Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @bloempje waauw dat is idd een hele mooie wagen zeg! Handig ook dat je die bak ook in de auto kan gebruiken. Ik vind het soms wel irritant dat we en de wagenbak en de maxicosi mee moeten nemen.

@mam85 hey wat leuk weer wat te lezen. Wat fijn dat alles goed gaat.

@jolan blijft toch lastig he die voedingen;) Ik kan je niet zoveel advies geven omdat wij veel spelen met de voedingen en wij het geen probleem vinden Jason soms pas om half 11 ofzo de laatste voeding te geven

@ilse pff gaat hard he hier ook nog maar kleine 2 weken. Wat voor werk doe jij ookal weer? Lekker even sporten en sauna. En fijn dat Eva het zo naar dr zin had bij je ouders. Ja schoonmoeders haha die van mij gaat ook oppassen maar vindt dat ook minder dan mijn eigen ouders...

@sarah was dat proefwerken bij het callcenter? Wel leuk dat het leuk was!:D Suc6 morgen bij het cb. Oh irritant is dat he dat je niet terug gebeld wordt, hebben wij ook een tijdje gehad...

@meris hopelijk is het probleem dan snel verholpen met je wagen. Hier een piepende wagen als we met de stang bewegen
    Jij ook suc6 morgen op het cb!!

@laura jammer maar als je het niet meer leuk vindt is het natuurlijk ook niks om te blijven hangen. Wanneer moet je weer gaan werken?
    Alvast suc6 en veel geluk met Collin!!

2. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    kuji:
    je hebt een pb

3. Kejay

Kejay Niet meer actief

Laura; wat jammer!

Jolan: als je te vroeg uitkomt, gewoon een extra voeding geven. Doe ik ook...

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Meris...uiteraard kom ik even melden hoe het was...vorige keer ws Finn HYSTERISCH door de prikjes...echt niet normaal! Haha! Dus dat zal nu wel weer zo zijn!
    ben ook benieuwd hoe groot en zwaar hij is...ik gok 7400gram en 65 cm...

@Jolan...Finn wordt 's ochtends tussen 9 en half 10 wakker...
    Dan blijft hij beneden tot half 11/11uur (ligt eraan hoe moe hij is) dan wordt hij iets voor 13.00 wakker...en krijgt dus om 13.00 de fles...dan is het weer even spelen of tv kijken (heel erg...I know) om een uur of 15.00 naar bed (of iets eerder als hij moe is)...dan om 17.00 (soms 17.30) en dan gaat hij meestal rond 18.30 naar bed (vandaag toevallig iets eerder omdat we boodschappen hebben gedaan en hij doen erg moe was!)
    En maak ik hem dus om 20.30 wakker...
    Hij regelt het allemaal zelf eigenlijk...ik maak hem eigenlijk nooit wakker....alleen dus voor het badje...maar ik merk dat hij de laatste tijd zelf wakker wordt rond die die tijd...hij ligt wakker in zn bedje als ik hem ga halen voor het bad...
    Hij is meestal al wakker rond de tijd dat hij eten moet...of hij wordt wel wakker! Haha! Een voeding 5 minuten later kan natuurlijk niet! Hahaha!
    Heb het dus echt getroffen met hem hoor! Wat dat aan gaat is hij super makkelijk!

@Laura...jammer!!! Zie je wel op je hyves dan! KUS!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hier een rustige dag gehad. Vriend was om 11 uur al thuis, ging niet meer op werk. Hij heeft weer nieuwe pijnstillers...
    Jason is steeds meer wakker, hij slaapt nog maar weinig overdag hebben jullie kindjes dat ook?
    Meestal als hij slaapt slaapt ie maar een uurtje ofzo en is dan alweer wakker.
    Ik wilde vanmiddag even speen 2 kopen voor de avent fles maar ik heb dus nr 3 meegenomen. Weet iemand of dit erg is als we meteen naar 3 gaan? Anders ga ik hem morgen namelijk even ruilen.

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik zou gewoon 2 uur later weer voeden, kan makkelijk met bv. Isabella krijgt in de avond ook vaker

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    even voor de duidelijkheid meiden, het gaat me er niet om , om een ritme van vaste tijden te krijgen, alleen savonds wil ik wel voor een bepaalde tijd (22.00) lieke op bed hebben, zodat ik ook kan slapen.
    Dat lukt als ze rond 19.00 voeding krijgt, maar als ze om 20.00 krijgt, lukt dat dus niet .....

En, verder gaat het super hier hoor, maar hier worstel ik gewoon een beetje mee.

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Begrijpelijk hoor. Geniet maar lekker van je ventje! Ik kom zeker nog op je hyves kijken

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Isabella is na 14:00 heel lang wakker

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Aaliyah...jep...dat was bij dat callcentre...het was echt heel leuk!
    Beetje saai klinkt het misschien...je zit echt heel de dag aan de telefoon...maar de gesprekken zijn echt divers! En het betaald beter als in een winkel! Dus dat scheelt ook nog eens!
    Raar hoor...moet ik gewoon ineens dinsdag weer aan de slag!
    3 dagen per week mar hoor...maar toch...het is bijna een jaar geleden dat ik werkte!

