Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    pfff ik ben ongesteld.. ik loop echt leeg.. net als net na de bevalling.. als ik ga staan voel ik t eruit lopen gewoon!! gatver!!!

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    die van mij nog niet zolang die bv krijgt. Ze zeggen op het cb dat ze het tot 6 maanden gewoonweg niet nodig hebben. De meeste beebjes beginnen zich tussen de 5 a 6 maanden te melden voor andere voeding zeiden ze. En idd met groentehapjes beginnen en als je uit potjes geeft en je begint pas met 6 maanden gewoon die van 4 maanden eerst proberen zeiden ze.

Dus ik hoop eigenlijk dat Bas genoeg aan mijn tiet heeft tot die 6 maanden is hihi.

Oeh Sarah dus je bent knap en een softy hihi. Ik lig altijd helemaal dubbel als iemand ooit eens een poging doet. Ik vind het ook totaal niet erg ben helemaal niet jaloers aangelegd en dat is dan wel fijn.

Ja voor we het weten stephanie zijn de eerste van ons alweer opnieuw zwanger hihi.

Wie gaat er eigenlijk nog voor een tweede/derde etc?
    en wanneer ongeveer?

3. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    oh vervelend laura ik kijk ook even op het forum
    xxx alvast een knuffel

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik ben ook helemaal niet jaloers...en Stefan ook niet...tenminste heb het nog nooit echt gemerkt...
    Hij vond het toen ook wel grappig!
    Ach ja...zo weet je tenminste nog dat je enigzins aantrekkelijk bent! Haha!
    Ben nu al zo lang niet meer uit geweest ofzo dat ik daaraan twijfel maar goed...denk dat ik me errrrug oud voel dan!

Je geeft natuurlijk BV...was ik even vergeten!
    Ik weet niet zo goed wanneer ik ga bijvoeden...
    Finn heeft reflux...maar nu blijkt dus dat hij waarschijnlijk ook gevoelig is voor koemelkeiwit...
    Bij het ene raden ze aan om vroeg te starten met bijvoeden en met het andere laat...
    Dus maar even overleggen met de KA de 28e!
    Hij stopt wel echt ALLES in zn mond!
    Hij heeft tegenwoordig ook sporen van kwijl aan zn mouw/boord/handen/wangen/knuffel en noem het maar op!
    Als hij mijn vinger beet heeft verdwijnt die binnen een seconde in zn mond! En zelf mn wang is al een keer naar binnen gehapt!
    Erg smakelijk! Hahaha

enne...een 2e...tjaaa...ik riep de afgelopen tijd heeeeeeeel hard dat dat er voorlopig nog niet inzit...en dat zal ook wel niet...

maar ik mloet zeggen dat ik er heeeeel vaak aan denk!
    Nou heeft het Stefan 3 jaar geduurt voordat hij aan de 1e durfde te beginnen...dus een 2e zal ook nog wel even duren!
    Maar als het aan mij ligt komt die er zeker!
    En Stefan wil dat ook wel hoor! Hij had er zel al over mooie kleertjes bewaren enzo...dus dat zit wel goed!

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Laura...raar heh...bij mij is het ook zo dun! Niet erger dan voorheen...maar gewoonanders...het is echt dun bloed!

6. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Maar dat schijnt normaal te zijn de speekselklieren gaan nu beginnen te werken en bas doet idd ook alles wat in het cbboekje staat, wta erop wijst dat ie toe is aan ander eten maar ze zeiden dat alle beebjes dat doen, maar zolang ze nog tevreden zijn met fles of bv dan is het goed he. Met 6 maanden moet je gewoon beginnen. Ik zou in jou geval ook even goed overleggen. oh heerlijk ik ben nog niet ongi nu ik nog steeds bv geef dus dat zal straks echt wel wennen zijn.

