Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Doe het maar evenin 2 keer...hahaha!

Vandaag had mn schoonzus een nep babyshower...ze gaat dat organiseren en voor haar website had ze foto's nodig...
    Dus lekker taartjes gegeten...heel erg!

Het stomme was dat mn zus en ik eigenlijk Zumba les hadden...maar we kregen een sms dat door priveomstandigheden de les niet doorging...

Dus ipv calorieën verbranden hebben we ze geconsumeerd....hahahaha!

Gisteren lekker bij mn vader gegeten...Finn heeft voor het eerste kennis gemaakt met Ali het varken...en Ali ook met hem..ze vind hem maar raar en bleef op een afstandje...
    heb foto's gemaakt...die zet ik morgen wel even op de computer!

Verder ben ik errrug blut...dankzij de mensen van het UVW...er is iets niet goed gegaan...dus nu heb ik weeeeeeeer geen geld!

Nu morgen bij mn moeder lege flessen wegbrengen...doet doen ze zelf serieus NOOIT...dus er staan zo veel flessen in de schuur daar...mn moeder dacht voor €100,-!
    Dus dat mogen we dan hebben...zijn hun er van af! Hahaha!

En van mn oma lenen we even geld om vandeweek bij prenatal een volgend autostoeltje te kopen...bij de mama mazeldagen...dan geven we het van de kinderbijslag gelijk terug...maarhet scheelt wel erg veel vind ik!

Nou dit was het hoor!

Haahahaha!

Nu lekker filmpje kijken!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    irritant dat het uwv het niet goed doet sarah!

Het autostoeltje wat ik wil hebben is bij de prenatal met 20% korting nog steeds duurder dan bij de babydump. Stom zeg.
    Ik wil de maxi cosi priorifix hebben omdat ik graag een stoeltje wil die vast zit aan de isofix. Of hebben jullie andere tips?

3. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Sorry ben nu net thuis van bezoek bij opa en oma en ik heb even snel een vraag.

Iemand van junimama's heeft een kinderwagen waarvan de reiswieg in de auto gebruikt mag worden en ik geloof dat ik me kan herinneren dat diegene hem in duitsland heeft gekocht. Wil diegene even reageren want ik wil er even wat dingen van weten en waar ik hem eventueel in duitsland kan verkrijgen.

Thanks xxx Joyce sorry voor de ego ik lees morgen bij.

4. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    dat ben ik, zeg maar wat je wil weten, (kan ook in een pb)

5. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedermorgen meiden,

Het feestje gisteren was erg gezellig en het is ook wel eens lekker om zonder Lucas ergens heen te gaan. Maar ik was blij dat we hem om 11 uur weer konden ophalen.

Wat irritant zeg Sarah van het UWV.

Stephanie veel succes en plezier met je eerste werkdag, het komt vast goed.

Wel vervelend Debby dat ze Emma 5,5 week te vroeg hebben moeten halen. Bij mij hebben ze met 37 weken de bevalling ingeleid in verband met zwangerschapsvergiftiging, alleen is dit tijdens de bevalling verergerd en is het hellp geworden waardoor ik een spoedkeizersnede heb gehad.

Gisteren met het feestje merkte ik trouwens wel dat ik er toch nog erg veel last van heb. In zo'n grote groep krijg ik nog gewoon te veel prikkels, ik was dus om 10 uur helemaal op. Ik hoop echt dat dit over niet al te lange tijd wel weer over gaat.

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen!
    Lenthe moet om 10 u weer wennen bij het kdv.
    Ze heeft gister om 20.30 laatste fles gehad en heb haar net om 8 u wakker moeten maken! Ze heeft gister 4 flessen op.

