hahahaha ik zie het al helemaal voor me! Voorlopig geen hamster voor Zoë! Esmee in bed gelegd. Was 2 minuten stil en toen werd ze ook hysterisch. Net als nu. Zolang je ze vermaakt is het goed. Anders is er niks mee te beginnen. Heel fijn... :S
@mama hahaha arm lieveheersbeestje... Zit hier met een klein dilemma. Bij mijn oude dorp is nu een braderie. En ik zit te twijfelen of ik er heen zal gaan of niet en of ik Jason mee neem of niet..Het is altijd mega druk,maar wel gezellie omdat ik dan veel oude bekenden tegen kom. Maar om nou met een kinderwagen erdoor heen te baggeren zie ik niet zo zitten... Maarja wil Jason eigenlijk wel mee nemen Hij mag ook wel bij papa blijven maar vind het gezellig als hij mee gaat...
@stephanie wat balen dat ze zo huilt en vermaakt wil worden..Lijkt me erg lastig je kan moeilijk de hele dag met haar bezig zijn en soms weet je denk ik ook niet meer wat je moet doen.
gewoon meenemen in de kinderwagen... ik vind dat je dan juist altijd extra veel ruimte krijgt. Mensen gaan wel opzij dan
Hihi ja maar ik let vaak niet zo goed op,was met mijn neefje in de kinderwagen vorig jaar ook reed ik tegen iedereen aan en dan die blikken joh... Maarja het is wel heeeel gezellie natuurlijk!
mn zus heeft m, wilde m idd ook lenen, vooral voor dagen dat we niet "babyproof"" eten zoals onwijs pittig, mac of shoarma enzo.. leek me ook wel handig
zou m ook gewoon meenemen hoor! in de wagen en evt extra draagzak meenemen als je die hebt om m in te doen als het echt te druk is?
Hihi ja ik denk dat ik het gewoon ff doe hoor. Heb die afleiding ook wel ff nodig eerlijk gezegd. Heb van de week al genoeg in huis gedaan enige wat ik ff moet doen is was afhalen en nieuwe ophangen meer niet Zo ga ff Jason in bad doen en dan zn flesje anders kom ik niet uit met de voedingen vandaag....
@bloempje ik heb helaas geen draagzaak maar maakt niet uit mijn ouders wonen dichtbij dus dan ga ik gewoon naar hun toe als ik het zat ben Dorp is ook niet groot hahah dus 1 rondje en je hebt alles gezien
Haha, Keana wordt altijd kwaad omdat ze hem dan in haar mond wil stoppen, maar ze heeft nog niet door dat ze dan op haar zij moet
helemaal leuk! in ieder geval heel veel plezier! @ marloes, jaaaaaaaaa heb m! helemaal super dank je wel!
@Joyce...ooewww...dat is dan idd wel een nadeel! Is het nou zo dat alles betreft je galblaas nu over moet zijn door je operatie? Of verlicht het alleen? Ik ga trouwens idd teveel koken en dan invriezen in porties... De babycook lijkt me wel handig maar vind hem zo duur! @Lau...ooowww...balen! Heeft hij ook liggen huilen? Of was het echt alleen wakker zijn? Lastig hoor! Misschien overdag wat meer wakker proberen te houden? of is hij dat al? @meris...hahaha...idd stort zicht ter aarde! Hier ook! Keihard met zn koppie tegen te vlakte! En hij kan het best...bij het CB gisteren vind het het wel prima...maar thuis niet...niet boeiend genoeg denk ik... ik heb er al als een malloot voorgehangen om hem aan het lachen te krijgen...maar nee... Dan maar schreeuwend.... http://www.zwangerschapspagina.nl/voeding/160356-tips-voor-zelf-babyvoeding-maken.html Dat is een topic over babyvoeding...had ik geopend...wist ook niet helemaal hoe en wat... @Stephanie...Finn heeft een rammelaar die hij erg leuk vind...en verder bijna alles eigenlijk..haha...als het maar gekleurd is... Ow en hij heeft wel al een knuffeltje...dat knispergirafje van de prenatal! @Aaliyah...zou hem gewoon meenemen! @Mama...Finn wil ook wel steeds wat anders....maar ik hoef niet met hem te gaan lopen ofzo...Hij zit even bij mij....dan in zn wipstoeltje en dan in de box en dan is hij meestal moe...Of we kroelen eerst nog even... Verder gaat het goed! Finn heeft totaal geen last gehad van de prikjes...niet eens verhoging! hij was heeeeeeeeeel vrolijk gisteren en vandaag ook! Hij heeft zelfs nog niet gehuild na de fles ofzo...dus (niet te hard zeggen natuurlijk) hebik het idee dat de H.A. voeding ook goed werkt...
òh fijn sarah dat die nergens last van heeft. nu moet het helemaal over zijn want ze hebben de galblaas eruit gehaald. Als ze hem hadden laten zitten dan krijg je het steeds weer opnieuw. Ze kunnen namelijk de steentjes niet vergruisen zoals bij nierstenen. En had dat wel gekunt dan halen ze hem er nog steeds liever uit omdat het steeds weer terug zal komen als je er eenmaal last van hebt gehad. gewoon gaan aaliyah ik ben ook al op verschillende rommelmarkten geweest. En weet je meestal slaapt bas dan lekker in de kinderwagen alleen wel opletten met die felle zon, want je krijgt meteen commentaar als ie een minuutje in de zon staat. xxxx
@joyce...ow dat is wel fijn dan....mijn schoonmoeder heeft er ook last van en die kan nu bijnan iets meer normaal eten...is het dan niet slimmer om dat ding te laten verwijderen? Of doen ze dat zeker echt als het te erg is? @Rianne....gezelligggg! Het was al zo stil hier hahaha! Weet niet of je echt iets gemist hebt eigenlijk... niets schokkends iig!
@ Sarah: Okee gelukkig maar !! heb heel veel leuke foto's op hyves gezet van de vakantie, maar ze zijn nog niet zichtbaar , grr irritant. Lenthe is trouwens wel verkouden geworden op vakantie, ze heeft een heel zielig hoestje!
Nee ja ik moest op een vetarm dieet en daarnaast moet je nog bepaalde andere dingen laten staan zoals pittig eten koolsoorten en vruchten met pitjes. Maar vreemd dat ze niet geopereerd wordt eigenlijk. rianne fijne vakantie gehad, hoop dat de verkoudheid van je meissie snel weer over is. xxx
hoi meiden wat verelend dat we geen mail meer krijgen! van het weekend wordt mijn neefje 1 jaar haha toen hijgeboren werd ben ik zwanger geraakt, grappig eigenlijk zoiets.