stephanie, was het nou esmee die steeds heel hard ging brullen als je wegging? heb er nog even over nagedacht, misschien dat het helpt als ze je wel hoort maar niet ziet, dus in de box liggen (alleen) maar dat je wel tegen dr blijft praten, zodat ze went aan het alleen zijn, maar toch wat vertrouwds bij dr is (jouw stem) en zo kan ze het misschien beetje bij beetje afleren... weet niet of het helpt, maar misschien de moeite waard om het te proberen..
Goeiemorgen allemaal! @Mandy: Ja dat zal best, maar ze is echt irritant dan . Mijn nichtjes zijn ook blij dat ik nu de jongste heb, dan laat ze hun kinderen met rust haha. @Ilse: Veel plezier met shoppen! Veel jurkjes/tuniekjes en leggings kopen, dan valt het allemaal niet zo op. @Guusje: Alweer bijna de 3e keer prikjes, Zoë moet de 2e nog krijgen! @Rianne: Bij Albelli, mooie kwaliteit! @Mandy: Dat is snel zeg. Hopelijk heeft hij er niet teveel last van @Gaby: Gefeliciteerd! @Bloempje: Werkt goed hé, eerst badderen, dan eten en slapen.
Werd vanochtend wakker van een piepende en kotsende hond. Erg fijn... Ze is nog te goed om in te laten slapen, maar te 'slecht' om nog plezier van te hebben. Lastig hoor, zo'n hoogbejaarde hond. Heb Zoë maar wakker gemaakt om 09.00u, ze had om 21.15u de laatste fles gehad en anders komen we vanavond niet lekker uit. Vanavond lekker gourmetten bij mijn ouders en morgen een dagje niks doen .
ah gos...das zielig... klinkt als een heerlijk weekend zeg! guusje trouwens nog welkom terug! en heb nog een "juli" mama voorbij zien komen, (weet je naam niet meer, sorry...hormonen...) maar in ieder geval ook welkom! gezellig!!
mandy, wow een tandje! dat is snel! weet niet of sasha ook al bobbeltjes heeft, ze kwijlt enorm dat wel..hahahahahaha welke komen normaal het eerst op? onder of boven? en normaal is het bij 5 of 6 maanden toch?
Beterschap met je hond. Lijkt me moeilijk als ie ziek is, maar niet ziek genoeg zeg maar. Hoe oud is jullie hond? En laatste fles al om 21:15 gehad? Zit je al op 4 flessen dan? Of laat je er minder tussen overdag?
wilde even naar het dorp lopen, maar sasha dacht er anders over.. werd erg moe dus dacht weet je wat leg dr lekker in bed, dan kan mama laptoppen...hihihihi vond ze goede deal... straks even motorrijden en morgen komen vrienden bbq-en, denk het laatste weekend dat het kan, dus maar van genieten! voor de rest mentaal voorbereiden op de 1e keer werken, dinsdag....
rianne, ik heb het bij de kruidvat gedaan, die werkte voor mij het beste, en dan ging het vooral om de software, werd echt knettergek van al die andere, software die het niet doet, fotoframes die niet uit zichzelf de goede grootte aan nemen, kruidvat vult uit zichzelf (als je dat wil) en dan kun je switchen, dat scheelt echt een hoop tijd vind ik.. kwaliteit is erg mooi, (fotoglans papier heb ik dan genomen met harde kaft) en je krijgt het boek ook digitaal zodat je deze naar vrienden/familie kunt sturen (en evt kunnen ze m bijbestellen) erg leuk voor bv oma's en opa's!
De hond is al 14, best oud dus voor een grote hond! Nee, ik zit nog op 5 flessen, maar ze drinkt nog om de 3 uur . Heel soms laat ze er 4 uur tussen.
Bedankt voor alle tips van de fotoboeken. Ik ga eens rondkijken. Mandy beterschap met je hond. Zo zielig, ik weet hoe het is. Je bent zo machteloos. Arm beest. Lekker gourmetten, veel plezier.
ha guusje, hier ook een ks gehad, heb er eigenlijk geen last meer van, maar moet ook zeggen dat ik in het begin echt super, super rustig aan gedaan, (dus de 1e 6 weken) want dan zou het het snelste weg zijn, wat is bij jou precies gevoelig? het litteken zelf? (die smeer ik in met bio-oil) de huid erboven? dat heb ik tot een maand of 2 gehad dat het wel leek of het schuurpapier op zat, of de buikspieren eronder? sinds ik weer rustig ben gaan sporten is dat erg verbeterd gelukkig.. bij mij is het ook een spoedks geworden dus dat zou niet moeten uitmaken denk ik (of heb jij een verticale incisie gehad? ivm de urgentie?) als je op de wond drukt (zachtjes) voel je dan nog harde plekken eronder of is dat allemaal weer zacht? het hoort zacht te zijn, als dat niet zo is, is de wond nog niet echt goed geheeld, en komt dat nog. en weet wel een ks is een van de zwaarste buikoperaties he? dus het herstel kan bij de een wat langer duren..als het zeer blijft doen zou ik even contact opnemen met de gyn, want soms krijg je verklevingen en dat is niet de bedoeling! zou het even goed in de gaten houden!
beetje dubbel... ene kant wel, weer even lekker wat aktie! en weer gaaaaan! maar aan de andere kant wil ik heerlijk bij mn meisje zijn... en nix van dr missen.. dus beetje dubbel.. vreemd gevoel!
hey meiden dank jullie wel voor de felicitaties mama1987 veel sterkte met je woeffie zo sneu een zieke hond ik heb ook al een bejaarde rond slenteren hier hahaha