Fijn dat alles goed was! Hoeveel weegt ze nu en hoelang is ze? Dan hoef ik me ook geen zorgen meer te maken dat ik maar 4 flessen geef. Hoeveel cc moet je nu geven dan?
Oh bij jou/Bas ook alles goed dus, das mooi! Hopen dat je hem weer snel zelf mag voeden. Weet je al wanneer dat mag? Zal hij het dat nog niet verleerd zijn?
Leuk! Heb je al een idee hoeveel het bij jou zal kosten? Misschien bestel ik er dan ook wel een vogelhuisje bij Ik ben helemaal wild van Pip! Beetje ala dat Eiffinger behang, gewoon lekker meidenkitscherig... Leukleukleuk!!!
Ik moet haar 4x 180+6 aanbieden en kijken wat ze daarvan drinkt. Mocht er een dag tussen zitten dat ze heel slecht drinkt, een flesje bijgeven. Gewoon blijven doen zoals ik al deed. Ze woog 5880 en is 60cm... Voor die 120 gram hoefde ik het niet te laten als ze het beter deed op 4. Heb trouwens wel aangegeven dat ze me afgelopen donderdag flink onzeker hebben gemaakt. Ze zat nog ruim in de curve en ik moest vooral niet iedere week gaan wegen! Over een maand verder kijken qua curve. Als ze er echt onderdoor schiet, moeten we wat anders gaan proberen.
Kreeg van het weekend een pakje op de zaak van DHL, had zo gehoopt dat het mijn vogelhuisje zou zijn, haha, helaas... Ben benieuwd hoe hij eruit ziet. Had tegen vriendlief gezegd dat het vogelhuisje in haar slaapkamer kwam te hangen, dat vond hij maar raar hoort toch in de tuin haha Keana loopt te mekkeren in haar bedje, last van prikjes denk ik. Word vannacht met z'n 3en in bed slapen denk ik
Nou, ik ben weer bij. Doe het gewoon op de quote manier hoor, vind ik een stuk makkelijker dan 2 pagina's naast elkaar houden. Zat er ook aan te denken om neusspray te halen. Weten jullie een goede voor baby's? Is het misschien ook een idee om voor het slapen een zetpilletje te geven? Ik kwam net thuis van 't werk en toen sliep ze weer, en ik wilde zo graag even kroelen Ze werd even daarna weer huilend en mopperend weer wakker. Ben even gaan kijken en ze deed zo zielig... Heeft echt last van het snot wat in haar neusje zit. Ze probeert het ook steeds weg te slikken, weet gewoon niet wat ze ermee aan moet. Ook echt van die traanoogjes. En dat allemaal door mij.... Hoop dat ze zo weer wakker wordt, wil haar zo graag even lekker bij me hebben!
Hahaha, zo'n reactie zou ik hier ook wel kunne krijgen over t vogelhuisje hoor. Zat eraan te denken Marloes, kan je er ook zo'n fout nep-vogeltje in doen in die zonder muziekdoosje? Lijkt me wel grappig is om als ze ouder is elke keer als ze gaat slapen het vogeltje welterusten te wensen. Kan ze naar binnen gluren of ze 'm ziet... Ok, kom ik nu als een erge moeke over? Ja he?
@Roxanne: Hahah zo zou mijn vriend ook kunnen reageren. Vogelhuisje in een slaapkamer klinkt ook wel vreemd .
Je had het al gelzen he Meris. Hier alles goed en ik ga morgen proberen bv weer te geven als dat gaat met mijn buik en anders kolf ik het af en geef ik het in het flesje, dan maar. Sokjes zijn super hij heeft ze al aan. Verder is klein, maar heeft wel ruim genoeg gewicht. Ik ben benieuwd wanneer die de lengte inschiet hihi. Zo mannetje zo mams van station halen die komt me weer lekker helpen een paar daagjes. He meris het is beter om geen neusspray te gebruiken, maar een pipetje bij de apotheek vragen en zelf een zoutoplossing maken. xxx Joyce
hier otrivin baby, (=zoutoplossing) bij de apotheek gehaald, heb ook paracetamol 60 mg zetpillen gekregen die mag je ook preventief geven voor de prikjes konden ze me vertellen, dus kan je ze zeker geven voor het slapen gaan als ze wat grieperig aan het worden is, geef je het lichaampje net even een extra steuntje, neusspray werkt hier prima, voor het slapen gaan in elk neusgat eentje en ze kan heerlijk rustig slapen, zonder het benauwd te krijgen.
