jeetje... dat is wel heel veel... snap dat je even niet meer weet hoe en wat... misschien toch cb is vragen over bv koemelkallergie? daar kunnen ze ook zoveel van huilen zonder stil te krijgen en is de meest voorkomende allergie, heel veel sterkte meis wow aaliyah dus jason heeft al gekleurde ogen! nou hoop dat ze hier ook snel komen! thx gabster! weet ik in ieder geval dat ik ze niet naar bed doe met blauwe ogen en ze wakker kan worden met bruine ! hahaha... gaat dus geleidelijk!
@ Rianne: Dikke knuffel! Hoop voor je dat Lenthe snel de rust weer vind en dat je weer kan genieten van haar!
o meis wat onwijs rot!!!! en je voelt je dan zo machteloos en lekker in de tummytub of buiten wandelen ? of masseren met warme olie? of zijn het geen krampen? niet extra honger??? zijn vast dingen die jezelf ook al heb bedacht
hey meiden, hebben al jullie kleintjes een regeldag gehad rond de 10 dagen? Lieke heeft er nog geen gehad... kan natuurlijk nog, maar vraag me af of alle kindjes die krijgen.
Jolan: Ja hier wel regeldag gehad. Groeit ze goed? Rianne: Hele dikke knuffel voor jou! Wat ontzettend balen zeg! Heb je er wel eens over gedacht om naar de dokter te gaan? Ik heb altijd geroepen dat als ik eem huilbaby krijg ik de baby laat opnemen net zo lang totdat duidelijk is waarom hij zoveel huilt. Mijn zoontje is opgenomen met reflux toen, en ik zou het zo weer doen. Als ze je kleintje observeren in het ziekenhuis kunnen ze misschien lichamelijke dingen uitsluiten. Als je kleintje langer dan drie weken, meer dan drie dagen achter elkaar drie uur per dag huilt spreek je over een huilbaby. En ik denk dat er dan iets is, al dan niet lichamelijk. Nogmaals dikke knuffel!
ja, hier hebben we m gehad, zo rond dag 12 volgens mij, ik d8 dat hij ongeveer van 10 tot 14 dagen kan komen, ik merkte het aan vaker komen voor de fles (zo rond de 2,5 uur) en huilerig s nachts terwijl ze normaal gewoon slaapt. Daarna fles wat opgehoogd en toen ging het weer prima! weet niet of elk kind het krijgt, denk het eerlijk gezegd wel, want elk lichaampje maakt een groeispurt en heeft dan meer behoefte aan eten, maar het zal heel erg per kind verschillen of je het uberhaupt merkt! dat hoeft natuurlijk niet!
Kuide: fijn dat het zo goed met jullie gaat! En al helemaal dat je geen last hebt van je hechtingen, nu al buiten gewandeld... dat doe je snel! Marloes: geen emte in de buurt hier.. bloempje: volgens mij kunnen de ogen tot een jaar verkleuren. Hier lijkt het of Nienkes ogen bruin worden in het midden, blijf er ook naar loeren Aaliyah: heerlijk he wandelen met dit weer! En is ook nog eens goed voor onze conditie en kilo's hihi Guusje: gezellig samen thuis deze week, leuk! Heerlijk intiem moment he samen douchen Rianne: frustrerend he dat je niet weet waarom ze huilt.. zou nog eens contact opnemen met cb en anders verder gan zoeken. Misschien een osteopaat. Jolan: hier hebben we een regeldag gehad rond de 8e dag geloof ik. Jolan:
Vanavond naar de osteopaat geweest met Nienke. Hij heeft haar onderzocht en heeft iets gedaan aan de plek waar haar sleutelbeentje gebroken was. Verder merkte hij dat haar gewricht waarmee haar hoofd en nek op elkaar zitten zeg maar, te ver naar voren stond. Dit verklaard het overstrekken ed. Hij heeft hier nu iets aan gedaan en volgende week mogen we terug komen. Was wel interressant om te zien wat hij allemaal met haar deed. Ik hoop dat we iets gaan merken aan haar.
