Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ guusje: Dat is een vroege vogel die Lucas! Slaapt hij nu weer?

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hihi zo grappig, lenthe ligt op de babygym, en probeert om te rollen.

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Lucas ligt nu te gieren in zijn wipstoel en is volgens mij niet van plan om te gaan slapen. We gaan dus zo maar even douchen samen.
    Gelukkig is dit wel een uitzondering. Normaal is hij rond 7 uur wakker.

Is het Lenthe al bijna gelukt om te draaien?

4. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

goedemorgen!!

en, is het al gelukt??? met rollen?

5. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

geulukkig! sasha is ook altijd om 7 uur wakker (en anders maak ik r wakker) en ze ligt nu weer lekker te slapen, na lekker gespeeld te hebben, en gelachen natuurlijk! dat vind ik het mooiste, als je na een nacht slapen gaat kijken en dan in het ledikantje een mini meisje ziet liggen met een smile van oor tot oor..:D dan is mijn dag weer goed!!!

6. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

goed dat je hebt gebeld, zijn ze ook gekomen? of zijn ze uit zichzelf weer weggegaan?

7. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hoe is de nacht gegaan? is je kleine meid nu weer weg?

8. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hihihihih, ja, wordt echt steeds meer, hangt nu soms voor dr ogen..:$ heb de speldjes soms al in gedaan, staat echt super lief, maar door het verhaal van meris, wacht ik er nog maar even mee, tot ze niet meer alles in dr mond stopt...

9. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

mooie foto! en wat super dat ze nog een keer komt als ze 6 maanden is! en dan nog gratis ook! dat heb je goed voor elkaar!

10. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    jeetje weer erger terug, wat onwijs vervelend voor hem, sasha spuugt ook heel veel (is dan wel geen reflux) maar merk dat als het drukker is ze er veel sneller en meer uitgooit, ook als ze enthousiast is, als ik er gewoon eten geef (liggend op dr zij in de wipper) en geen tv en gewoon rustig met dr allleen ben dan blijft er het meeste in. Ook drinken op dr zij helpt hier veel, want dan spuit de fles niet direct in dr keel, maar eerst via dr wang. misschien helpt dat ook bij finn?

en ook nog verhoging.. het zit niet mee.. hopen dat het vandaag weer beter gaat met finn! en dat het geen koemelkeiwitten zijn... suc6!

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hoe gaat het nu met haar keeltje? al weer wat beter? fruitdagje klinkt goed, van de week ook maar is inlassen! nog 1 weekje genieten... zal voor je duimen vrijdag dat alles goed gaat en ze het heerlijk naar dr zin heeft (en mama ook natuurlijk..:))

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Guusje en Bloempje: Nee ze komt nog niet verder dan haar zij, maar het kan nooit lang meer duren denk ik
    @ Guusje: Lekker is dat he, samen douchen!
    @ Bloempje: Ja ze stelde het zelf voor. Moet het nog maar zien tegen die tijd hoor, haha, maar ik ga haar wel mailen dan!
    Ze had net geen last van haar keel met drinken, dus ik ben benieuwd. Ja mijn vriend en ik zijn allebei vrij als ze voor het eerst naar kdv gaat, dus nog even kijken wat we gaan doen samen. Wil ook weer niet te ver weg gaan.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @debby nee hij heeft geen reflux hoor:) hij spuugde veel wisten niet echt waardoor het kwam.

@guusje ja Jason ligt ook met zijn handjes omhoog naast zijn hoofdje te slapen die zijn dus ook altijd koud..
    Jeetje half 6...:$

@rianne wat spannend dat Lenthe gaat wennen en vrijdag een hele dag...Komt vast helemaal goed!
    We gaan onze slaapkamer veranderen zodat Jason niet meer bij het raam staat. En hij heeft iets gemaakt zodat onze pc niet meer op de eettafel hoeft:)
    En is Lenthe omgerolt?

@guusje hihi lachen toch dat hij zo vrolijk is:D

@bloempje ja politie en gemeentewerkers waren gekomen, maar politie had niks gevonden. Het raam was wel stuk en er was naast onze melding nog een melding. Normaal bellen wij niet zo snel maar om nou de ruiten van een school in te gooien vinden wij echt zo triest..

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zo goedenmorgen!
    Heeerlijk geslapen alleen beetje laat naar bed gegaan hahah. Gingen nog even een film kijken Dance Flick gedownload in het begin wel leuk maar later werd ie wel saai..
    Om 1 uur zijn we maar gaan pitten en om 8.15 ging de wekker voor de verandering was Jason wakker!
    Hij ligt nu lekker te pitten en dat is mooi want dat kan zo niet omdat mijn vader gaat boren en dat maakt natuurlijk een pestherrie..
    Zo nu even lekker ontbijten!

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Bloempje: Dat gevoel had ik ook. Maar nu vind ik het best lekker om weer 2 dagen te werken, al is het afscheid nemen iedere keer weer lastig ;).

@Marloes: Mooi hoor, dat canvas doek!

@Sam: Achja, zolang ie zich niet meld dat ie geen honger hebben toch!

@Debby: Ze heeft artrose en daar heeft ze al verschillende medicijnen voor gehad, maar daar wordt ze echt ziek van, braken en diarree. Met het mooie weer ging het heel erg goed, nu het kouder wordt gaat ze weer achteruit. Als ze slechter gaat lopen gaan we er toch eens over denken om er een eind aan te maken, wil haar niet jaren met pijn rond laten lopen natuurlijk.
    Fijn dat de operatie goed is gegaan, hopelijk ben je snel weer opgeknapt zodat je weer zelf voor je meisje kan zorgen!
    Mooie foto van je meisje :)

@Rianne: Dat is wel lief van de fotograaf!

@Sarah: Wat zielig voor Finn, hopelijk heeft de k.a. een oplossing de 28e.

@Rianne: Gaat het al wat beter met Lenthe d’r keel?
    Oh lees dat het beter gaat, gelukkig maar :)

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zoë was om 08.45u wakker, heeft gegeten, even gespeeld en heb haar nu alweer op bed gelegd. Het is natuurlijk ook vermoeiend als je om 03.00u, 05.00u en 06.00u op je rug rolt en dan moet brullen omdat je niet meer terug naar je buik kan ;).

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Zit ik gisteren nog te vertellen dat onze kat Lucas totaal niet interessant vind. Maar toen ik Lucas op zijn nieuwe speelkleed legde was dit het resultaat.

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Debby: Kun je eigenlijk niet aan je ouders vragen of ze bij jou in huis komen om voor Emma te zorgen? Lijkt me echt vreselijk om je kindje zo weinig te zien!

19. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    #9039 BAS1759, 20 sep 2009
    Laatst bewerkt: 20 sep 2009
    goed idee idd mama, Ook bij mij kwam iedereen om Bas te verzorgen en dat is ook wel prettig.
    Haha fijn om te zien dat katten van gedachten veranderen, hoop dat twee van ons dat ook nog doen hihiihii

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Als ze lekker slaapt zit er hier ook weleens 5 uur tussen hoor.

Staat z'n bedje nu naast het raam? Lief dat je vader komt helpen!

Deel Deze Pagina