Dat andere als onderwijassistente was dus iets heel anders als gewoon een onderwijsassistente (denk ik) Hierbij moet ik alleen administratie doen en absenten bijhouden en bellen enzo...
    Ik krijg verder helemaal niets met het vak te maken...dus dat vind ik helemaalniet leuk! Om nou daarvoor helemaal naar Rotterdam te gaan! Was het hier in Dordt was het nog wat anders...

Maar gelukkig is mn nieuwe werk erg leuk!

k heb gewoon werk...jippppie! Hahaha! Vind het nog steeds raar!

Owww...de kinderarts belde net!

We gaan over op hypo allergene voeding.
    De Friso extra ligt waarschijnlijk veel te zwaar op zn maag en omdat ik vroeger allergisch was voor vanalles en we allebei hooikoorts hebben vond ze dat verstandig.
    Misschien dat hij toch gevoelig is koemelkeiwit. Maar helemaal op een km-vrije voeding zetten wilde ze nog even uitstellen...
    eerst die andere proberen. we moeten de 28e nog voor controle...dus als het dan weer slechter gaat kijken we pas daarvoor!
    Ik ben benieuwd!
    Moet wel de nutriton nog gebruiken!

11. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik vind het zelf ook nog een beetje vroeg om om 20 de laatste te geven, ook al weet ik dat Keana dat makkelijk red. Je kunt, voordat je naar bed gaat, nog even bijvoeden. Ik weet niet hoe dat met bv gaat, maar ik maakte gewoon nog een klein flesje klaar (is nu niet meer nodig)

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @natja Jason slaapt echt s ochtends miss van 9 tot 10 en dan s middags van half 1 tot half 2/2 uur en dan de rest wakker en dan s avonds rond het eten een uurtje en dan wakker tot laatste voeding

@sarah hihi callcentre is denk ik wel wat voor jou. Jij hield toch van kletsen:D? Fijn dat de k.a gebeld heeft weet je tenminste waar je aan toe bent!

Weet niemand hoe dat zit met speen 2 en 3??

Jason is van de nutriton af we gebruiken het niet meer en hij spuugt niet meer jeej:D

13. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Jolan...lastig...ik geef natuurlijk geen bv...maar misschien dat je wat minder op verzoek moet geven...en zelf wat meer moet regelen...
    geen idee of dat echt kan hoor...met bv...ik zeg maar wat...
    maar de enige manier (denk ik) om haar voor 22.00 de laatste voeding te geven is als ze toch op vaste tijden krijgt (ongeveer dan...een half uurtje verschil is niet zo erg natuurlijk!)

@Aaliyah...Finn is ook heel veel wakker overdag! Zie het schematje wat ik voor Jolan typte...vind het wel gezellig!
    Lekker dat je nutriton-vrij bent! Mag hier ook wel...maar helaas zit dat er voorlopig niet in!
    Enne...kletsen is wel "mijn ding" hahaha...en dan betaald! Geweldig toch!!! Hahahaha!

Nou...boefje huilt weer...ga maar eens even kijken bij Steef wat er is...die is al boven maar vind het huilen altijd zooo zielig!

14. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Weet trouwens niet hoe dat zit met speen 2 en 3 enzo...hier nog steeds 1 als hij soms wat water krijgt en 123 bij zn melk...anders is het binnen 5 minuten op!

15. Kejay

Kejay Niet meer actief

Aaliyah, kan je niet helpen. Ik gebruik de difrax. Heb wel avent flessen liggen en daar zit speen 2 op. Heb gisteren deze fles geprobeert, maar Keana dronk er niet beter op!

Had net een fles voor mijn meid klaargemaakt van 150+5, vriendlief heeft de fles gegeven en hij moest nog een flesje klaarmaken!!! Totaal dus 220 gedronken :D:D Ben BLIJ

16. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Sarah, dat klinkt zeker wel leuk je nieuwe baan! Hoe ga je dat met oppas doen, heb je het al geregeld?

Wat jammer Laura, maar heb het zelf ook meegemaakt dat ik er gewoon ff geen zin meer in had. Bij mij ging het vanzelf weer over, ik hoop bij jou ook. Had het helemaal niet verwacht eigenlijk, vind dat je altijd leuke stukjes schrijft. Zal je missen!

Rox, heb je de luiers binnen? Heb ze gister op de post gedaan.

Echt chips van Sven z'n rug Aal, het wordt alleen maar erger he?

Ik zou gewoon om 22.00 voeden, of wanneer jij naar bed wilt Jolan. Denk dat dat bij bv niet zoveel uitmaakt, bij fv kan je overvoeden en bij bv niet. Ook al drinkt ze maar een beetje, dan kan ze er toch weer even op vooruit. Zou haar dus gewoon wakker maken wanneer jullie naar bed willen.

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Jippie Nutriton-vrij!!!! Fijn Aal!

18. Kejay

Kejay Niet meer actief

Nee nog niets... Misschien morgen;)

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik gebruik speen 2 van de Tommee Tippee flessen. Weet niet hoe dat bij andere flessen is. Ik zou het gewoon proberen hoor, gaat het te snel dan kan je ze bewaren voor over een paar maandjes.

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Leuk hoor een nieuwe baan!
    Hopelijk gaat het beter met de hypo allergene voeding.

Deel Deze Pagina