Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    he roxanne

nee dat heb ik ook gelezen dat ze slecht at. Alleen ik dacht misschien dat ze toch behoefte heeft aan meer voeding dat ze zeg maar nu een stapje verder wil ofzo

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Hoelang loopt je contract nu nog?

@Roxanne: Dat zijn nog eens leuke cadeaus! En, forumt ie lekker? :p

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hmm er vliegt hier net een vliegtuig heel laag over, een boeing met arabische tekens. Krijg gelijk 9/11 ideeen.

Gelukkig is ie ons iig al voorbij ;).

4. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ze krijgt meestal 4 voedingen op een dag. Ik bied haar altijd 180+6 aan, maar dat dronk ze bijna nooit op. Uiteindelijk ben ik maar minder in de fles gaan doen omdat ik standaard altijd 60 weggooide. Vond ik op een gegeven moment toch zonde van de voeding.
    Ze drinkt meestal 130 tot 150 dus het was een hele verassing dat ze opeens zoveel dronk, we waren er super blij mee.
    Vanochtend dus gewoon weer een fles van 200, maar ze stopte bij 150 en de tweede fles ook. Ik blijf het nu gewoon weer aanbieden en wat ze drinkt, drinkt ze!!!;)

5. Kejay

Kejay Niet meer actief

Hij forumt heerlijk. Het zijn zeker leuke cadeaus. Alleen naar mijn mening een beetje duur... Maar ben natuurlijk super blij!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gaaaaf, ik zie je berichtenaantal al om hoog gaan:D

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij kopen hier dat soort dingen ook meestal als verjaardagscadeau. Voor het idee :p, want we hebben geen aparte rekeningen ofzo.

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Mama...hmmzz...te laat gelezen..heb nu de Hypoallergene van Friso gekocht...en ik moet zeggen hij dronk het zo leeg en ligt heerlijk te slapen nu...maar ja...hij was ook wel erg moe van het CB..
    Wil trouwens die Docu ook nog eens kijken...had er al wat over gelezen...lijkt me erg schokkend als ik de comentaren allemaal lees!

@Bloempje...en? is het meegevallen!?

@Rox...dat doet hij vast als hint...hahaha! Zo van..."dan heb ik zelf de computer ook weer eens ipv altijd dat gekke forum bij Rox" Hahaha!
    Superlief! Heb ik trouwens vorig jaar gekregen...Supercadeau! wat kunnen ze toch lief zijn (af en toe;))

Bij het CB geweest vandaag...Finn heeft weer lekker geschreeuwd na de prikjes! Hahaha!
    Hij was ook gegroeid...alleen klopt het bij de KA denk ik niet zo...want nu lijkt het net of hij haast niet gegroeid is terwijl de curve er goed uitziet...denk dat de weegschaal bij de KA niet helemaal klopt!
    Hij was nu 7170gr en 64,5 cm.
    Alles was eigenlijk helemaal goed...ze heeft over de 4 voedingen van 210+7 alleen maar gezegd dat hij alles goed zelf aangeeft en dat het allemaal prima is! Hij was goed gegroeid dus ze had er niets op aan te merken! Ze vond het wel erg knap dat hij al klokje rond slaapt!
    Ow en hij mag binnenkort over naar de kinderwagenzit ipv bak.
    Als hij echt met zn koppie tegen de bovenkant gaat stoten mag hij over...dus ze verwachte dat dat binnen nu en het volgende bezoekje wel zo zou zijn. Ben benieuwd! Hij moet dan wel helemaal op de platste stand en we mogen niet gelijk 4 uur gaan wandelen ofzo (wie doet dat uberhaupt...ben ik veel te lui voor!)
    Hij wordt dus echt een grote jongen nu!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    en geef jij bv?

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sarah, gefeliciteerd met je nieuwe baan, heb even gemist wat je precies voor werk gaat doen.

meris, balen dat ze zo vroeg wakker werd :( Dan kan jij wel een antwoord geven op de vraag namens mn schoonzus:
    geef je dan een extra voeding, of haal je die hoeveelheid van de hoeveelheid melk overdag af? dus kleinere flessen? Of geef je gewoon een extra fles?

roxanne, dat is lief van je vriend. idd een aardig cadeau :D

mama1987, fijn dat het werken goed beviel

all, lieke gaat de afgelopen 2 dagen steeds slapen zonder te huilen. Nu net echt een heeeeel klein beetje mopperen, daarna kletsen en dan is het stil. WEet niet wat me overkomt :D
    Gisteravond bij de gastouder geweest en dat gaat hem waarschijnlijk worden.
    Lieke ging daardoor wel laat naar bed (22.00), maar was daardoor pas om 7.30 wakker :D Lekker door kunnen slapen dus.

