Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Hey meiden, heb even snel bijgelezen denk niet dat ik alles onthouden heb!

Aaliyah, wat een pech toch weer... Trek je het allemaal nog wel? 2 weken wachten op uitslagen, das een aardige tijd. Ik hoop dat er snel wat verbetering in komt!

Rollen doet ze hier nog niet, ook geen poging tot. Ik heb nogal een luie dame denk ik :D, ze schuift wel de box en haar ledikantje door op haar kont, maar dat ik niet bijzonder:). Vastpakken doet ze al wel, ook alleen maar met rechts.

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    rox, hoe gaat het drinken van Keana?

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb zaterdag trouwens een heel stoer vest voor Jul bij h&m gekocht :D

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @roxanne alles op zijn tijd toch;)
    En idd ben je al wat gerustgestelder over haar drinkgedrag?

@nathalie FOTO!!!!!:D

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    :D heb ik nog niet. Is hem ook nog te groot hoor. En op de site kon ik hem niet vinden.

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mama wat knap van je meisje dat ze al draait!
    @aaliyah wat vervelend van je vriend dat was wel even schrikken zeg, 2 weken duren dan erg lang.
    @tamtam wat fijn dat hij heeft door geslapen!
    @haaruitval hier geen last van.
    @kuide hier probeert levi ook te gaan zitten, ook als ik hem o schoot heb dan probeert hij overeind te komen.
    @rollen hier gaat hij steeds met een holle rug liggen en probeerd dan op zijn zij te draaien, het lukt alleen nog niet.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh dat is zo irritant aan H&M soms hebben ze dingen in de winkel maar niet in de onlineshop en andersom...:)

@mandy1 hihi zo probeert Jason ook te rollen maar lukt hem ook nog niet komt nog wel:)

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    dat komt vanzelf wel, maar het is ook wel sneu want hij kan er ook driftig van worden als het niet lukt (haha ja nu al!)

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hahah ja dat heeft Jason ook heel erg die kan ook zo driftig worden. Moet er altijd wel om lachen. En als we hem dan helpen om echt te rollen is ie helemaal verbaasd.

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja grappig is dat!
    levi vind het ook echt een drama om op zijn buik te liggen, maar ik leg om er af en toe wel op dat is natuurlijk goed voor zijn nekje.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh Jason vind het heerlijk op zijn buik die geniet ervan en wordt er ook rustig van.
    Ohjee hij huilt...

12. Kejay

Kejay Niet meer actief

Lief dat jullie het vragen, maar ben er niet gerust op. Ik moet zo naar het CB, ik hoop dat ze me meer kunnen vertellen.
    Gisteren heeft ze uiteindelijk 565 gedronken...
    We zullen zien;)

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Succes Rox!!! Als ze verder zichzelf is zou ik me niet zo heel erg druk maken. Komt vast goed!! Dikke knuffel!

14. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Pfff mijn zoon wilde niet slapen. Terwijl hij hartstikke moe was. Brulde het hele huis bijelkaar. Moeilijk hoor als hij zo hard mama roept. Nu is hij eindelijk stil. Mama heeft de strijd toch gewonnen:)

Ik zal Thirsa even voeden. Tot later.

Gr Friezin

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    friezin heel herkenbaar! mijn dochter zit nu in de periode dat het middagslaapje langzaamaan eraf gaat.

16. Kejay

Kejay Niet meer actief

Zo ben weer terug! Prikjes ging hartstikke goed, bij de 2de even huilen, maar was snel weer over toen ik haar vast had.
    Ze drinkt inderdaad een beetje weinig maar ze zit nog ruim in de curve, dus niets aan de hand. Ik mag naar 4 flessen toe omdat ze dan meer regelmaat heeft (goh, dit roep ik al 3 weken), dat ze dan niet 6 kilo is maakt niet uit.
    Rijstebloem werdt afgeraden. Vooral met vanille smaak. Dit omdat ze dan went aan die zoete smaak en straks dan misschien niets anders meer wil hebben. Bijvoeden was nog niet nodig omdat ze gewoon nog goed groeit. We zien over een maand wel weer verder zei ze.
    Pfff, opluchting! :D

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Gaby...hier ook heeeeeeeeel erge haaruitval! Hou niets meer over joh!

Heb zo sollicitatiegesprek! So wish me luck!

18. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Bas heeft ook weer 2 spuitjes gehad en is ook weer goedgekeurd. Hij is nu 62cm en 6865 gram dus hij is wat afgevallen,maar dat was niet erg, waar het doorkomt geen idee maar ik geef de fv maar de schuld, met andere woorden ik denk dat die met bv meer drinkt. Had ie ook 5 voedingen en nu maar 4.

Aaliyah balen dat jullie zolang moeten wachten op de uitslag.

Succes Rox met het eten van Keana.

19. Kejay

Kejay Niet meer actief

Good luck!:D

20. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Wat fijn Roxanne. Nu hoef je je niet meer zorgen te maken. Een heerlijk gevoel.

Groeten Friezin

Deel Deze Pagina