zelf maken is mij weer ontraden, omdat je de verhouding van het zout niet kan garanderen, teveel zout is erg slecht, en de 1 zegt kopje water met een theelepel en de ander zegt 1 liter met een theelepel..is nogal verschil, dus zou er wel voorzichtig mee zijn als je het zelf gaat maken en goede info inwinnen over de verhoudingen
Trouwens Bas heeft koorts van de prikjes, ik heb hem nog geen zetpil gegeven, want hij heeft verder nergens last van. Is dat wel nodig denken jullie. xxx Joyce
mijn broer is geopereerd aan poliepen in zijn neus omdat hij vroeger heel vaak zoutoplossing die veel te sterk was in zijn neus heeft gekregen. Verkeerd advies van de huisarts...
Hoi meiden! Hoe is het hier? Nog iets belangrijks of leuks gemist?? Heb vakantieverhaal en foto's op m'n site gezet! Kom morgen bijlezen en zo hoor. Moet er nu mee stoppen. Vriendlief zit te zeuren dat ik te lang achter de computer zit. Kussss
@ Mandy=> doet jou dochter dat ook? Ik hoop wel dat David 's middags nog gaat slapen. Vind ik net zo lekker. @ Marloes => mooi hoor! Ik vind het maar knap wat je allemaal maakt @Snieke => Maxime is dus net als Thirsa. Die doet ook nog geen pogingen om om te draaien. @Meris => Jammer dat Manouk geen baby van de maand wordt. Maar natuurlijk is ze de baby van de eeuw. Voor jou....Thirsa is mijn baby van de eeuw @Mama => Dat is inderdaad een voordeel. Een plat hoofdje is echt niks.Thirsa ligt dus op haar rug, maar de eerste week lag ze op haar zij. Dit wilde ik ivm plat hoofdje. Thirsa draait haar hoofdje wel heel goed, gelukkig geen voorkeurshouding Dat van het concentreren herken ik. Net alsof mijn hoofd vol zaagsel zit. Maar misschien is dat ook wel zo @Roxanne => mijn man zou precies hetzelfde zeggen over dat vogelhuisje. Dat weet ik voor 100% zeker. Mannen!!! @ Joyce => dan zou ik even wachten met een zetpil. Als hij er last van krijgt kun je het altijd nog doen. Ik ben nooit zo snel met zetpilletjes. Als het lichaam hetzelf aan kan, dan is dat het beste. Hopelijk krijgt hij ook verder geen last. @ Aaliyah => Vervelend zeg dat wachten op de uitslag. Ontzettend spannend. Veel succes ermee, dat zullen jullie nodig hebben. --- Hier alles goed. Na mijn stijd met mijn zoon vanmiddag (die wilde niet slapen) heeft hij toch nog 2 uren gepit. Ik moest Thirsa voeden, dus ja...ik heb hem maar laten huilen. Manlief zit tot en met vrijdag in Frankrijk, dus ik mag de toko alleen draaiende houden . Vanavond even spits: met david en bad. Ondertussen lag Thirsa te huilen. Vind ik zo moeilijk he...ik moet even aandacht besteden aan het ene kind, terwijl het andere ligt te huilen. David op bed stoppen, Thirsa er uit halen. Snel even badderen en voeden. Ze ligt nu in de box, voornamelijk op haar handjes te sabbelen en naar de nijntjes boven haar te kijken. Ze begint al wat te mopperen, dus ik zal haar zo lekker instoppen. Sinds gisteren slaapt ze in een ledikantje...en daar lijkt ze echt piep piep klein in. Hier trouwens geen last van haar uitval. Ik niet...mijn dochter wel. Ze krijgt een ligplekje en hopelijk blijft het daarbij. Misschien tot later, anders een prettige avond en tot morgen. Groeten Friezin
zou hem voordat je gaat slapen misschien nog even tempen, als die dan boven de 38,5 is zou ik hem wel geven, op zich kan een beetje verhoging/koorts geen kwaad als het maar niet té hoog wordt, boven de 39 ben ik persoonlijk van mening dat je dan wel een paracetamol kan geven, ze zijn er niet voor niks en ook het cb en apotheek zeggen dat het geen kwaad kan. zo'n vaccinatie is nl best heftig voor zo'n klein lichaampje, dan kan het best een hulpje gebruiken..