dat had ik ook geprobeerd maar toen werden de sokken vakkundig opgegeten. Meneer sabbelt op alles wat stof is wat bij zijn mond in de buurt komt. Vooral hydrofiel doeken vindt hij erg lekker haha!
hee rianne wat rot voor je! kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment gehad hebt - alles geprobeerd en dan nog huilen. Het ligt echt niet aan jou hoor! Kan het zijn dat Lenthe ook zo'n sprongetje heeft?
@ sunhine: Met vast schema bedoel je dus wat ik zei, 7 uur de wekker zetten en voeden en van daaruit steeds verder gaan? Dagje bij opa en oma geeft mij ook geen rust. Ik ben er constant mee bezig in mijn hoofd. @ snieke: Ze huilt al weken zoveel.. hebben alles al geprobeerd. zelfs ingebakerd huilt ze nu
o sorry ik had even gemist dat ie zichzelf slaat. M grijpt meer, een beetje random naar iets in zijn gezicht, zoals een neus ofzo, en dan trekt ie zijn hand weer terug, en dan is ie verdrietig omdat ie pijn heeft. Lekker slim. Tegen slaan weet ik niet wat je kan doen, sorry. Ducttape
ja het probleem is dus dat ik haar ruim een half uur op mijn buik kan laten slapen, maar als ik haar dan in bedje leg, is het krijsen. Als ze het niet merkt dan gaat ze krijsen zodra ze het wel door heeft. En ik zeg krijsen omdat ze dus echt gewoon hysterisch krijst en niet normaal huilt zeg maar..
@ Snieke: Ja die proberen we ook allemaal uit, maar het helpt niet. Volgende week moet ik weer naar het cb. @ PM: Je "moet" ze ook wakker in het bedje leggen. Als je ze al slapend in bed legt is het al te laat. Ze moeten leren in bed in slaap te vallen. Bij de eerste tekenen van vermoeidheid moet je ze dus wakker in bed leggen. Als ze al slaapt en dan in het bedje wordt gelegd wordt ze wakker omdat ze dan geen warme arm meer voelt. Dat wijzen ze dan dus af door te krijsen. Dit verteld mijn cb en staat in een boek die ik heb over regelmaat. Moet je maar eens op internet naar zoeken ofzo. Lastig he
Ik lees alleen nu even de laatste paar pagina's gaat zo snel hier Aaliyah: Hier ook geen rijbewijs, maar moet toegeven dat ik nog nooit met de kleine in de bus ben geweest. Wij hebben gelukkig alles dichtbij te zitten. Behalve dan de kinderartz, zij zit een dorp verder, maar dan gaat mijn man mee met de auto. Rianne: het kan heel goed zijn dat Lenthe baat heeft aan een vast ritme, mijn oudste huilde de eerste paar weken echt zowat 24 uur per dag de eerste 2 weken, daarna paar dagen met hem in het ziekenhuis geweest, en daar bleek dat hij overgevoelig is voor prikkels. Daar werd het aangeraden hem in te bakeren en een vast ritme te geven. En het heeft echt geholpen. Ik kan mij dus heel goed voorstellen dat het je nu opbreekt. Mam: Hier laten we Lindsey zowat alleen maar in haar bedje slapen, omdat ik aan haar merk dat ze daar toch het beste slaapt. Zodra ik haar even wat te lang in de box heb of in de kinderwagen zet ze het op een huilen. Sprongetje: Hier hebben we ook het boek van oei ik groei. Ik geloof dat Lindsey vorige week haar sprongetje heeft gehad. Was behoorlijk onrustig en huilde veel. Lindsey zit hier nu ook al op 4-5 flessen van 170cc doet ze het erg goed op. Hier alles zonder overleg van het CB, kennen ze hier in DE niet. Eigenlijk alles op gevoel . Gaat erg goed moet ik zeggen. De verloskundige komt in Augustus nog een paar dagen om te kijken hoe het gaat. En aanstaande vrijdag een afspraak bij de kinderartz ben erg benieuwd hoeveel ze nu weegt. Hier heeft Lindsey vannacht geslapen van 12 tot 6 heerlijk.