@ Marloes: Nou als hij gaat blaffen wordt je bang hoor ;) Ze blaft als een bouvier hahaha
    Ze vreet zelfs de post op.
    @ kraammand: Erg leuk. Ik had er 1 van mijn ouders en van mijn zus. Die van mijn ouders was voor rond de 500 euro, allemaal dingen van Lief, pip en name-it. Niet normaal. Zat een badjas van pip voor mij in, ee badjas van lief voor lenthe, zelfs oorbellen van TiSento voor mij!
    @ meris: leuke foto's. Ik had het al op hyves gevraagd, maar wat is dat voor stoeltje? Lijkt me ook wel wat voor lenthe.
    Mooie tattoo! Ik hou der van, heb er zelf ook 4.
    @ mama; Succes met werken vandaag !!!!
    @ debby: wat lief van je moeder!
    Hier al weer aan het werk, sinds 17 aug. Heb nu vakantie, volgende week weer beginnen.
    @ aaliyah: wat lief van oma. Ik laat lenthe nog steeds in haar kleertjes slapen, heb wel pyjamas liggen. Doe je die alleen voor de nacht aan of elke keer voor het slapen?
    @ friezin: Kan me voorstellen dat het even druk is zonder je man! Wat vervelend dat hij zo veel weg is. Balen dat Thirsa 's nachts weer komt. Kan er periode zijn, een sprongetje. Maar is wel balen !
    @ Stephanie: Veel succes op je eerste werkdag!
    @ sarah: hihi nee geen k9 hond!Klinkt als dat Finn tandjes gaat krijgen. Arme Finn, al die pijntjes!
    Hmm lekker taartjes eten, dat is nog een wat anders dan Zumba :D
    Balen dat je zo blut bent meid, het kost ook allemaal wat, niet normaal. Ali het varken, hahahahahah geweldig, mijn schoonmoeder heet Ali :p
    @ debby; Hier ook isofix, weet nog niet welk stoeltje ik wil!
    @ guusje: fijn dat het feest geslaagd was. lekker he, om je ventje daarna weer te zien!

Ik ga gauw opschieten nu!

7. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    zo goedemorgen ik ben blij dat ik 1 van de eerste ben dan is er niet veel meer gekletst hihi.

Dank je Bloempje ik heb je een PB gestuurd
    Stephanie fijne eerste werkdag
    Sarah dat is erg vervelend als ze foutjes gaan maken bij uwv, wnat voordat zed het weer rechtgebreid hebben ben je gewoon een tijd verder meestal. Succes
    Meris wat handig zo stoeltje. Ik wist niet dat dat nu al mocht. waar heb je die gekocht??? leuke foto's.
    Tattoo's komen er hier niet, ik vind het wel mooi maar niet bij ons hihi.
    Boh ik moet waarschijnlijk volgende week beginnen met werken als donderdag tenminste alles goed is. Maar gelukkig na die week werken heb ik 2 weken vakantie hhhihihi.

xxx Joyce

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

he goedemorgen meiden. ik kom even snel zeggen dat we dalijk voor het eerst even gaan zwemmen. Ik ben zo benieuwd hoe Eva op het water reageert. Ik moet er om 9.45 zijn en zit nu nog met Eva op m'n arm dus dat wordt opschieten!!!!
    DOEI!!!!

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

ohja voor ik het vergeet en misschien is het al gezegd.

het is maandag weegdag!!

geven jullie het door op het andere forum??
    en in de ochtend wegen he, das gunstiger haha (eerst even plassen en nog niet eten:))

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik ben 200 gram lichter dan gister, joepie, en dat met uit eten gaan! Nah sushi is niet vet natuurlijk en heb de rest van de dag alleen fruit op.

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Lenthe zo wakker maken en dan naar kdv brengen.
    Wij gaan even naar de ikea en prenatal. Moet even lijstjes halen voor die mooie fotos van die fotograaf en bij de prenatal een reserve tut-konijn en een hoeslaken voor een campingbedje. Heb nog een waardebon van 15 euro dus komt mooi uit.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @sarah hoe vond je dance flick ik vond hem vooral in het begin supergrappig!
    Leuk he die kraammanden, het hoort ook voor elke dag 1 kado'tje te zijn zei mn moeder:)
    Arme Finn hij heeft overal last van:( Ik hoop echt voor jou dat de k.a volgende week een goede oplossing heeft!!
    Balen van het uwv het zijn zulke sukkels daar af en toe je moet alles 10x checken of het goed is.

@guusje wel fijn dat je toch even weg bent geweest! Gewoon nog even rustig aan doen dan:)

@rianne nee ik doe hem alleen voor s nachts aan,overdag ligt ie in zn kleertjes. Maar vind het wel handig voor als hij een t shirt met korte mouwen aan heeft of spijkerbroek.
    Hopelijk doet Lenthe het goed op kdv en mis jij haar niet te veel:)

@ilse veel plezier met zwemmen!!

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen allemaal!
    Heerlijke nacht gehad hier. Jason heeft weer heerlijk geslapen!
    Onze auto moest vandaag voor een onderhoudsbeurt zijn gelukkig maar €160,- kwijt.
    Straks met Jason naar de fysio ben benieuwd of hij vooruit is gegaan.
    Ik zie hier dat sommige kindjes al eens zitten. Hoe lang laten jullie je kindje dan zitten? Ik doe het soms ook met Jason,maar vraag me af hoe lang en of dat al mag enzo.
    Mijn moeder zei dat het nog niet mocht ivm rug enzo maar soms vind hij liggen niet lekker meer en vindt hem daar ook al te groot voor, dan ligt hij niet lekker meer in mn armen.

14. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hey ff snel over kinderstoeltjes, ik heb er 1 in duitsland gekocht, en dat scheelde echt veel.

ik was namelijk een beetje gefrustreerd over hoeveel je kwijt bent aan al die stoeltjes dus ben ik even gaan zoeken.
    De maxicosi is tot 13 kilo, en Maxime is al 7.5 kilo, en ook qua lengte vind ik het al behoorlijk krap worden in dat onding, dus nou had ik besloten dat ik een stoeltje wilde waar ie niet al weer heel snel uitgroeit, en toen vond ik deze, is van 9-36 kilo. In NL kost ie bijna 300 euro, in Duitsland 230. En hij scoorde 'goed' op zo'n autostoeltjes test. Ik weet niet of ie ook met isofix gaat, want dat heeft mijn auto niet.

Kiddy Shop - Kiddy Comfort Pro

maar goed, mijn punt is, google nog ff voordat je naar de winkel stapt. Voor een kinderstoel ga ik ook in Duitsland kijken, een vriendin van me had de tripp trapp veel goedkoper gekregen dan bij de prenatal.

15. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    helemaal mee eens! vooral de stoeltjes van 9-36 kg lijken me idd ideaal, anders moet je om de 2 jaar een nieuw duur stoeltje.
    Ook engeland is ideaal om een babyspullen te kopen, daar is er nl geen tot erg weing btw op kinderspullen...:) deze heb ik zelf naar zitten kijken is nu 119 pond maar met de pond zo laag is het super te doen, (hier kijken daar bestellen..:))
    Britax Evolva 123 Plus

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he wat een goede tips allemaal! Mijn zusje woont in Duitsland en ik ben wel een keer daar naar een babywinkel geweest maar ik vond het allemaal een beetje armoedig er uit zien daar. Maar ik heb eigelijk bijna alleen maar naar de kamertjes gekeken daar en naar de wandelwagens. Ik ga over 2 weken naar mijn zusje en dan kan ik nog wel even kijken bij haar in de buurt.

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Zo, we zijn wweer terug. Over een half uutje mag ik Lenthe alweer ophalen van het kdv.

@ aaliyah: Okee, moet ik ook maar eens gaan doen dan, ik heb 2 pyjamas liggen.
    Gelukkig ben je niet zoveel voor de auto kwijt. Vorige week was onze gezamelijke auto voor een beurt en apk, koste 250 euro. Morgen moet mijn auto.. Ben benieuwd.
    Ik laat Lenthe gewoon zitten op schoot enzo. Ze kan nog niet zelf zitten, maar ze wil niet veel meer liggen ofzo.

18. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    fijn dat je dr zo meer mag gaan halen! ja hier ook vrijdag auto naar de garage...400 euro kwijt voor een uitlaat...fijn... maar ja, moet gebeuren... ze hoorde me in de kop van noord holland rond rijden volgens mij..:D

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Even een vraagje voor de dames met easyfix/isofix in de auto.

Wij hebben dus isofix en nu met de maxi-cosi is dat erg handig omdat je hem er alleen op hoeft te klikken. Je haalt de maxi er vaak uit. Maar straks bij het andere autostoeltje? Die haal je er toch nooit uit? Je moet dan een ander basisstation kopen omdat die van de maxicosi niet op de andere autostoel groep 1 past.
    Wat is het nut dan? Zo'n basisstation is echt duur. Kan dan toch ook een gewone kinderstoel kopen, en die met de gordel vast doen?

Graag jullie mening, als jullie dat ook hebben :D

20. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

heb wel de aansluiting in de auto, maar heb geen station, maar het lijkt me idd erg logisch wat je zegt. als het goed is haal je je kinderstoel niet zo heel vaak uit de auto (soms switchen mensen van auto en dan kan het natuurlijk wel handig zijn, heb je wel weer 2 stations nodig) maar over het algemeen zet je m erin en haal je hem er alleen uit als je de auto gaat schoonmaken ofzo..:p
    dan kun je het gewoon met de gordel doen, systeem is net zo veilig. alleen als je dus meerdere auto's hebt waar je vaak het stoeltje wilt wisselen zou het een meerwaarde kunnen hebben.

Deel Deze Pagina