur zelf wakker. Ik vind het ook nog eng om niet mn wekker te zetten snachts, omdat ikdan bang ben dat ze te lang zonder voeding zit......
@Demi: Jammer dat de bv niet meer gaat. Toch knap dat jullie het 1,5 maand hebben vol gehouden! @Aaliyah: Is het rekken gelukt? Manlief gaat zo douchen met Zoë, dan een flesje en hopelijk veel uren slapen . Morgen ga ik met d'r naar de stad, hoop dat ze zich een beetje gedraagt. Zie mezelf al helemaal met een krijsend kind in de rij staan haha.
demi, jammer dat je het niet meer vol kan houden ,maar ik begrijp het wel hoor.; Het vergt veel van je.... dat had ik zelf eigenlijk nooit vewacht. Ik vind het toch een stukje onzekerheid: je weet niet wat ze binnen krijgen. meeting, leuk wanneer?
WAnneer doen jullie het badje/ douche? s ochtends of savonds? En hoe laat? En als jullie het savonds doen, doe je de kleine dan wel sochtends wassen met een beetje water en washand? En doen je dan na het badje schone kleren aan of smorgens? en dan savonds dezelfde kleren als overdag?
@ mama: Ik ga ook voor velen uren slaap!! Hopelijk denk de kleine er net zo over. Leuk morgen naar de stad! Bepakt met flessen, luiers, verschoninkje en zonnebrand moet dat toch goedkomen? Ga je shoppen voor jezelf of voor Zoë?
hier 's avonds in de tummy tub,. niet elke dag trouwens hoor... en dan al schone kleertjes aan voor de volgende dag
Scheelt dat per soort voeding fv of bv, hoeveel voedingen je per dag moet geven? Ik heb geleerd dat ik 7/8 voedingen per dag moet geven. Of wordt dat minder na een paar weken?
en hoe laat doen je dat dan? En wat doe je op de dagen dat je geen tummy doet? Wij doen ook om de dag, en de dag van geen badje , gewoon met water en washandje
Eva gaat om de dag in bad of mee onder de douche. Wij houden niet echt een tijdstip aan, maar iedergeval voor een voeding. Ze heeft snel last van een droge huid, vandaar om de dag. Elke ochtend was ik haar met een washandje (die van zwitsal, goedemorgen ofzo?) Kleertjes? Als we op stap gaan krijgt ze mooie, leuke kleertjes en die gaan 's avonds uit voor een lekker zacht pyamatje/pakje.
Jolan: Als ze goed groeit en voldoende goeie plasluiers heeft niet te druk maken! Zit ze daarentegen nog niet op geboortegewicht en zijn haar plasluiers toch niet echt vol zou ik zeker acht voedingen aanbieden nog.
Nathalie succes bij het cb en de gyn. Mama doorslapen van Niek is sinds een weekje of 2, wordt elke keer wat langer maar soms ook niet. Is echt geen peil op te trekken. Demi fijn dat Demi zo rustiger als ze de fles geeft, wel jammer dat je moet stoppen met de live bv. Mama fijne dag in de stad. Jolan wij doen niek altijd de een na laatste voeding in bad. Gaat hij samen met papa en een pret dat ze hebben . 's ochtends was ik niek idd. met water en washand. de ene keer trek ik 's ochtends schone kleren aan en de andere s avonds. Merk dat als hij een nacht in bed gelegen heeft het ook allemaal niet echt lekker meer ruikt met zo'n enorme plasluier. Hij gaat meestal om de dag in bad, ligt er een beetje aan hoe het uitkomt. Hopelijk past Niek binnenkort in zijn pyjama Hier heerlijk geslapen, Niek kwam pas om 6.30!!!!!!! oké moet zeggen dat ik wel een paar keer een speentje gegeven hebt maar dan sliep hij lekker verder. Denk dat ik nu wel in de knoop kom met zijn voedingen. hoe doen jullie dat trouwens wij proberen de avondvoedingen altijd wel een beetje te sturen zodat de laatste voeding rond 23.00-23.30 uur ligt. Anders komt hij weer midden in de nacht. Ga vandaag maar even langs cb om te wegen weet niet goed wat hij nu precies moet krijgen. Hij krijgt nu 100 cc, vanochtend heeft hij 120 cc gehad.
tjee ben jaloers op jullie voedingspatroon voor de kindjes.. hier een kabouter die nog steeds 7 tot 8 keer komt.. meld zich keurig om de 3 uur
lastige beslissing, maar denk wel een hele goede keuze voor jou en je gezinnetje! brengt jullie rust en das belangrijk! je hebt het toch een tijdje volgehouden! knap hoor knuf
hier slaat meneer de laatste voeding vaak over, maak hem er niet wakker voor, gister om 21.15 de een na laatste voeding gehad en sliep door tot 3 uur. oke liever heb ik dat ie van 23 tot 6 slaapt, maarja tis niet anders.... vandaag naar het cb heb hele waslijst met vragen, dus ben benieuwd. over voeding ophogen, en over die laatste fles, buikslapen, ontlasting, koortslip die mn man regelmatig heeft, de gemengde voeding die hij nu krijgt. enz.... komt vast goed haha ben benieuwd wat ie nu weegt en hoe lang hij nu is. jullie horen van ons!
hier ook nog 7 voedingen, maar u zijn we an het ophogen en sloeg hij gister 1 voeding ver, ben benieuwd hoe die dat vandaag doet