@Debby...tuuuuuuuuuurlijk! Gezellig! Wat een mooie naam heeft je dochtertje! We kletsen erg veel hoor! @Laura...nou hij is er hoor...hij zei dat hij er in de auto aan dacht dat hij me had moeten bellen...handig heh...zo;n mobiel! Hahaha! Ben allang blij dat hij er is!
@Lau...hahahaha....joh...Collin is iig de grootste! hahaha! daarmee maakt hij het goed! Ik ga slapen! Trusten!
haha ja jij was de laatste he... weet nog dat je nog ff bij de juli mamas kwam kletsen toen. Te laat bevallen lijkt me een hel, maar geloof me te vroeg bevallen is ook niet alles met couveusetoestanden en ziekenhuizen enzo
Wel fijn dat jullie zo veel kletsen, ik zit ook heel veel achter de computer en soms ben ik teleurgesteld als er geen nieuwe posts zijn. Morgen ben ik er niet want ik moet geopereerd worden aan mijn galblaas maar daarna kom ik lekker gezellig met jullie meekletsen! Bedankt trouwens voor de complimenten over haar naam. Ze heet Emma Aruna. Mijn man is geadopteerd uit India, vandara een 2e Indische naam.
he debby ik ben ook net geopereerd aan mijn galblaas. Ik zou zeggen heel veel succes en welkom hier. Wat voor advies hebben ze aan jou gegeven. Laura en sarah onze nachtuitljes wta zijn jullie kletsmajoren zeg. Het nadeel van al die kilo's eraf is dat je er een galblaasontsteking aan over houdt, wel ivm met ook ongeveer 2,5 jaar zwanger te zijn geweest dat schijnt er allemaal invloed op te hebben hihi. xxx Joyce
goede morgen.. ik heb er nu al spijt van dat ik gister zo laat nog op was terwijl collin al om 22.00 sliep! Aangezien meneer vanaf 3 uur aan t spoken is geweest! telkens half uurtje slapen en weer wakker.. ben er om 7 uur maar uit gegaan om te douchen toen meneer eindelijk sliep! om 7.45 werd hij weer wakker, nu net de fles gehad. hij is lekker bezig de laatste daagjes!
@bas voel je je al weer beter na de operatie? Ik ben een beetje zenuwachtig... @kuidebokibi o wat vervelend dat collin niet doorsliep vannacht! Misschien kan je vanmiddag nog even een dutje doen? @tweede/derde, ik moet een jaar wachten ivm keizersnee maar ik hou het op 11 maanden. Ik wil er graag in mei weer voor gaan. Maar is natuurlijk afwachten of het wel in een keer lukt.
Goeiemorgen allemaal, @Laura: Hé bah, is dit de eerste keer dat je weer ongesteld bent geworden? @Bas: Hier komt hopelijk wel ooit een 2e, maar waarschijnlijk pas als Zoë een jaar of 3 is. Jaloers: Ik kan soms wel een beetje jaloers zijn, maar ben niet bang dat hij er vandoor gaat met een ander ofzo. Manlief kan wel érg jaloers zijn. @Debby: Tuurlijk ben je welkom hier! Succes met de operatie vandaag.
Zoë was al om 08.00u wakker terwijl ze gister pas om 23.30u de laatste fles op heeft. Nu ligt ze alweer in bed.. Vanmiddag verjaardag, nichtje wordt 2. En dan lekker weekend met z'n drietjes
Ja maf he? 15 tot 20 minuten . Nou hier ook never nooit niet! Ja ook al schreeuwende, huilende en stort zich vervolgens ter aarde (auw)
Dacht altijd, nou nummer 2 komt pas als nummer 1 naar school gaat. Maar dat wil ik denk ik niet meer, mis het zwanger zijn nu al. Jij? Toch denk ik dat ik nog even wacht om niks van de ontwikkeling van Manouk te missen.
Wat mij betreft wel hoor, welkom! En wat vervelend dat je zo'n hoge bloeddruk had, gaat het nu goed met jullie?
Wat is dat toch met die beebs, dat spoken... Manouk was van de week ook helemaal hyper en blij om me te zien :x Ga slaaaaaaapen Maaar vanmorgen was het 07.15!!!!!!!!! Oh en ik ga wel beginnen met 4 mnd. Hoe doe je dat trouwens als je geen potjes geeft? Pureer je dan gewoon je eigen groente?
Nou, voorlopig nog niet. Maar als Esmee zo'n makkelijk meisje blijft gaan we niet heel lang wachten. Denk rond haar eerste verjaardag weer. We doen het nu alleen met condoom en als die een keer vergeten wordt en ik raak zwanger zouden we dat niet zo'n probleem vinden. (nou ja, een paar maandjes mag m'n lijf nog wel even rust hebben! )
Wat lief dat je aan ons denkt! Ze heeft geslapen tot ik haar om half 9 wakker maakte en is nu zo vrolijk als wat. Hopelijk blijft ze zo vrolijk! En over die groente. Je hebt ook een zogenaamde babycook. Daar kun je vanalles in klaarmaken en bewaren en alles voor je baby. Lijkt mij een ideaal ding. Anders denk ik gewoon pureren. (verder de ** verstand van. )
Mijn gyn heeft daar niks van gezegd. Die zag ons graag terug en zei ze "ach, als het weer gebeurd gebeurd het he!" (ook een ks gehad, maar dat begreep je denk ik wel. )