Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Zwangerschapshormonen :D Je zal niet de eerste zijn die het vergeet hoor haha

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Wat zielig dat Finn er vandaag weer zo’n last van had. Lijkt me wel moeilijk om hem dan bij iemand anders achter te laten. Gelukkig is het je moeder!
    Oh gezellig, zo’n nachtelijk feestje. Hier vaak feestjes rond een uur of 5, maar die viert ze maar lekker alleen, na 7 uur ben ik weer van de partij haha.

@Sam: Haha foodfight, nu ik het zelf moet opruimen en schoonmaken doe ik daar niet meer aan :D. Hoop voor je dat Jason lekker doorslaapt vanaf 20.00u!

@Roxanne: Misschien verschilt het ook per merk?!

@Debby: Ja, 4 is idd groooot, maar moet er binnenkort toch aan geloven haha.

Papa en Zoë hebben een vader/dochter momentje en zijn samen wandelen, Zoë lekker in de Beco. Ik zou gaan strijken, alles staat al klaar maar heb er geen zin in… Achja, doe ik donderdag wel. Moet nu uitrusten zodat ik morgen fit op kantoor aan kom :p

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Bloempje: Klinkt lekker chaotisch! Even het nieuwe ritme vinden en dan zal het wel makkelijker gaan :)

@Sarah: Leuke foto’s! Dat varkentje is lieeeeef!

@Meris: Nee dat weet ik, maar ik vergeet dat soort dingen nooit. Heb zelf altijd een hekel aan mensen die te laat komen of niet komen opdagen. Achja, zolang ik m’n kind niet vergeet ;).

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hier ook een Katja Schuurman, al kan ze ook heel schel, hoog en hard gillen ;)

Manouk had vandaag ook uit het niets een schaterlach. Ik hield haar vast en Marinus tilde zijn voetbaltas op, ligt ze ineens in een deuk haha. We keken elkaar echt aan van :(. Klonk leuk, dat mag ze wel meer doen hoor!

5. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hahahaha leuk! ook die andere foto's van finn zijn leuk! dat ie zo lacht met zn mond open, geweldig!! je ziet m gewoon lol hebben..:D

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Noujaaaaaaaa, manlief belt net.
    Hij is aan het wandelen bij een recreatiemeer hier in de buurt wordt hij aangehouden door de politie. Had er iemand melding gemaakt dat er een man liep met een baby in het donker en dat vond hij erg verdacht. Dus manlief loopt niets vermoedend, komen er 2 agenten op em af, zaklampen op die draagzak gericht, kind over de pis. 'Ja er worden zovaak baby's vermoord/gedumpt, dus voor de zekerheid komen we toch kijken, maar het ziet er goed uit dus loop maar door'.

Ergens wel goed natuurlijk dat ze zo alert zijn, maar toch..

7. Kejay

Kejay Niet meer actief

:$:$ schrik je je toch ook wezenloos als er een paar agenten op je af komen stappen???
    Vind het wel positief dat er toch mensen zijn die daar op letten.

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Gelukkig viel het werken mee! Enne foto van de vreselijke oitfit?

9. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik 4 - 5 uur tussen de flessen.

10. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

nou ja!!!! hahahaha... wat een verhaal... wel goed dat zo alert zijn! na dat verhaal van 2 weken terug over dat gedumpte babietje, denk wel omdat het een man is met een baby, denk dat ze bij een vrouw met een baby niet zo snel bellen.. zou ik zelf hebben...;) gelukkig moesten ze niet mee naar het bureau..:D

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    meiden,ik ga lekker zappen en relaxen, ben morgen weer lekker vrij! dus tot morgen!!

12. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Manouk dronk een tijd om 7, 11, 15, 19, 23. Of 22.30 als ik moe was.

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Aaaah wat zielig... Is ze al oud?

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik probeer het dan nog met een speentje, meestal lukt dat dan wel tot 06.30. Maar als ze echt honger heeft, zou ik idd wat minder geven over de dag. Is het geen idee om de laatste voeding fv te geven? Die valt zwaarder en slaapt ze wat langer door.

15. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Gelukkig is er niks erg gevonden, nu maar hopen dat het snel geneest dan.

16. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ligt eraan of ze daarvoor al een tijd wakker is. Als ze daarvoor net een paar uur heeft geslapen dan wacht ik gewoon tot ze moe wordt.
    Vandaag kwam de 4e fles om 20.00 uur uit, daarvoor was ze al een uur wakker. Heb haar net om 21.00 uur op bed gelegd en als het goed is zie ik haar morgenochtend rond 07.00, 07.30 weer.
    Maar ze drinkt hele grote flessen 210/7, je zou kunnen kijken of ze dat ook wilt.
    De arts zei zelf dat de laatste om 19.00 mag zijn gezien haar gewicht.

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Dan zou je misschien je wekken moeten zetten om 23.00 uur.. Is niet prettig natuurlijk, maar je kan niet van een baby verwachten dat het jouw slaapschema aanhoudt (zou mooi zijn, dat wel ;))

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hahahahaha

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    In overleg met de cb-arts mag ik in de laatste fles rijstebloem geven. Ik maak dan de fles van 210/7 en dan 3 maatschepjes erdoor. Maar zonder rijstebloem sliep ze ook al goed hoor. Wil je het nu al gaan geven? Niet dat ik t erg vindt hoor :D

20. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ik ken alleen de babyone, volgens mij is dat een keten

Deel Deze Pagina