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wat ik me trouwens nog afvroeg:
    hoe zijn jullie de laatste voeding gaan vervroegen? Lees dat velen van jullie al rond 20.00/21.00 de laatste voeding geven.
    Wanneer 'moet' je dat doen?

12. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hey bij ons kwam het gewoon zo uit, hij zat steeds op 5 flessen, waarvan de laatste 2 om 20 en 21.30u (dus de fles, geen bv, als antwoord op je vraag). Toen begon hij steeds zijn flessen helemaal leeg te drinken en bleef daarna nog smakken, dus toen de flessen opgehoogd, en toen had hij de laatste fles rond 21.00u en sliep ie gewoon de hele nacht door. Dus volgens mij een beetje het gevolg van 4 flessen geven, dan heb je die laatste voeding gewoon al wat eerder

13. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ff ego:

ik heb een nieuwe kinderwagen :D :D

toch de bugaboo genomen, want die is in heel veel dingen hetzelfde als de joolz, zelfde soort frame, grote bak en ook een lekker ruime buggy. Was wel een heel stuk duurder, maar ik kreeg gewoon 25% korting dus hoefde maar weinig bij te betalen :)

lieve mensen van de prenatal in Aalsmeer :)

ik heb een helemaal rode, en een vette voetenzak met aan aap erop

zo nu ga ik eens de gebruiksaanwijzing doornemen...

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @roxanne wat een onwijs leuk kado zeg,kan je lekker op je eigen laptop forummen!! Spiegelreflex zijn goede camera's wij hebbn er ook 1:D

@mama mijn contract is net verlengt voor een jaar

@sarah wat fijn dat alles goed gaat. heeft ie nog last van de prikjes nu?

@jolan wat fijn dat het goed gaat met Lieke en het slapen! En ook fijn dat je een goede gastouder hebt gevonden.

@snieke wat leuk dat je een nieuwe kinderwagen hebt!!! Snel ook, goede service:D
    Veel plezier, enneh rood voor een jongen is echt superstoer!!!

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vanmiddag lekker de badkamer gedaan,nouja lekker, ben iig blij dat het weer schoon is:D
    Jason drinkt nu steeds vaker zijn 150+5 flessen leeg dus gaat de goede kant op. Ben alleen bang dat we vandaag op 4 flessen uitkomen,maar denk dat dat voor 1x tje niet zo erg is.

16. Kejay

Kejay Niet meer actief

Owh, gaaf!!! De set van Paul frank voor de bugaboo... Heb ik al zo vaak bij staan kijken, helemaal super

17. Kejay

Kejay Niet meer actief

Zit nu ook heerlijk voor de tv, met de laptop, Keana in de swing.
    Ik heb altijd al een spiegelreflex gehad, vroeger nog met rolletje. Ze maken zulke ontzettende mooie foto's... Het is alleen wel een lomp ding om mee te nemen (we hebben ook nog een grote lens), dus heb ook een kleintje in Keana's tas zitten.

Ik ga nu patat halen, ben alleen vanaaf, vriendlief heeft werkbespreking. :(

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    super service snieke!!!

zo, hier gisteren verhaal gehoord. Meisje, net zo oud als ik, samen op de basisschool gezeten. Toen wij geboortekaartjes gingen bestellen, was zij er samen met haar man/vriend ook om kaartjes te bestellen. Kindje zal dus niet veel ouder of jonger zijn dan die van ons. Zij had terug-kom-avond van de zwangerschapsgym, komt weer thuis, alles op slot... ligt hij gewoon met een ander in bed ....

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Heb je vandaag nog cadeautjes gehad Meris?

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Hopelijk doet hij het goed op de Friso H.A.! Heb vaker gehoord dat kinderen het beter doen op hypoallergene voeding omdat dat lichter verteerbaar is.
    Ja, ik zat af en toe echt met tranen in m’n ogen te kijken. Arm ventje…

@Jolan: Fijn dat Lieke het zo goed doet! De gastouder was dus leuk?! Komen er nog meer kindjes daar?
    Zoë werd niet meer wakker voor de 6e voeding rond 23.00u en ben toen overgegaan op 5 grotere flessen en toen kwamen we op dit ‘schema’.

@Snieke: Heb je al lekker gewandeld?

@Sam: Oh dan heb je iig nog een jaar werk, dat is wel fijn.
    Fijn dat Jason weer zo goed drinkt!

@Roxanne: Ongezellig hé, zo’n avond alleen. Hier eentje die een etentje met zijn werk heeft…

@Marloes: Aah bah, walgelijk vind ik dat! Zeker als je vrouw zwanger is.
    Hebben ze wel nog ‘normaal’ contact voor het kindje? Dat lijkt me helemaal moeilijk.

Deel Deze Pagina