hier pas sinds hij op 4 voedingen zit, dat hij ook tussen de laatste 2 voedingen sliep, daarvoor was hij eigenlijk s avonds steeds wakker tot een uurtje of 10 ofzo. Ze gaat vanzelf wel eerder slapen hoor, ik zou gewoon kijken hoe ze eruit ziet, of ze moe is of niet. Maakt nu nog niet uit dat ze niet om 7 uur in haar bedje ligt.
arme sarah, vind het zo sneu voor jullie. Gaan jullie nog iets nieuws proberen qua voeding? dat heb ik even gemist geloof ik.
Hoe regel je die heffingskorting? Gaat dat automatisch of doe je dat jaarlijks al een mannetje je belastingpapieren doet?
Degene die het minst verdiend moet meer dan die 4000 euro verdienen. En als je belastingaangifte doet (als je het jaarlijks doet) vraagt hij vanzelf of je langer dan een half jaar een kindje hebt en dan gaat het automatisch. Je kan het ook maandelijks laten uitkering dan moet je de voorlopige teruggave invullen
degene die het minst verdient moet dat minstens verdienen, en je moet dat opgeven bij je belastingaangifte over 2009 die je in april doet, geloof ik
@ Bab: Dank je wel Ja ik heb nu nog een weekje vakantie. Dan ongeveer 2 weken daarna ga ik 36 tot 45 uur per week werken Vraag me af hoe ik dat ga trekken! Ik ga slapen!
he marloes ik snap dat van roodkapje niet helemaal, in het voorbeeld staat dat de ouders 390 euro betalen aan de oma, en vervolgens 300 terugkrijgen. Maar je krijgt toch maar 1/3 van de opvangkosten terug? Dan kan het niet uit lijkt me.
Maar als ik het volgend jaar voor 2009 laat invullen dan heb ik niet meer dan een half jaar een kindje gehad omdat ze van 8 juni is, of ben ik nou mis?
Nee het is afhankelijk van je inkomen wat je terug krijgt. Het is niet meer 1/3. Vroeger kreeg je ook 1/3 van je werkgever en een deel van de belastingdienst. Tegenwoordig gaat alles via de belastingdienst. Wij betalen 1100 euro en krijgen daarvan 800 euro terug. Mijn ouders schenken ons dan weer 300 euro en dus kost het ons niks. Omdat mijn ouders ook nog belasting en gastouderbureau kosten betalen houden ze netto 240 euro over. Maar ze kunnen ook nog luiers/ledikantje/voeding/extra kosten voor gas en licht etc van de belasting aftrekken. Dus aan het einde van het jaar hebben ze nog een extraatje.
De helft van het jaar is voor 1 juli. Je hebt 6 maanden en 22 dagen een kindje gehad dus meer dan de helft van het jaar.
Anyway ik ga slapen... mijn hoofd draait van de cijfertjes haha. Als jullie nog wat willen weten, ben ik morgen nog online! Slaap lekker!
ha vergeet het haast te zeggen, maar Maxime kan omrollen van buik naar rug. Hij ging opeens heel ver omhoog en achterover hangen en hup daar ging ie, mooi voor de ogen van papa en mama
@Bab..de zantac is de laatste keer verhoogd naar 1,8 en dan 2 keer per dag...dat was eerst 1,6...ik had het idee dat dat wel hielp...maar na een paar dagen ging het weer slechter. We zijn nu sinds donderdag overgestapt op Friso H.A. maar dit heeft ook niet echt veel effect...ze is bang dat hij toch gevoelig is voor koemelk... Er gaat nog wel nutriton doorheen...8 scheppen ondertussen! Ze wilde trouwens dat we H.A. gingen gebruiken ipv A.R. omdat hij toch wat dingetjes heeft die op koemelkallergie lijken... We moetem even volhouden tot volgende week maandag...dan moeten we weer naar de KA...ze zei dat het niet slim was om steeds te wisselen..snel achter elkaar...en dat doen we ook niet...maar ik vind het zooooo zielig nu! Vanavond had hij een half uurtje geslapen en toen weer wakker...na een uur weer in zn bed gelegd en toen met het badje was hij gelukkig weer vrolijk...maar tijdens de fles was het weer janken! Het doet me echt pijn om hm zo te zien! Lekker dat het zo goed gaat...ik kan je niet echt een tip geven oper de fles...Finn krijgt 210+7...wij zijn toen van 5x 180+6 overgegaan daarop zonder problemen... @Debby...zooo...maar eens even gaan checken dan...wil ook wel wat extra's! @Snieke...nee to maandag iig niet...en dan is het weer overleggen met de KA...De week kan me niet snel genoeg gaan als het zo gaat! En superknap van Maxime zeg! Die luilak hier doet dat allemaal niet hoor! Hahaha! Nou heftige avond dus! Gelukkig vond hij het badje dus heeeeeeeeerlijk en slaapt nu! Ik ga ook mn bed opzoeken...morgen 1e werkdag! Ben benieuwd! Heb mn lunch al klaargemaakt...hoef ik dat lekker morgen niet te doen! Haha!