Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Knappe meid!

2. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    He meiden,

Hoe gaat het hier?
    Heb eventjes tijd voor mezelf (nou ja ;) de was ligt er nog en nog 100 dingetjes)

Met ons gaat alles goed, Lisa heeft vandaag haar 2e prikjes gehad :( Ligt nu lekker te slapen.
    Ze is strontverkouden!

Beterschap met je meisje maris..begrijp dat ze verkouden is?
    Wauw gefeliciteerd voor jouw vriendin Esmee, na 3 jaar jeetje leuk hoor!
    Aankleden: overdag gewoon kleertjes, 's nachts, rompertje korte mouw, shirtje en slaapzak, dekentje.
    Wij hebben gewoon kleine schoentjes...schattig ;)

nou ik gaat weer even wat doen!
    doegg xx Minnie

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Dat worden hele spannende weken.....

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat je weer gerustgesteld bent

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hoe is het gegaan?

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Super leuk!

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @roxanne ik doe gewoon lekkere dikke slofjes bij hem aan of schoentjes.

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Schoentjes: Isabella past haar schoentjes nog niet. Vooral de breedte is haar nog te breed

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    maar van de winter past ze die waarschijnlijk wel.

ik krijg over 2 weken een nieuwe tattoo, de naam van levi verwerkt met bloemen.

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hi dames,

Even snel in m´n pauze:

De haaruitval is geen echte haaruitval, maar tijdens je zwangerchap hou je gewoon meer haren vast. Wat er nu uitvalt is wat er in de zwangerschap is blijven zitten. Het lijkt dus nu ineens minder te worden, maar het wordt nu net als voor de zwangerschap.

Dus geen vitamine B tekort ofzo hoor..

Groetjes en tot vanavond!

11. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik denk dat ik een paar oxxy slofjes voor haar koop. Alleen sokken is ook zo wat. Ik heb al wel schoenen staan, maar lijkt me niet lekker zitten voor een kleine...

12. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hey

net naar het cb geweest. Weer geprikt, en dramatisch huilen dat ie deed. Hij was helemaal rood en er rolden dikke tranen over zijn wangen. En 5 minuten later lag ie al weer te lachen... aansteller!

Hij weegt nu 7350 g en is 65 cm, en hij volgt mooi het bovenste lijntje van de groeicurve.

Nu ligt ie knock out in zijn bed!

hier doe ik hem nu gewoon sokken aan, en hij heeft nog 3 paar gebreide slofjes van oma - niet zo stoer maar wel lekker warm.

's nachts heeft ie zijn kleren aan, maar als ie bijvoorbeeld een spijkerbroekje aanheeft trek ik hem wel even een pyjamabroek aan, daarover een slaapzak (sinds kort zo'n gevoerde). Het dekentje en lakentje leg ik erover voor de vorm maar die zijn meestal al afgetrapt voor ie goed en wel in slaap valt. Overdag leg ik hem meestal gewoon in zijn kleren met het lakentje en dekentje erop. Dan slaapt ie toch niet zo lang dus dan koelt ie ook niet zo af.

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Bij mij is het echt heel erg veel. Ik heb het na de geboorte van mijn jongens ook wel gehad, maar echt niet zo veel!

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Mandy zal vast een mooie tattoo worden, heb je er ook een met je dochters naam in.

@Gaby hoe was het gisteren gegaan?

Hier beroerde nacht ze werd om 3 uur wakker en tot 6 uur met tussenpozen gehuild, honger had ze niet meer maar ws gewoon ontroostbaar erg is dat als je niet weet hoe je ze kan helpen e wat er is

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Stephanie: Ja het wordt idd koud! Maar eind van de week wordt het weer wat warmer zeggen ze. Heb Zoë nu truitjes met lange mouwtjes aan en een lange broek of een rokje/jurkje met een maillot. In bed heeft ze hetzelfde aan, alleen doe ik spijkerbroekjes, jurkjes en rokjes uit omdat die niet lekker liggen, ohja en sokjes uit. Ze ligt onder een lakentje + enkele wollen deken. Madame wil niet in een slaapzak…

@Joa: Nog leuke plannen voor je vrije dag morgen?

@Sam: En, is de kast weer netjes?

@Roxanne: Ah wat zielig. Voelt ze zich alweer wat beter?
    Ik heb allerlei leuke slofjes en anders een maillot en daarover sokjes. Schoentjes lijken me niet zo fijn, zijn vaak zo stug.

@Minnie: Hopelijk krijgt Lisa niet teveel last van de prikjes.

@Mandy: Leuk! Waar?

@Sanne: Oh dat is balen, hopelijk was het iets eenmaligs. Is ze nu wel weer gezellig?

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ben toenstraks even met Zoë en mijn moeder wezen shoppen. Spijkerjurkje, jurkje van ribstof, 2 truitjes en 4 leuke rompers gekocht :). Ze drinkt echt weer goed trouwens, tot nu toe al 500cc op! Nu ligt ze lekker te slapen, hoop dat ze wat langer slaapt dan komen we vanavond beter uit en ik ben moeeeee dus kan wel een paar uurtjes bankhangen gebruiken ;).

Morgen weer werken en dan weekend :D.

17. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Lekker he dt shoppen ;)

Ze slaapt nu al best veel hopelijk niet de hele dag want dan is ze vannacht niet moe, maar als mijn oudste dochter dadelijk wakker is zal ze wel wakker worden en gaan we even wat boopdschappen doen

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Pfff Esmee is alleen stil als je ze op schoot hebt.
    Sprongetje? Alhoewel ik dacht dat ze die vorige week al had.

Wil bijlezen en reageren, maar typt lastig met 1 hand.

19. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    mama:
    wat leuk kleertjes
    nee weinig plannen voor morgen, lekker niksen denk ik misschien hier in huis wat schoonmaken maar verder lekker weinig. jamy is nu bij oma want ik moet zo werken en vriendlief is al werken, die gaat het mannetje straks ophalen.

stefanie: sonde is dat dan he. jammer vind ze het niet fijn om op haar buik te liggen hier een buikslaper, als meneertje op zijn rug ligt is het alleen maar huilen huilen huilen

20. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

Deel Deze Pagina