@rianne als je je stoeltje vastmaakt met isofix is he veiliger dan vastmaken met de gordels. Het kan allebei maar nu ik isofix in mijn auto heb vind ik het heel moeilijk om te bezuinigen op veiligheid. Aan de andere kant is het misschien ook wel heel erg onzin maar ik ben zo bang dat ik het een keer echt nodig heb... Hoe vond Lenthe het op het kdv? En vond jij het erg moeilijk om haar achter te laten?
Ik baal wel heel erg dat sinds kort de familyfix uit is. Daar past dus ook het opvolgstoeltje op. Wij hebben nog de easyfix en daar kan dan weer geen opvolgstoeltje op en moet je weer een heel apart ding kopen. Ik moet maar even met mijn man overleggen, waarschijnlijk vind hij de isofix wel onzin.
goedemiddag meiden hier heb ik er alweer een tandarts bezoekje opzitten, mijn lies was afgebroken. ik ben om 10.00 uur geweest maar het is nog steeds helemaal verdoofd. wat betreft de autostoel die koop ik bij gamma, niet duur en gewoon een goede kwaliteit.
Had ik dus net een heel verhaal getypt is het weg door ons internet:x Ben dus bij de fysio geweest met Jason en hoeven 5 okt pas terug. Hij doet het zo goed en we gaan zo goed vooruit met hem!!Ben echt trots op hem Ook heb ik een aantal dingen gevraagd over zitten en staan. Zitten in stoeltjes e.d raadde zij ons af omdat het eigenlijk nep is zoals zij dat noemt, omdat ze nog niet zelf zitten. Gewoon op schoot zitten mochten we wel doen als het maar geen uren achter elkaar was. Staan was ze helemaal op tegen, omdat dat gewoon echt slecht is voor de ruggetjes. Ze heeft me het proces uitgelegd wat aan staan en zitten vooraf gaat en hoe baby's hun spieren ervoor trainen als ze dus liggen op hun buik of rug en of met omrollen. Nu snap ik dus ook beter waarom het niet mag. Ik wil overigens niemand vertellen hoe of wat hoor of een discussie hierover starten maar ik wilde wel de info met jullie delen.
Dames ben weer terug... Beetje ziekjes dus duik lekker mijn bedje in. Lees straks even terug. Geby, heb de kaartjes ontvangen, super bedankt!!! Meris, luiers zijn ook binnen, we gaan ze vannacht meteen proberen, bedankt
Even snel vanaf mijn werk @Debby: Ja ik ben sinds kort weer aan het werk. Heb 4 weken voor de bevalling gehad en 12 erna! @Sam: Hier ook steeds vaker pyamas. Vanaf 68 heb je veel meer keus! @Friezin: Balen dat je man zoveel weg moet. Wat voor werk doet hij? @Stephanie: Hoe is je eerste werkdag bevallen? En hoe heeft Esmee het gedaan bij je schoonzusje? @Sarah: Wij zaten ook te denken om al een autostoeltje aan te schaffen, maar hoorde dat niet ieder stoeltje voor ieder kind fijn is. Dus durf niet zo goed meer en wacht maar even af.. @Bas: Ik heb hem zelf niet maar mijn nicht heeft er eentje, geloof dat hij Jane Pro heet o.i.d. @Rianne: Hoe heeft Lenthe het vandaag gedaan op het kdv? @Ilse: Hoe vond Eva het zwemmen? @Sam: Zoë zit alleen maar op schoot, wil niet meer liggen. Ondersteun haar dan wel goed.. @Rianne: Ik zet het volgende stoeltje gewoon in de gordels, die haal je er idd toch niet uit! @Roxanne: Beterschap!
@ Bloempje en Debby: heb even gekeken op internet, en we gaan toch weer voor een Isofix stoeltje. Het gaat deze worden, we halen hem in Duitslands, daar is hij 193 incl. verzenden. De chicco Key1 wordt het dan. Stond ook in de gids van de consumentenbond. Het duurt nog wel even voordat we hem nodig hebben hoor. Lenthe heeft zich wel vermaakt op het kdv. Ze heeft alleen weer niet geslapen, ze ziet gewoon te veel haha. Nu slaapt ze. @ mandy: Oh lekker als je mond nog verdoofd is. Is raar als je dan gaat drinken haha. @ aaliyah: Goed dat Jason zo vooruit gaat zeg! Duidelijk verhaal over dat zitten en staan, thnx. @ roxanne: Beterschap!
die heeft mijn vriend ook in de auto, Rianne, en Sam zit daar niet zo goed in hoor, vind ik. ik heb zelf een maxi cosi tobi. hele fijne stoel
Sorry voor de HUGE letters haha. Zoë heeft vannacht de hele nacht doorgeslapen, heerlijk! Vaak wordt ze wel 1 of 2 keer wakker omdat ze op haar rug is gedraaid of met haar hoofd in de spijlen ligt. Ze heeft trouwens iets wat ze bijna net zo leuk vind als de Twirly. Een olifant met een rolslurf. Aanrader Kruidvat - Kind & baby
kwam er net achter dat ik zo meteen nog visite krijg... dus in razendtempo de keuken en de kamer maar even opgeruimd... oeps.. canvas van thom is ook binnen en daar hebben ze ook geen witte rand om gemaakt... twijfel nu wel. ze zijn zo ook heel mooi, maar ik heb ze zo niet besteld. maar om nou ze nu alle 2 dubbel te hebben, is ook weer niet nodig. Misschien vraag ik wel of ik in plaats van 2 dezelfde 1 andere mag bestellen.
wij hebben dat stoeltje, die chicco trouwens veel goedkoper bij prenatal gekocht, Rianne, als je hem wilt kopen!
even laten zien hoor, vind hem zo leuk geworden. Nu nog een voor Sam maken. (zit om het groeiboekje heen) http://i193.photobucket.com/albums/z69/marloesss80/IMG_0643.jpg
@mama die heb ik ook gezien die olifant!! En idd in 68 heb je veeeel meer keuze in pyjama's @rianne dat is volgens mij niet duur als het ook uit Duitsland komt... @marloes hopelijk kan je dan een andere bestellen. Als ik donderdag mijn salaris heb ga ik denk ik bij Hema bestellen had even gekeken op de site en vond het niet zo duur daar.
Mama die olifant is echt een aanrader, Lucas heeft hem gisteren van mijn broertje gekregen en hij is er helemaal weg van. En ook ik moet met meneer de hele kamer rond als hij zo lang wakker is. Hij vind het nog erg moeilijk om zichzelf te vermaken. Maarja ach het is ook wel weer gezellig. Wat leuk gemaakt zeg Marloes, ik vind het altijd zo knap als iemand zulke leuke dingen maakt. Ik zelf ben echt totaal niet creatief.
Aaliyah gelukkig gaat het zo goed met Jason nu. En als je pas 5 oktober terug hoeft te komen is dat een goed teken. Wat zul je trots zijn op je kleine vent.