Die wil niet alleen met de prikjes en ik ben er natuurlijk ook het liefste zelf bij. Nee, alles zat ramvol! Denk dat ik maar even op en neer rijd vanaf mijn werk, heb toch nog tig snipperuren die ik nooit meer op krijg . Vind het alleen een beetje lullig omdat ik maar 2 dagen werk.
Ik wilde het vanochtend filmen, maar ze deed het niet meer Ja, ik ben ook zo benieuwd naar haar stemmetje. Ze heeft best een zware stem voor een meisje tot nu toe haha.
@mama he balen zeg!!! Ik zou idd ook ff een paar uurtjes opnemen dan..En ik weet niet hoe laat je s ochtends begint maar miss dat je dan een keer eerder kan beginnen? Zou daar idd ook wel zelf bij willen zijn en ja miss lullig omdat je maar 2 dgn werkt,maar goed ze zullen het toch wel begrijpen?
Jason heeft ook een aantal keren met geluid gelachen alleen hij heeft net een meiden stem als hij lacht hahaha.
@Sam: Ja en ik doe ook weleens wat dingen thuis. Moet dalijk nog even een besprekingsverslag uitwerken bijvoorbeeld. Die twee uurtjes kunnen ze me wel missen . Haha echt waar. Zoë heeft juist een zware stem. Iemand nog leuke plannen vandaag?
@marloes hahaha ja denk het ook wel hoor @mama oh dat is wel lekker dat je ook thuis kunt werken! Hier niet echt plannen vandaag heb ook niet echt ergens zin in moet ik zeggen ben echt lui
Zo, R z'n fiets verkocht. voor te weinig naar mijn idee, maar ding is weg en nu kan ie z'n mountainbike gaan kopen. Werkdag viel reuze mee! Alleen toen ik wist dat schoonzus er was en R naar het werk was wilde ik per direct naar huis! Het idee dat ze vanalles met m'n kind ging doen zoals naar schoonvader wandelen zonder dat ik erbij was............. Maar is allemaal goed gegaan. Hele drukke dag gehad dus helemaal kapot! Zo, nu eerst even wat eten en kind in de kleren hijsen. (vreselijke outfit gekregen maar zonde als ze het niet aan heeft gehad straks hahaha) Zal vanmiddag eens lezen hoe het met jullie is hoor.
bab28, wat fijn dat teun het zo goed doet. En werken zal idd wel weer wennen zijn. rianne, ik hoop datje het gaat trekken zoveel uur werken, petje af hoor! GAat je man/ vriend minder werken? snieke, wauw wat knap da t ze kan omrollen sarah gaat het al wat beter met finn?
als je de aangifte via het programma doet, krijg je vanzelf die vraag en krijg je het dus automatisch
jullie krijgen wel een kwartaal 'langer' als ze 18 worden krijgen wij de laatste in april, en jij nog in juli