Die hebben ze bij de Hema hoor. Heb er zelf ook gehaald. Maar dat wist je misschien ondertussen wel.. Ben nog niet bijgelezen...
Wat een lekker mannetje, en een heerlijk pakje voor de winter! Fijn dat hij zo makkelijk en tevreden is, genieten dus
@bloempje ja hoor je kan het ook maandelijks terugkrijgen. Gewoon even dit Voorlopige teruggaaf of aanslag: meteen terugkrijgen of betalen formulief downloaden, invullen en opsturen. Ik moet dat ook nog doen voor de ouderschapsverlof en levensloopkorting. @nouja mama! Dat is schrikken! Maar ja, ze kunnen maar beter allert zijn! @snieke ik ga ff kijken voor de babyone @maillotjes, ik heb net 2 effen mailloitjes gekocht bij de wibra voor 1,50 per stuk. Ze hebben ook hele mooie effen maillotjes bij de prenatal met een een mooi kabeltje erin.
Pfffff, dit is niet te doen... Ben de hele avond al aan het reageren en bijlezen. Denk niet dat ik dit dagelijk ga doen. Wil 's avonds ook nog even tijd besteden aan mn meisje als ik haar een hele dag niet heb gezien. Kijk wel in hoeverre ik het bij kan houden, komt goed Hier alles prima, morgen lekker weer een dagje vrij.
Haha meris, dat is inderdaad veel als je moet reageren op alles als je de hele dag aan het werk bent geweest. Bevalt het om weer aan het werk te zijn?
Ja leuk is ie he? Ben er echt blij mee Ik werk 3 dagen, maandag, dinsdag en donderdag. Maar het is goed te doen hoor, heb mn ritme helemaal gevonden. Het scheelt dat Manouk erg makkelijk is hoor.
Pff wat wordt er toch veel geschreven haha @sarah wat een leuke foto's van Finn!! Ik ga morgen ff op je hyves kijken. Haha een foodfight voor je verjaardag vragen geniaal @mama dat is wel heel bizar zeg. Wel mooi verhaal om later te vertellen aan Zoe!! En verder...weet ik het even niet meer hahah Jason werd pas om 20.30 wakker en heb hem daarna verschoond en fles gegeven van 180+6 die heeft hij helemaal op Was helemaal verbaasd. Hij ligt nu keihard zn beentjes naar beneden te gooien in de box. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen vanacht....
Lijkt me toch ook wel zwaar 3 dagen werken. Maar idd lijkt me ook wel dat het scheelt dat je meisje makkelijk is. Van hoe laat tot hoe laat werk je dan?
Maandagochtend begin ik lekker rustig, dan heb ik overleg van de OR van de kinderopvangorganisatie waar ik werk. Dat is van 08.30 - 11.0, dan fiets ik weer terug naar het dorp en ga ik op de groep werken tot 17.30. Dinsdag van 08.15 - 17.15 en donderdag van 08.30 - 18.00 uur. Het zijn wel lange dagen dat wel, maar wel leuk!
@meris idd wel lange dagen ja,maar wel fijn dat je het naar je zin hebt!! Ik ga afsluiten heb vreselijke hoofdpijn al vanaf vanmiddag en moet mn bedje nog opmaken....