Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou het gesprek is goed gegaan hoor!
    Het is bij een callcenter...niet echt boeiend dus...maar goed!
    Ik heb morgen een proefochtend...en dn zien we wel weer verder!
    Het stomme is dat ik net gebeld wordt door Zadkine...
    Ik had op mn oude school gesolliciteerd als onderwijsassistente voor Uiterlijke Verzorging...
    Die wilde dus een afspraak maken voor een orienterend gesprek...
    Hij stond op mn voicemail en heb hem nog niet te pakken gekregen dus wie weet!

@Marloes...Heb reclame voor je gemaakt in het babyuitzet gedeelte! iemand vroeg om houte letters...dus ja...dan ben je DE persoon natuurlijk!
    Ik wilde trouwens eerst voor Finn zn kamer een vogelhuisje met lichtje erin maken! Had ik ergens gezien en dat was zo leuk...maar ja...Stefan moest het weer verpesten natuurlijk ;)

-buikliggen...Finn moet van de fysio 3x per dag op zn buik en hij vind het vreselijk! Hysterisch wordt hij er van!

@Meris...ik heb gewoon otrivin zoutoplossing..en dat werkt goed!

@BAS...ik heb Finn toen wel een zetpil gegeven...de verhoging was toen ook snel weer weg!

@Mandy...oww ben erg benieuwd naar je tattoo! Ik zit nog te twijfelen of ik het zou doen...

Zoooo...morgen dus die proefdag en dan donderdg naar het CB
    Heb trouwens vandaag de KA gebeld...de reflux is weer lekker erger aan het worden...Maar ik moet nog terug gebeld worden!
    Ik zt er echt over te denken om toch over te stappen naar andere voeding...

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    gewoon gaan beginnen bij het callcenter en als het Zadkine je wil... tja, dan pech callcenter. Moet je trouwens dingen gaan verkopen aan de telefoon???

en bedankt voor de reclame... ik ben benieuwd

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nee het is geen verkoop...

Dat bedrijf neemt opdrachten aan voor andere bedrijven...

Dan moet je dus bijv. gaan bellen voor een bedrijf omdat ze sponsors zoeken voor een bus voor gehandicapten...
    Het "enige" wat ik dan moet doen is een afspraak maken met de PR afdeling en dat bedrijf...zij doen de rest.

Het makkelijke bij die baan is dat ik vaste dagen krijg en het is van 9 tot 17.00...Met Finn ideaal dus!

Maar goed...die andere baan vind ik denk ik leuker...moet dan wel naar Rotterdam maar dat zien we dan wel weer!
    En ik denk dat op een school de tijden ook best te doen zijn...ik geloof nooit dat ik dan pas om 19.00 thuis ben...ja of er moet een ouderavond of iets zijn...

Eerst maar eens afwachten!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @haaruitval zei toch al dat het met hormonen te maken had;)

@sarah wel fijn als je zou kunnen kiezen wat baan betreft. En van dat callcentre idd ideale tijden en heerlijk dat je geen dingen hoeft te verkopen lijkt me vreselijk.

Hier is alles weer heerlijk opgeruimd mijn moeder is net weg. We zijn dus aardig lang bezig geweest maar hebben ook gelijk de berging maar mee gepakt:D
    Heb nu weer wat meer ruimte

5. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    het is wakker en het SCHREEUWT
    en nog hard ook

fijn die prikjes...

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Even ego berichtje..

Sinds Zoë er is heb ik een 'handenwas tik'. Was m'n handen echt tig keer per dag en nu worden ze helemaal droog en jeukerig... Iemand een idee voor een vriendelijke zeep? Heb nu bacteriedodende Karnemelkzeep, misschien een beetje te agressief ;).

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @snieke aaagh wat zielig:( rotprikken

@mama misschien kun je elke keer je handen insmeren met vaseline of andere handen creme. op mijn werk heb ik hier natuurlijk ook last van met mensen wassen/douchen en dat werkt bij mij heel goed:)

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

hey meiden, hier ben ik ook weer eens. Het is hier nogal druk geweest en zag geen tijd om op iedereen te reageren en dit te blijven volgen. Ik heb wel regelmatig meegelezen, maar zal eerlijk bekennen... ook niet alles :).

Met Eva gaat het goed. Ze doet het super goed op de Nutramigen en de Zantac. Zijn jullie allemaal al over op speen 2?
    Eva nog niet geheel. we probeer af en toe een fles, maar die gaat dan zo snel leeg dat ik bang ben dat ie er net zo snel weer uitkomt.

