Juni 2009 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Sunshine09, Jul 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

arrrgggh even klagen: Ben nu aardig gefrustreerd.
    oma is net weg en Eva begint te huilen... hysterisch.. bleek ze klem te zitten tussen de spijlen en ze had zich letterlijk van onder naar boven onder gespuugd. het zat zelf IN haar oor. Ik heb nu dus geprobeerd haar te kalmeren. Dat lukte totdat ik haar weer terug in bed wilde leggen. Ze raakte het bed nog niet en weer hysterisch huilen.. zucht. Dit gaat nu al bijna een uur zo.

Vervolgen gaan dat pleuris jong bij m'n buren weer buiten spelen. Natuurlijk mogen ze van mij buitenspelen maar het zijn echt pokkejong. Gillen, schreeuwen, huilen, gillen, schreeuwen, huilen, gillen, schreeuwen (did i make my point). Buurtje hebben nu heeeeeeeel fijn ook nog een trampoline gekocht. En natuurlijk staat ie aan "onze" kant. Ik word echt gek van hun. Ze hebben 2 kleine kinderen (3 en 1.5). Wat een pokkeherrie. Hebben ze ook nog de tuuter van papa's brommer gevonden (en dat is leuk grrrr) en als klapper op de vuurpijl komen de kindertjes van haar zus ook nog even in de tuin spelen (die komen ongeveer 3 x in de week). Serieus ik kan NOOIT rustig in onze tuin zitten. Blerjong. sorry, ben echt pissig. Ben al eens uit m'n slof geschoten tegen ze en ze begrepen echt niet waar ik het over had. Ga maar even op funda kijken grrrrrrr.

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Joepie, de stukken tafelzeil zijn binnen voor de luiertasjes. Kan er 16 van maken!Ik heb rode ruitjes en blauw turkoise ruitjes.
    Nu wachten tot de stof binnen is en dan beginnen!
    Morgen gaat Lenthe voor het eerst een hele dag naar kdv.
    Wij hebben laatste dagje van de vakantie, dus we gaan de stad even in en lekker lunchen! afleiding zoeken anders word ik gek haha.

@ Sanne: Leuk die sierraden! Lijkt me ook leuk om te doen!
    @ Debby: Ook al zo crea!!! Leuk!
    @ Guusje: Dat is balen, maar volgens mij is het altijd druk bij de prenatal, niet normaal haha.
    @ mama87: 74 al !! Wel leuk om weer te shoppen!
    @ roxanne: Windows movie maker? Of bedoel je dat niet? Ik zal straks even het andere forum lezen.
    @ gaby: Het zit je niet mee he! Beterschap!
    @ Roxanne: Thnx heb slab besteld!
    @ snieke: nou ik moet nog maar zien of ik er tijd voor heb hihi. Vast wel, en anders maak ik tijd. Ik vind het leuk om te doen.
    @ kuide: Fijn dat collin weer een beetje zijn oude ritme terug krijgt!
    @ sarah: Ook ziekjes, beterschap meid!
    @ friezin: Hier flesvoeding!Ik werd ook echt onzeker van mijn gewicht, en ik heb gewoon een dikke vetrol. Ik wil echt afvallen, en dan lukt het wel! 2,9 kilo in een week kwijt.
    Anders gewoon een beetje opletten met bijvoorbeeld tussendoortjes? Fruit en plakje ontbijtkoek nemen enzo.
    @ Ilse: ah gossie wat zielig!snap je frustratie over die kinderen, zou ik ook echt niet tegen kunnen! Hoop dat eva inmiddels stil is!

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Sanne: Leuk Ikea! Kunnen slagen?
    Dat is wel fijn, ze zeggen dat ze 68 vaak wat langer hebben. Hier toevallig niet ;)

@Roxanne: Ja het gaat snel zo met een kleintje hé! Ga dalijk even op het besloten forum lezen..

@Gaby: Klinkt niet goed.. Beterschap!

@Snieke: Ja ik neem contact op tegen de tijd dat we weer gaan beginnen haha :D

@laura: Zelfde probleem hier, dus Zoë zit in de tummy. Vindt ze heerlijk en vooral interessant als ze ook even los kan zitten :)

@Sarah: Beterschap!

@Ilse: Balen dat het allemaal zo tegen zit, zeker omdat je er al een beetje tegenop zag. Kun je niet vragen of ze een beetje zachtjes doen omdat Eva ervan wakker wordt. Misschien snappen ze het dan?! *knuffel*

@Rianne: Spannend, succes morgen!

4. Kejay

Kejay Niet meer actief

windows movie maker.... Hmmm, zal eens even kijken of ik dat heb. Jij hebt ook zo'n leuk filmpje van Lenthe. Zoiets wil ik dus ook maken...

Laura, heb je al wat kunnen vinden??? Anders misschien voor tijdelijk een dichte wasmand. Daar zaten wij vroeger ook altijd in bij oma. Klinkt een beetje raar, maar daar kun je je even mee redden zonder meteen een fortuin uit te geven

5. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Ik heb je uitgenodigt.

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    ja dat heb ik daarmee gemaakt. Zat standaard op onze laptop

7. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Is goed hoor, maar dan moet jij voor mijn 4 kids zorgen:D

8. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    ziet er goed uit! hopelijk gaat het met deze wel goed

9. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ja heb ik ook op de laptop!!! Dank je, ga meteen even klungelen:p

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Heb zooo'n schattig setje gekocht, zal dalijk ff een foto maken :D

11. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Hier hetzelfde probleem. In de ochtend gaat het nog wel, maar na 13:30 'smiddags wil ze gewoon niet meer in d'r bedje tot 21:00:$ Ik leg haar wel altijd rond 17:00 op bed, maar dan ligt ze meestal alleen maar te huilen. Eerlijk gezegd zou ik hier ook wel de oplossing voor willen.....;)

12. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Ik heb je uitgenodigd

13. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat het zo goed ging op het kdv en met werken

14. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Arm ventje:(

15. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad

Fijn dat alles zo goed gaat en dat hij helmpje hoeft!

16. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Wat is rapley:(

17. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    big boy;)

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Altijd geroepen dat ik niet van figuurtjes op kleertjes houd.
    Maar de Aristocats zijn zooooo leuk ;)

19. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Mooi kereltje!

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Fan van Bakkaboe!
    En nu ga ik Zoë uit bed halen, die is DUIDELIJK wakker ;)

Share This Page