@Meris...woensdag doet mn zus...donderdag als het goed is Steef zn ma...en vrijdag KDV zodra daar plek is...hij staat al op de lijst... Maar omdat Steef onregelmatig werkt zal hij niet alle dagen opvang nodig hebben...volgende week is het bijvoorbeeld zo dat hij avonddienst heeft en dan hoeft Finn maar bij mn zus van 14.30 tot 17.30... difraxflessem - ik dacht ook dat ze lekte hier...maar wat bleek...er zat gewoon wat water in die rand van die onderste dop...goed droogmaken helpt hier...geen "lekkende" flessen meer gehad! @Laura...LIEF!!! @bloempje...hahaha...ik heb zondag zumba gedaan en dacht precies hetzelfde! Ze al tegen mn zus dat ik zelfs met de bevalling niet zo gezweet had! Hahaha! Iedereen bedankt voor de felicitaties! Ben erg blij! Ga nu even filmpje kijken op bed! Tot morgen!
ah wat een lekker koppie heeft ie zeg! lekker bijdehand! hihihi schattig vind ik dat die spekarmpjes en beentjes.. hihihi sasha wordt ook lekker rond..heerlijk.. welterusten allemaal!
GEFELICITEERD sarah met je nieuwe baan. leuk laura je laatste foto voofrlopig van je schatje roxanne als je meid zoveel drinkt kun je misschien beter overstappen op maximaal 180+6 dan is het 200ml voeding en dan is ie wat dikker en je mag er 5 van geven. Ze moet dan wel 5 kilo zijn of meer. xxx
Goeiemorgen allemaal, Ga niet alle pagina’s bijlezen als jullie het niet erg vinden. Ben gister niet geweest, heb gewerkt tot 17.00u en daarna bij mijn ouders gegeten en waren pas rond 22.00u thuis. @Ilse: Spannend, nog maar 2 weekjes! Gaat Eva naar de opa’s en oma’s? @Sam: Volgens mij is 3 wel héél groot, zelfs 2 is hier nog te groot! Maar ik heb Difrax, dat scheelt misschien. @Sarah: Ik zou de hypoallergene van de Kruidvat eens proberen (extra care), is ook tegen krampjes en moeizame ontlasting. Hoor er veel positieve verhalen over en ben zelf ook een tevreden gebruikster! Naja dat is Zoë @Roxanne: Wat fijn dat Keana weer beter drinkt! @Natja: Goed droogmaken voordat je hem erop draait scheelt vaak, zit het ventiel er goed in? En lekt ie water of melk? @Laura: Wat jammer! Kom af en toe wel bij je spieken op hyves, veel geluk met Collin
Zoë kan draaien van buik naar rug, erg handig.... Dan draait ze op haar rug, begint na 5 minuten te huilen en dan kunnen wij ons bed uit om haar weer om te draaien want ze kan alleen maar op haar buik slapen . Ze heeft gister om 21.00u haar laatste flesje gehad en begint nu wakker te worden. Heerlijk . Verder is ze weer goed aan het drinken, heeft gister 960cc op! Inhaalslag is begonnen denk ik...
Hebben jullie dit trouwens gezien... http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/164189-docu-this-boy-mine.html#post5520091
Ik heb de link opgeslagen bij mijn favorieten mama, zal het een keertje bekijken. Mijn moeder komt straks en dan gaan we naar het cb. Daarna ga ik gelijk werken en loopt mn moeder weer naar huis met Manouk. Ik hoop zo dat ze net als vorige keer niet al te veel last van de prikjes heeft. Ik kom vanavond wel even verslag uitbrengen! Manouk werd weer zo vroeg wakker vanmorgen, om 04.45 al! Ze heeft daarna weer geslapen tot 06.00 en toen wist ik de fles nog een half uurtje te rekken. Ik hoop zo dat dit aan de verkoudheid ligt en dat dit niet haar nieuwe ritme wordt... Vond 07.30 wel fijner en handiger *geeeeeeeuw*. Om 7 uur weer terug in bed gelegd en nu zit ze alweer beneden, fijn dat wasmachines een centrifugeer-functie hebben, maar ze wordt er altijd wakker van. Ohja en over de Difrax flessen, ik vind het gewoon ondingen
goedemorgen allemaal! iedereen die moet werken, suc6! meris hoop dat manouk niet teveel last krijgt van de prikjes.. en dat het ritme weer naar 7.30 gaat .. o o zoë... leuk die nieuwe bezigheden... maar graag ook leren terugrollen dan...hihihihi... sasha is bij de gastouder, mn moeder komt zo, ik moet straks naar het zh om de spiraal te laten plaatsen...hmmm hoop dat het geen zeer deed.. kijk er best beetje tegenop... hoop dat ik het in mn hoofd erger maak dan dat het is...
