heb er zo weinig zin meer in, zo'n op merking eerlijk gezegd maarja, doet er verder niet toe ben gewoon weinig meer te vinden op het forum te vinden kan me er niet meer toe zetten, zal aan mij liggen misschien toedeloe dames succes met de kleinjes allemaal
Je kan toch af en toe wel even reageren op anderen Joa? Het hoeft echt niet altijd, dat lukt mij ook niet, maar nu is het wel erg weinig.. Zou het wel leuk vinden, want je vertelt ook hoe het met jouw knulletje is en daar reageren wij ook op toch? Beterschap!
De meiden hebben wel een beetje gelijk joa. Ik wil je niet veroordelen, maar er moet wel enige wisselwerking zijn. Vervolgens wordt je een beetje boos als Aaliyah er wat van zegt. Het valt gewoon op...
@bas wat leuk dat hij al high 5 doet! Mijn moeder probeert hetook met Jason maar die wil nog niethahaha @meris wat leuk die kado's!Lief hoor @joa ben het met Meris eens. Je post echt alleen maar ego en wij reageren wel op jou. Op iedereen reageren hoeft niet,maar af en toe een paar mensen is toch niet zo veel moeite? Wat erg van die vreemdgaande mannen. Dat doe je toch niet als je vrouw net bevallen is..??
Dat is wel een van mijn grote angsten. Dat hij een ander vindt en ik alleen achter blijf met Keana. Denk dat die angst sterk aanwezig is omdat mijn moeder mij en mijn 2 zusjes alleen heeft opgevoedt...
Ja roxanne en ik eerlijk gezegd ga er niet vanuit dat mijn man dat ooit doet. Het is knappe man die ik heb vind ikzelf maar die heeft het eens niet door als iemand met hem flirt. En hij is er veel te softy voor op dat gebied om een poging te wagen denk ikzelf. Maar ja je weet het nooit. Maargoed ik kan me er wel in jou situatie iets bij voorstellen dat je er bang voor bent. Maar dat is vast niet nodig. Ja Meris echt waar ik heb het om filmpje staan ik zal me mijn snel vragen of hij ze op de comp zet en binnenkort plaats ik dan een update op mijn hyves.
Pff jeetje ja dan zou ik dat ook wel hebben Die angst heb ik ook gehad zeker omdat ons seksleven nu echt op een laag pitje staat.. Hij zal je vast niet verlaten
pfff hou het kort. Zit al de hele dag met een jengelige beebie. Bijna niks is goed. Behalve op schoot zitten en zwaar vermaakt worden. Huilen huilen huilen. Nu is het weer goed, de computer is ooki interresant. Slapen, wat is dat? Net het hele pakket van sesamstraat binnengekregen waar ik in ben getrapt van de felicitas dame. Maar het is wel een heel leuk pakket en esmee vind het nu al leuk! Nou dan is mama ook blij. Ik ga weer even knuffelen en troosten. Sorrie voor m'n ego! zoen Sam, wat goed dat Jason kan rollen!
@stephanie aagh miss zit ze in een sprongetje? Hier is momenteel ook niks goed meneer is aan het piepen in de box... Wel fijn dat de sesamstraatspullen leuk zijn! Heb je het iig niet voor niks gekocht hii
Jeetje, sta even met de mond vol tanden van die vreemdgaanverhalen. Met de kraamhulp nog wel!!!!!!! Ik zou ze laten ontslaan! Bas, wat een verschil alweer als je kijkt naar hoe je baby is met drie en vier maand oud. Ik vind nu al dat ze per dag meer kan en wil doen. Misschien daarom wel dat huilerige van vandaag.
Sprongetje zou best eens kunnen. Dacht dat ze dat twee weken terug al had, maar toch niet dan. Wat kunnen die kids toch ook zielig zijn he!! Wilde die spullen eerst terugsturen, maar die boekjes en zo zijn eeigenlijk best leerzaam en leuk. Meteen weer wat dingetjes voor met sinterklaas!
@stephanie ja van die sprongetjes weet ik het ook allemaal niet hoor. Ik kreeg laatst een mail van 12 wkn sprong nou dat klopte voor geen meter hier. Vertelde het tegen mijn moeder en die keek me aan of ze water zag branden hahaha die vond het maar onzin
Soms is een kind gewoon vervelend, maar blijkbaar kan gewoon vervelend niet tegenwoordig... dat heet een sprongetje haha. Heb het boek ook hoor, wel leuk om af en toe in te zien, maar vind het een beetje overtrokken soms. Hebben nog lol gehad om een heel dwars jengelig kind op t werk: ooooh heb je een sprongetje, een donker wolkje boven je hoofd? aaaaaah.... hihi
Hahahah arm kind Ja zo iets heb ik ook hoor, ze moeten het beestje tegenwoordig met alles een naam geven. Maarja dat maakt niet uit.