M'n dagen gaan zoooo snel.. pff nog maar 2 weken (slik) en dan moet ik weer werken... brrr eng, leuk, spannend, vanalles... Vandaag heeft mijn vader een paar uurtjes op Eva gepast. Ik ben even de sportschool ingedoken en ook nog even een zonnebankje gepakt. Toen ik terug kwam zaten Eva en mijn vader lekker samen te keuvelen. Gaat dus goed. Volgende week mijn schoonmoeder. Om de 1 of andere reden heb ik daar meer moeite mee... gek he...
@Laura..owww ik vind dat juist wel lekker als hij 's avonds op bed ligt! even tijd voor ons zelf (en de films die we dankijken...hahaha!) Overdag vind ik het wel stiekem heeeeeeel gezellig als hij wakker is! Boeffie! @Marjanne...wat een mooie man zeg! WOW! @Snieke...hoe is het met de wagen? Al een oplossing gevonden? @Jolan...Finn krijgt omn 21.00 zn laatste...maar hij wordt dan ook echt pas weer om 9uur de volgende ochtend wakker... Dat gaan we wel een uurtje vroeger proberen te krijgen! @Ilse...hier hetzelfde! Wil eigenlijk helemaal niet dat hij daar heen gaat! Haha! Nou het proefwerken was erg leuk! Ik mag dinsdag beginnen! Het werk op die schoo lis anders dan wat ik dacht dat het zou zijn...dus daar ga ik eerst even over nadenken! Finn huilt weer....dus ik ga...het is ook etenstijd voor hem!
Zeker een mooie wagen! Handig dat als ze net lekker ligt te slapen dat je d'r dan niet wakker hoeft te maken
Storinkje denk ik... Net gebeld met de winkel waar ik de kinderwagen vandaan heb. Ik moet 'm vrijdag brengen en dan sturen ze 'm naar de fabriek. Ik krijg voor 2 weken een leenwagen mee. Heb net een stukje met de wagen van mn vriendin gereden en die is muisstil.. Ben benieuwd of ze het kunnen maken.
Jeetje, nou zo lang slaapt lieke nog niet hoor, maar dat komt denk ik ook door de bv. Vanaf hoe laat ligt hij dan op zn bed, of is hij voor 21.00 wakker? Jij hebt dus een vast ritme, hoe doe je dat dan als hij smorgens ineens 1,5 uur eerder wakker wordt bijv?
Jolan, zo'n kleintje kan nog geen vast ritme hebben hoor. Zou dat dus ook niet forceren. Vanmorgen kwam Manouk ook ineens om 06.00 uur voor haar fles, dusja dan loopt de dag iets anders. Voorlopig zullen we dat allemaal nog wel hebben hoor. Volg gewoon de behoeftes van je meisje, dan komt dat ritme vanzelf. Ik zou ook niet teveel kijken naar wat de kindjes van anderen hier doen, want elk kind is weer anders. Je kan niet verwachten dat jouw meisje hetzelfde ritme heeft als bijvoorbeeld die van mij.
jolan: gewoon proberen denk ik is de beste oplossing, hier hebben we dat ook gedaan meneer krijgt tussen 8 en 9 de laatste en tussen half 9 en half 10 de 2de. in de nacht horen we jamy niet meer alleen afgelopen nacht maar toen was papa vergeten het dekentje over zijn blote armen heen te leggen, en vergeten om meneertje een shirt met lange maouwen aan te doen
Nee dat weet ik.... elk kind is anders. En ik vind het ook geen punt als lieke de ene dag om 6 uur komt en de andere dag om 8 uur. Maar vraag me gewoon af hoe jullie dat dan doen met uitkomen savonds? Omdat ik namelijk 19.00/20.00 te vroeg vind voor een laatste voeding. Daarom vraag ik me af wat jullie doen als je rond die tijd nog een voeding hebt..... Zou je dan 2 uur later bijv. weer voeden?
joanita je bedoelt zeker tussen half 9 en half 10 de eerste? Wat een luxe heerlijk hoor! Gaat hij na de laatste fles direct naar bed? En heeft hij daarvoor dan ook al geslapen? Daar ben ik nog een beetje zoekende in.
@Bloempje...idd een gave wagen zeg! En superhandig dat je de bak als autostoel kan gebruiken in het begin! Maar is dat anders stoeltje dan niet een beetje overbodig of gebruik je die na de 5/6 maanden ofzo? @Jolan...ik maak hem om 20.30 wakker en dan gaan we lekker badderen...en dan gaat hij zo tussen 21.30 en 21.45 naar bed...de voeding begint zeg maar om 21.00 uur..dus dan nog even eten en boeren e.d. en dat boeren duurt altijd wel even! Meestal is hij dan supermoe en ligt hij om 21.30 al te snurken...maar soms is hij nog wakker en gaat hij om 21.45 nar bed...ik leg hem dan gewoon wakker in bed...hij valt dan toch wel in slaap! Wat dat aan gaat is het (als hij geen last van de reflux heeft) een echte baby...Slapen, eten, en poepen...hahaha! Wat Meris zegt is trouwens ook waar hoor! Niet elk kindje doet dat nu al...Steef en ik kwamen allebei tot 4/5 maanden zelfs nog voor een nachtvoeding! We zijn dus gezegend met Finn Verder nog steeds NIET gebeld door de KA...heb zelf al een keer gebeld en is weer een notitie gemaakt...lekker handig! Morgen naar het CB...dus wie weet kunnen zij ons helpen! Verder druk druk druk...moet ineens oppas regelen enzo...
Ik mag morgen ook weer naar het cb, vind dat altijd zooo leuk (alleen die prikjes niet). Heb het idee dat ze heeeeel hard gegroeid is, ben erg benieuwd. Kom je morgen ook even verslag uitbrengen?
Meiden, Ik merk aan mezelf dat ik het steeds minder leuk vind om op het forum te komen en alles te lezen. En ik vind het zelf erg lullig om dan alleen een update neer te zetten, dus denk ik dat het beter is als ik iig voorlopig niet meer actief mee schrijf. Zal vast nog wel is komen aanwaaien, maar ik wil niet een persoon worden die alleen haar eigen ding hier neer gooit en verder niet reageerd. Ik hoop dat met jullie en jullie kleintjes alles goed gaat verder! Mocht je me missen, kan je altijd mijn hyves ff krabbelen. Of Collin zijn babysite in de smiezen houden. Of pb me eventjes voor mijn msn mocht je daar zin in hebben! dikke knuffel van mij en collin