Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Succes!!! Wat heeft hij toch een lekker koppie die Bram, echt een leuke foto als avatar :)

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

@nathalie en sunshine succes bij het cb

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier gaat meneer in de tummytub of in badje als het ons uitkomt, meestal savonds, in het weekend ook wel is overdag.

verder was ik zn gezichtje en billetjes met water.

wil niet te veel doen omdat ze anders droge huid krijgen.

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

dank je!

5. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Goeiemorgen,

Kom even langs om te vertellen dat ik probeer mee te lezen maar dat het maar 'n beetje lukt ivm de vakantie van mijn zoontje met autisme (druk,druk,druk :p)

Met Djennah gaat alles goed, groeit heerlijk (maat 62/68 :) )
    Slaapt goed door en is de hele dag dat ze wakker is lief en vrolijk!

Groetjes Aicha

6. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Fijn dat alles zo goed gaat met Djennah! Had je al gemist. Kan me voorstellen dat het niet bij te houden is hoor, wordt zoveel gekletst.

7. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    @ sunshine, hier zitten we tegenwoordig op 5 voedingen, ik probeer een heel strak schema aan te houden, en dat begint met het starten om 7 uur....:( maar dat is echt nodig om rond 22.30 uur uit te komen, ik voed dus niet op verzoek. Nu krijgt zw om 7 uur, 11, 15, 19 en 22.30/23.00. Het is belangrijk om alle benodigde voeding tussen 7 en 23.00 binnen te krijgen zodat de nachtvoeding niet "nodig" is omdat ze honger hebben. ik ben pas van 7 naar 5 voedingen gegaan, eerst fles ophogen met 10cc en als ze eerder kwam een "snack":p gegeven en op het goede tijdstip de rest van de voeding, ze doet het echt super hierop. ze groeit ongeveer 250 gr per week en ze was echt ienimini...ik probeer me te houden aan het boek "de tevreden baby" daar staan veel schema's in, maar ook veel tips over ophogen, doorslapen, voedingen, hoeveelheid..etc echt een aanrader bij een 1e kindje, als het toch allemaal spannend is of je het wel "goed" doet vind ik! PS sasha is nu 4035 gram en woog bij geboorte 2950 en krijgt dus 600 cc overdag en s nachts meestal 60/70 extra als ze komt.

8. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,
    even leuk nieuws jamy heeft geslapen van 11 tot kwart voor 6 joehoe, ik ben er 1 keer uit geweest voor zijn speentje
    zo en dat was me toch lekker joh
    hoop voor de andere mama's dat jullie kleintjes ook snel gaan doorslapen

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik geef flesvoeding, Lara meld zich meestal om de 4 uur en snachts zit er langer tussen. ze mag nu 100 cc hebben maar dat drinkt ze meestal niet op, vanmorgen ook maar 60 en toen was ze weer in dromenland, fles voor de nacht gaat meestal wel leeg maar daar slaapt ze dan ook langer op

Badje, hier om de dag en doe haar dan schone kleding aan tijdstip varieerd nog maar tot nu toe meestal overdag. andere dagen was ik gezichtje handjes en billetjes

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

grrr nu al hekel aal CB, bellen ze af omdat arts ziek is, zoek dan een vervanger.
    net nu we aardig wat vragen hebben, gelukkig is er vandaag inlooprspreekuur, ga ik daar maar heen bij de vk...

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey meiden!

Wij zijn net terug van het cb. Julian doet het goed. Is nu 52 cm en 4015 gram :D
    We mogen nu over op 120+4. Ze was zelfs verbaasd dat we dat nog niet deden. Ook reageerde ze nogal verbaasd dat ik Julian laatst om 6 uur had wakker gemaakt, want hij mocht best nog even slapen. Tja ik wist niet beter :D
    Hij heeft ook zijn prikjes gehad dus ben benieuwd hoe hij daar op reageert.

Nu om 11.45 uur naar het ziekenhuis en als de gyn mij verteld wat ik wil horen kan mijn dag niet meer stuk :D

12. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ook hier badje om de dag, maar het echte "badje" al een tijd niet gebruikt, gebruik het zitje en dat zet ik dan onderin de douche, zodat ik haar alleen toch lekker kan douchen, ze vindt de douche echt zoo veel lekkerder dan het badje, en mama vind dat ook prima! :) kan dr nog niet heel lang omhoog houden door de ks, dus douchen is een prima optie!!! kleertjes na het badje, maar ook tussendoor ivm spugen, warmte etc!

13. Aichaaaa

Balen dat je nu niet kan,gelukkig dat er vandaag inloop is.

14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

super dat Julian het zo goed doet! ik ga voor je duimen dat de gyn zegt dat alles goed is en je weer alles mag! ik moet ook vandaag om 12.30 en hoop dat de gyn zegt dat ook ik weer op de motor mag! spannend! durf het toch nog niet echt zonder "toestemming" ...hihih gek he?

vraagje: doet jouw litteken ook zeer erboven? mijn litteken zelf valt echt mee, (eerder beetje gevoelloos) maar het stukje buik erboven des te meer gevoel, soort overgevoelig.. heb jij daar ook last van?

15. Aichaaaa

Wat vroeg voor zijn prikjes (djennah moet volgende week *HELP* )

Heerlijk dat alles verder goed was.

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn dat julian het zo goed doet.

bij ks duurt het langer voordat de wond onderhuids en dieper binnen in helemaal genezen is, duurt wel maanden, dus dat kan goed dat je daar last van hebt.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goedemorgen dames

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen marloes..

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier idd ook pas prikjes bij de 2e afspraak (2 maanden)... zijn ze bij jullie wel vroeg Nathalie! ging het wel goed

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bloempje, mijn buik doet niet heel erg pijn ofzo. Als ik er overheen wrijf voelt het wel vreemd.
    Mijn litteken durf ik niet echt aan te komen hahaha. Ik heb aan het eind nog wel mijn hechting eruit hangen (daar waar ze het dichtmaken) verpleegkundige zei dat dat er vanzelf afvalt.
    En ik durf ook niet zonder toestemming op mijn paard te klimmen hoor :D
    Hoop dat je gyn ook gaat zeggen dat je weer mag!

Aichaaaa, Julian krijgt de volgende 2 keren ook weer prikjes. Ik dacht zelf ook dat hij ze pas de volgende keer zou krijgen.

Oh en het cb is niet zo'n voorstander van de Puckababy, ze weten niet of het wel echt veilig is. Dus ik mag hem van mijn vriend niet meer gebruiken. Hoop ik wel dat ie lekker gaat slapen :D

Deel Deze Pagina