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Bas...had het idd gelezen...en als ik dat zo dus bekijk heeft hij er wel zin in...maar goed...hij is nog geeneens 4 maanden dus nu is het sowieso nog niet aan de orde...
    Het scheelt geloof ik ook wel weer of je potjes gebruikt of zelf maakt...en ik wil alles zelf gaan maken...

Enne...die ongesteldheid...had hemook niet gemist!
    Heb de 3e keer alweer gehad joh!
    Dat vind ik dan wel weer een groot nadeel aan het feit dat de BV hier niet is gelukt! Haha!

Jij hebt het trouwens ook goed gedaan met je gewicht! Jeetje...wou dat het zo bij mij was!
    Ben allang blij dat ik ongeveer op mn startgewicht zit!
    Nu de volgende 10 kilo nog!

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ja fijn he menstruatie, was vergeten dat t behoorlijk irritant kon zijn de hele tijd tampons in doen (als je ze niet vergeet mee te nemen als je weg gaat!!!!!!! zoals ik hihi)

Ik moet ook nog 10 kilo sarah!!
    Ga volgende week toch echt maar is naar de sportschool, ik zeg elke keer ja ik ga morgen ochtend, maar ga niet :p

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou dat had ik toen we naar Coldplay gingen! Had gewoon niets bij me!
    gelukkig was het al mn laatste dag en was het allemaal niet zoveel meer...maar heb het allemaal maar weer standaard in mn tas gedaan!

Ik ga trouwens zondag weer naar de sportschool...heb vorige week Zumba gedaanen vond het erg leuk!

Maak me trouwens een beetje zorgen...
    Steef is normaal al bijna een uur thuis...en als hij later is belt hij...nu nog niets...

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sarah, handig he :S ik ben ook zon vergeet klunsje!
    Geen idee of ze hier Zumba hebben.. dat lijkt mij ook wel wat ja! Heb zon hekel aan sporten bah!

En over steef.. dan bel je hem toch??

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ow mijn sport school heeft ok zumba.. maar alleen savonds, en dan is er geen creche.. balen..

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ja...maar helaas denkt hij dat een mobiel alleen maar geen snoertje heeft zodat je hem mee kan nemen naar de wc...
    Die ligt dus op de bank hier...en naar zn werk bellen heeft geen zin denk ik...omdat iemand anders nu al aan het werken is en die telefoon heeft...
    Pfffff....toch maar even doen zo...

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sarah, ow lekker van steef.. zal maar wat zijn met jou of Finn is ie niet te bereiken.. ik zou daar echt van in de stress zijn!

14. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ja...sukkel heh...
    Hij gaat zn abbonement ook opzeggen...hij neemt dan ook echt NOOIT zn telefoon mee...dat ding is altijd leeg...dus danmaar opzeggen...scheelt €30,- in de maand!
    Ga even zn werk bellen nu...lang genoeg gewacht hoor!

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Groot gelijk! mannen.. af en toe he...

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou heb zn collega aan de lijn gehad...
    Hij had hem een half uurtje geleden pas afgelost omdat hij een "heterdaad" had...
    Dan kan hij dus blijkbaar niet even bellen...
    dus ik verwacht dat hij er elk moment kan zijn...

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden,

Ik zit bij de juli mamas omdat ik op 25 juli was uitgerekend maar ik merk wel dat sommige dingen wel anders zijn omdat Emma te vroeg geboren is. Emma is op 17 juni via een keizersnee ter wereld gekomen omdat ik hoge bloeddruk had. Hebben jullie nog een plekje voor me om mee te komen kletsen?

groetjes

Debby

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ahh erg aardig van Steef dat ie dat eventjes meldt dan!

maar is een hartig woordje met hem babbelen zo dus!

welterusten ik zie dat t al middernacht is!! (ben niet eens moe) moet de hond nog uitlaten. ook handig....

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @debby, hoe meer zielen hoe meer vreugd...welkom en nog gefeliciteerd met de geboorte van Emma!

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ook niet eerlijk zelfs de juli mama;s hebben meiden die eerder dan ik bevallen zijn hihi ;)

Deel Deze Pagina