hahaha, ja die sprongetjes..... Ik vind het boek wel handig om af en toe eens in te kijken hoor. De eerste keer was ik bijna naar de arts gegaan tot ik het las. Alles wat erin stond had onze dame last van. Geen arts gebeld en na een dag was alles weer goed. Ach, ze is gewoon even niet in d´r hummetje. Morgen vast weer over.
Ik heb het boek ook. Neem alles natuurlijk niet letterlijk wat er staat, maar er zijn wel veel overeenkomsten. Best grappig om te lezen.
Druk met lijnen, maar nu roept de chips en de cheridan´s me zo heel hard vanuit de kast: `Drink mij en eet mij!!!`
leuk he... gaat echt met hoge snelheid weer terug... nu nog van rug naar buik... Thom bungelt op z'n zij, is er echt bijna
@Sam: Ben maar blij! Zoë rolt rond een uur of 4/5 steeds van d’r buik naar d’r rug en dan kan ik m’n bed uit om d’r weer terug te draaien haha. @Meris: Fijn dat Manouk het zo goed doet! Ja vreemd hé, al die wisselende adviezen. @Bas: Wat kan Bas al veel, is ie gewoon heel vlug of scheelt een maand heel veel? Jeetje wat een verhaal. En niet alleen een kl*testreek van die man, maar ook van die kraamhulp… @Stephanie: Balen dat ze zo uit d’r hum is, hopelijk morgen een betere dag. Sprongetjes: Ik vind die term wel handig eigenlijk. Als ze een beetje dwars en huilerig is houd ik me voor dat het een sprongetje is en dat die snel weer over gaan . @Marloes: Thom ook al, wat knap!! Wat gaan ze opeens hard hé..
Ik ben manlief aan het vervloeken. Jullie weten het verhaal van de verjaardag van zijn moeder nog wel denk ik, dat we er per ongeluk achterkwamen dat ze die vierde en wij niet waren uitgenodigd. Nou belt ze hem vandaag met de opmerking dat ze wel had verwacht dat we nog langs zouden komen en dat ze Zoë wilde zien. Zegt die eikel: 'We hebben het druk en 's avonds haalt niks uit met die kleine. We kijken wel ff wanneer we tijd hebben'. Als ie nou gewoon had gezegd wat hem dwars zit........ En zij maar klagen dat ze niet snapt waarom we niet komen. Zou d'r bijna gelijk gaan geven. *einde boos bericht*
Kleine toevoeging: Hij heeft geen zin in een discussie met d'r omdat ze wss toch met allerlei smoezen en verhalen gaat komen..
@marloes hihi Jason probeert het wel op zijn rug maar lukt hem nog niet echt. Ging hier ook wel snel, hij stoote zn hoofdje ook arm kind en moest huilen van de schrik @mama ooh wat een draak is die man van jou...Lekker dom als ie dat nou idd gezegd had...Mannen....
Nee inderdaad. Die heeft ie nu uiteindelijk dus wel met mij... 't is maar wat ie liever heeft, hij moet met mij in één bed liggen en niet met haar . Duimen dat ie de volgende keer een discussie met haar verkiest boven een ruzie met mij haha.
@marloes nou idd ruzie maken met je moeder is not done..Jeetje het viel mij mee dat Sven afgelopen vrijdag tegen zijn moeder en zus inging wist niet wat ik hoorde.... @mama ja idd hij moet met jou in 1 bed slapen dus miss dat ie de volgende keer wel actie onderneemt En anders je knuppel even pakken?
zo mama dat heb je goed gedaan even lekker alles eruit gegooid. Ja opzich kan Bas veel maar rollen dan weer niet. Doet soms wel aanstalte om van rug op buik te draaien of andersom, maar meestal toch maar niet. Gisteren had Bas ook een baaldag en vandaag was ie weer superlief. Gaf gisteren het weer en de spuitjes van maandag maar de schuld hihi. Joa van mij zul je verder niets horen want ik ben soms ook ego en soms heb ik ook geen zin IIg succes en geluk met de kleine en gefeliciteerd met de 4 maanden van jamy. Bas had trouwens ook alweer zijn 4 maanden feestje.yeh. xxx
@Meris...15 tot 20 minuten...weet je zeker dat ze geen seconden zei?! Hahaha! Hier lukt dat niet hoor! Ja...al schreeuwende... @Joa...we hebben het allemaal druk...dus we begrijpen je best als het af en toe niet lukt! Maar wij vertellen ook dingen waar we enthousiast over zijn en als dan de 1e post na die enthousiaste mededeling is: "even ego...bla bla bla" Danis dat niet zo leuk! Af en toe wat aardigs terug zeggen is ook leuk natuurlijk! En je zegt dat je er zo weinig zin meer in hebt...maar waarin dan? Bijlezen en reageren doe je al weinig... Wil niet onaardig overkomen hoor...sorry als dat wel zo is... maar ik doe altijd heel erg mn best om alles te lezen en te reageren... Zelf nu mijn refluxbaby weer erge last heeft en heeeeeeeeel veel aandacht eist neem ik daar toch de tijd evenvoor (als hij slaapt ofzo) ik vind het namelijk onbeleefd om alleen maar mn eigen sorrows hier neer te knallen ...dus vandaar... @Bas...hahaha een softy! Nou molet ik zeggen dat ik meer zo ben...Steef heeft het al een keer gehad dat hij vroeg wat een kerel wel niet dacht...dus ik vraag nog heel blond "Hoezo dan?" Hahaha...OOPS! Geloof ook niet dat Steef het zou doen...zijn eerste vriendinnetje heeft hem na 2 jaar belazerd...hij was dan wel pas 17 toen...maar toch...het doet pijn! En ik kan me niet voorstellen dat ik het doe...vind hem veel te leuk...zelf als hij stom is @Marloes...leuk hoor! Finn kan al wel naar zn zij rollen...maar dat komt denk ik omdat we een oefening van de Fysio hebben die dat stimuleerd...hij vind het ook erg grappig om op zn zij te liggen...heeft de grootste lol dan! @mama...snap je man wel een klein beetje...ik zou misschien ook eerder de situatie uit de weg gaan dan weer een hele discussie opvoeren die toch op niets uitdraait...zonde om daar energie in te steken zou ik zeggen! allemaal kindjes alweer 4 maanden! Jeetje...ga je ook gelijk beginnen met bijvoeden Joyce?
Wat gaat de tijd toch snel he. Het is alweer bijna een jaar geleden dat we samen op het forum kwamen! Tijd voor een feestje. Ze zijn alweer bij de mei mama´s en het zal niet lang meer duren voor de eerste juni 2010 mama´s zich aankondigen. Beetje emo momentje zal het wel zijn...
Ik ga gelijk even kijken mop! @Stephanie...ja raar heh...zei toevallig vandaag tegen Steef dat Finn vorig jaar net een snotje was! de 27e was mn NOD en de 28e was mn eerste positieve test...dat gaan we maar even vieren dit jaar denk ik!