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@mama: Ik herken wel wat in de smetvrees haha. Ik heb hier de zeep van palmolive staan. Ik vind hem wel lekker. Misschien kan je ook de zeep van Dove proberen? Ik heb er geen ervaring mee maar die lijkt me vrij zacht.

10. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahahaha ja hier ook...heb soapy antibacterieel en geen last van droge handen dus misschien optie.. vond het wel een goed idee om het vol te houden ivm de mexicaanse griep, zeggen ze ook dat je tig keer op een dag je handen moet wassen...nou...dan zitten we hier goed..:D

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

ah wat zielig, hoop dat het snel weer over is!

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Krijg je dan niet extra droge handen zodra je een dagje niks smeert? Ik heb namelijk ook een tijd tig keer per dag labello gesmeerd, als ik dan een dag oversloeg hingen de vellen aan m’n lippen…. ;)

@Ilse: Hier nog geen speen 2, vorige week nog geprobeerd, flesje binnen 10 minuten leeg en een onrustig kind.

@Ilse: Die zijn niet antibacterieel, dus die vallen af. Jeetje, heb echt smetvrees haha ;)

@Bloempje: Dankje! Morgen maar even halen.
    Ja precies, wij zitten goed ;).

@Snieke: Is ie alweer rustiger?

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ilse wat leuk weer van je te lezen Fijn dat het goed gaat met Eva. Hier nog geen speen 2 maar zit er wel aan te denken...

@mama die zeep heb ik ook van soapy hele goede zeep en idd nooit droge handen. Nee valt mee als ik een dagje niet insmeer:)
    Had ik idd met labello ook maar anders hield geen lippen meer over hahah (en dat is knap met mijn lippen:p)

14. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ha hij is weer rustig hoor, heeft netjes zijn fles op en viel tijdens de fles al in slaap :D

mama ik gebruik dettol handzeep, toch maar voor de zekerheid ivm mexicaanse griep he. Je hebt trouwens van weleda ook handcreme, die gebriukte ik tijdens de zwangerschap want toen had ik ook een droge huid.

ilse: hier overdag nog steeds speen 1, eindelijk doet ie er nu 15 minuten over en spuugt ie niet zo veel. De laatste fles doen we wel met 2 maar daar doen we wat pap bij.

Zeg ik realiseer me net: een jaar geleden waren we net of bijna zwanger! lijkt al weer zo lang geleden, vinden jullie niet? En een wereld van verschil, zo met een kleintje erbij!

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @snieke oh wat fijn dat het al beter gaat!!

Ja ik zat ook te denken morgen zit ik al weer een jaar op het forum. Mijn eerste positieve test had ik 3 dgn voor mn nod daarna werd ie steeds donkerder volgens mij was dat op 7 oktober de trouwdag van mijn ouders:D

Moest er laatst ook aan denken omdat de fysio voor Jason naast de oude vkpraktijk zit (degene waar ik veel problemen had)

16. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Haai,

Was hier ook regelmatig mn handen en op het werk ook, maar geen droge handen. Op het werk hebben we unicura, ook antibacterieel.
    Ik maak me eigenlijk helemaaaaal niet druk om de Mexicaanse griep, volgens mij gaan er net zoveel mensen dood aan de gewone griep.. Tja, ben wel nuchter wat dat betreft.

Hier ook weer tattoo-plannen. Heb er 1 op m'n bovenarm die ik beu ben, dus volgend jaar wil ik mn hele bovenarm maar vol laten zetten. Ik wil daar ook de naam van Manouk in verwerken en 1 van de lotusbloemen die Marinus op zijn arm heeft. Hij heeft haar naam al op zijn onderarm met bloemen eromheen.

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Volgens mij had ik mn positieve test op 22 sept. Weet het niet meer uit mn hoofd, echt erg.. Gelukkig heb ik het genoteerd ergens!

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    T was op een vrijdag, zal wel de 19e geweest zijn.

Ben ik trouwens de enige met een beeb geboren op 8 juni?

Ik kwam om 17.30 thuis van t werk en toen lag ze een half uur op bed en nu nog steeds :(

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    arme Maxime en mama

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @meris wat leuk een tattoo!! Ik heb ze zelf niet maar Sven heeft er wel 2. Straks 3 1 heeft ie van mij gehad en nu nog 1 met Jasons naam, die komt op zijn borst.
    En hij gaat er nog 1 laten zetten met 2x de s erin en miss yingyang dat symbool staat voor ons:)

Deel Deze Pagina