Goedenmorgen. Nou Jason is al weer sinds zijn eerste flesje wakker. Lag een tijd te kletsen in de box maar wordt het nu zat geloof ik. @meris werkse en suc6 op cb. Balen dat Manouk zo vroeg kwam zeg @mama wat knap van Zoe wel balen dat ze nog niet terug kan rollen Hoe was het op je werk? Die docu heb ik al es gezien heel triest @bloempje suc6 met het zetten van de spiraal. Zal vast mee vallen
Hoiiiiiiiii Iedereen een dikke knuff. Ben een beetje weinig hier, maar druk druk druk en maandag alweer werken. Probeer nog even zoveel mogelijk te genieten van m'n vrije dagen met m'n meisje. En m'n laptop wil geen internetverbinding maken. Dus moet iedere keer naar boven voor internet en dat is niet zo handig met een beebie. Verder eigenlijk niks teruggelezen. Liefs
Lief voor de tip, maar het is juist het tegenovergestelde. Keana drikt onwijs slecht. Vandaar dat ik ook zo blij was dat ze dat ineens op had!!!
@Meris: Balen dat Manouk steeds zo vroeg wakker wordt, hopelijk is het iets tijdelijks en slaapt ze snel weer lekker door! Hoe was het bij het cb? @Bloempje: En viel het mee? @Sam: Ja was gezellig, vind het wel lekker om 2 daagjes te werken. Al zijn dagen van 9 uur wel lang… Heb jij er ook al een beetje zin in?
Ik ga dalijk even naar mijn opa en oma met Zoë. Ben er 9 weken geleden voor het laatst geweest *schaam*. Maar oma is soms een beetje bemoeiziek, dus stel het steeds uit . Achja, ff een uurtje op de koffie en dan weer naar huis. Manlief heeft vanavond een etentje met zijn werk dus is pas laat thuis. Ga mezelf maar verwennen met pistoletjes met carpaccio, olijventapenade, pijnboompitjes, geraspte kaas en ijsbergsla. Hmmm
Fijn dat je het wel naar je zin hebt. Dagen van 9 uur lijken mij ook erg lang. Nou ik heb momenteel totaal geen zin om te werken. Ik zie er heel erg tegen op omdat het allemaal een zooitje is en veel dingen erg onzeker. Zit ook niet echt lekker in mijn velletje dus dat zal ook wel mee spelen Ook die baan op die vaste afd. kan ik wel vergeten, ze willen persé iemand die gediplomeerd is en dat ben ik niet. Terwijl er zoveel personeel te kort is...
hoi meiden hier een lekker nachtje gehad, levi werd gelukkig niet wakker voor zijn speen. @mama veel plezier bij je opa en oma. @aaliyah wat vervelend dat je niet lekker in je velzit kop op meid! jammer van die baan, dat soort dingen kun je soms echt niet begrijpen.
@Sam: Ja kan me in jouw situatie wel voorstellen dat je er helemaal geen zin in hebt. Kun je die vaste baan ook niet krijgen als je een opleiding gaat volgen? @Mandy: Fijn dat Levi doorgeslapen heeft!
@mandy lekker hoor zo een nachtje!! Pff ja ik zit er echt even doorheen. Ben heel moe en moet alles alleen doen in het huis en met Jason ook. @mama nee ze willen iemand die gewoon nu gelijk niv3 ig heeft... Ik kan wel vaste aanstelling krijgen met opleiding maar dat kan en wil ik nu nog niet omdat ik dan zo onregelmatig moet werken dat dat niet te combineren is met Jason.
Ik blijf wel werken maar dan gewoon in de flexpoule dus niet vast op een afdeling. Ik kan nu niet weg gaan daar dan zitten wij allebei zonder baan Zo nu ga ik mn badkamer maar es schoonmaken....
Even ego... Heb net mijn verjaardagcadeau gekregen... Ben maandag pas jarig, maar hij kon zich niet inhouden Ik heb een laptop gekregen!!! Vriendlief doet altijd zo gek met verjaardagen, vorig jaar al een spiegelreflex digitale camera en nu dit weer... Het is zo'n schat