Jezus mijn kind is groot zeg. Ik heb hem net even gemeten omdat zijn broek niet meer paste, en hij is gewoon al haast 60 cm. (Zit wel een kleine meetfout in omdat hij constant lag te schoppen). Ik schrok ervan! Ik ga donderdag maar eens wegen bij het CB want ik vind hem ook best zwaar. Dat is toch niet normaal toch, dat ie in iets meer dan 5 weken 11 cm groeit? (heb nu al doemvisioenen dat ie 2 m 20 wordt ofzo haha) nou ik ga ff wat was doen, en dan straks naar de dokter, een of andere vlek laten wegbranden, lekker. pm2b het lijkt wel of ze jouw vertrouwde baarmoeder mist. Misschien ook in een doek wikkelen, en/of een tikkende klok naast haar bedje zetten, zodat het voor haar wat vertrouwder voelt en klinkt? Dat deed een kennis van ons, en dat werkte goed. Ik denk trouwens nog niet dat je haar nu al echt kan verwennen als je haar veel bij je legt of in een draagdoek ronddraagt, ze is nog zo jong!
Ja maar dan weigert ze dus helemaal om te slapen.. Dan is het echt de hele tijd huilen tot de volgende voeding.
Als ze ze niet aan heeft slaat en krabt ze zichzelf maar als ik sokjes omdoe dan schrikt ze er niet zo van en gooit haar handen in de lucht en gaat slapen
Ik heb geen vast schema, Ik geef de voedingen gewoon om de 3 a 4 uur en de laatste voor 12 uur maar heb wel 'n vast ritme, Schone luier, eten, knuffellen en naar bed. Word ze wakker dan gaat ze in de box of de wipper of gezellig bij ons.
Hier gaan we straks ook voeden rond een vast schema, maar omdat ik nu half BV/ half flesvoeding geef mag er van mij wel een beetje speling inzitten. bij onze zoon ook op schema gevoed en die sliep met een paar weken ook al door van 19-7. Van week 6-14 altijd nog wel wakker gemaakt rond 23 uur voor de laatste fles en na week 14 durfden we het aan om van 19-7 te gaan. Kwam ie dan toch iets eerder in de ochtend, dan inderdaad een paar slokkken tot ie sliep en dan weer om 7 uur beginnen met de fles.
Goede morgen! Joanita: fijn dat het nu goed gaat met de voeding op die manier te doen! Stephanie: chili hmmm! durf het nu met de bv alleen niet zo goed te eten ivm krampjes.. Tamtam (buddy): veel geluk voor jullie gewenst en laat nog eens wat horen af en toe, zou leuk zijn! Nathalie: hoop dat Julian zo door blijft slapen voor jullie! En mag je op stal vanavond? Fijn dat Julian het zo goed doet! Vinnie: logisch dat je er nu iest minder bent, nu je je draai nog moet vinden samen. Geeft niet hoor! Heerlijk dat je man zo meeleeft! Mac: hoop dat het spul gaat werken voor Bram! Jolan: moet je haar wakker maken dan? Ik voedt op verzoek.. en zou eerlijk gezegd blij zijn als ze om de 4 uur zou komen... Hier nog steeds om de 3 uur.. Ik denk dat ik haar lekker zou laten slapen. Demi: hier had ik hetzelfde met de bv, waarschijnlijk heb je erg veel voeding, had ik in ieder geval. Ik doe nu om de 5 uur kolven en geef haar dit met de fles als ze zich meldt (om de 3 uur). Geeft veel meer rust voor haar. Misschien een idee voor jou? Jolan: Ik heb niet zo'n regelaat met badje/douche. De ene keer 's avonds in de douche en dan weer eens 's morgens in badje. Ik doe haar altijd 's morgens schone kleding aan en als ze dan niet in badje gaat was ik haar inderdaad met water en washand. We doen ook niet elke dag in bad/douche. Mac: succes bij het cb! Aaicha: fijn dat het goed met jullie gaat! Joanita: lekker uitgerust nu dus! Snieke: jij ook al een lekker lang nachtje gehad.. Leuk van je overburen! Girafje: fijn dat het wat beter gaat met je been en je langzaam aan kunt gaan showen ! nacht: hier merk ik dat Nienke uit zichzelf minder wil drinken 's nachts, ze komt wel om de 3 uur maar drinkt nu nog maar 60 cc dan. Dus ik heb hoop . PM2B: heeft ze tussendoor geen fles meer gehad dan? Anders eens proberen.. Zo'n kleintje kun je echt nog niet verwennen hoor, dus als ze dicht bij jullie wil zijn, gewoon doen. en ja een draagdoek kan dan handig zijn.. Marloes: wat heerlijk zeg! Ik zei gisteren al voor de grap tegen mijn man hoop dat ons 2e kindje een 9 ponder wordt , dan slapen ze eerder door..
Ja dus elke 3 a 4 uur voeden dus 7-11-15 etc. misschien is dat wat. Misschien eens met de ha. het er over hebben? Ligt ze wel strak genoeg in de swaddle me? Vind het echt sneu voor je. Wij zijn met Niek inmiddels naar een osteopaat geweest en ik merk echt wel verandering misschien is dat nog wat?