@Ogen ja ik denk dat het ook komt omdat ik bijna zwarte ogen heb hahah dus ik denk niet dat het bij Jason nog gaat veranderen @Rianne *knuffel* miss toch langs ha? Ze zal toch niet voor niks huilen? @Heide ja vond het echt chill gaf me ook rustig de tijd om over dingen na te denken hihi en idd goed voor de kilo's en conditie (voor zover ik die ooit gehad heb) Net het spel spookslot gekocht via mp nostalgie ten top hahaha. oh huilend ventje ben dr weer vandoor!
@Jolan: Hier gaat de kleine ’s avonds voor de late voeding in bad/tummy/douche. Dan krijgt ze een ‘pyama’ aan en ’s morgens fris ik haar gezichtje, handjes en billetjes op met een washandje en krijgt ze kleertjes aan! @Sunshine: 06.30u, wat goed! @Aichaaa: Fijn dat het zo goed met jullie gaat. En 62/68, flinke dame! Hier gaan we ook al richting maatje 62… @Joanita: Wat goed van Jamy dat hij heeft doorgeslapen! @Aaliyah: Is het alleen in de stad? Of ook op de snelweg? Een klein stukje in de stad zou ik wel aandurven. En een draagzak is sowieso ideaal vind ik! @Snieke: Maxime ook al, goed hoor! Hoop dat Zoë snel een voorbeeld neemt aan de andere juni beebjes En wat lief van je overburen! @Pretty: Ik kan je niet helpen, maar sterkte ermee, lijkt me erg vervelend! @Mam: Hier is slapen altijd in bed en als we ergens anders zijn in de reiswieg. In de box hoort ze teveel en slaapt ze onrustig. @Rianne: Wat balen, hopelijk hebben jullie snel een fijn ritme gevonden… Heb je al aan een osteopaat gedacht? Misschien heeft ze ergens last van. @Nathalie: Oh heerlijk, weer op ’t peerd @Laura: Fijn dat alles zo goed gaat met jullie! @Aaliyah: Ja hier ook genoten van het mooie weer, lekker de stad in geweest en daarna bij mijn ouders in de tuin gezeten @Heide: Hopelijk merken jullie snel verschil!
Vandaag met mijn moeder en Zoë wezen winkelen. Zoë heeft 2 uur liggen slapen in de kinderwagen, gelukkig geen winkels bij elkaar geschreeuwd . Twee leuke truitjes gekocht in de uitverkoop bij Mexx. Hmm ze huilt, etenstijd!
@rianne, wat erg dat lenthe zo huilt wou dat ik tips voor je had. Heeft ze geen koorts? *knuf* @Jolan, hier gister al een regel dag gehad, meneer kwam elk half uur. Nu weer netjes om de 2/3 uur. Is even klote zo;n dag. Kon niet eens even douchen want dan wilde meneer alweer eten! (ja hij is er vroeg bij, maar goed.. hij is met alles wat snel heb ik t idee) En regeldagen hoeven niet altijd op te vallen, of precies volgens het boekje op de 10e dag ofzo te vallen! @kleding maat, hier ook al bijna maat 62, sommige nog 56... maar rompertjes al wel 62! en luier maatje 2
Nog even een ontzettend leuk nieuwtje. Mijn vader heeft een golf toernooi gewonnen vandaag, en daarmee een kwartaal abbo op de sportschool gewonnen. En die heeft ie aan mij gegeven, kan ik weer in vorm komen. T mooie is dat er kinderopvang bij zit dus kan Collin gezellig mee, hoef ik me geen zorgen om hem te maken! Zo lief van mijn vader En een minder nieuwtje.. de schoonmoeder van mijn tante, dus de oma van mijn neefje en nichtje is zondag overleden (lag op sterven, had ik al xtje verteld hier geloof ik.. ) Dus mag donderdag ook nog naar een crematie toe... als ik t trek...
@Mama het is niet over de snelweg maar wel ongeveer 18km ver met overstap... Fijn dat het zo leuk was in de stad en dat Zoe zich zo netjes heeft gedragen hihi @Laura gecondoleerd,lief van je vader dat ie die abbo aan jou heeft gegeven dan heb je zo die overige 10 kilo eraf
@laura, gecondoleerd, wat vervelend voor je. Wel lief van je paps zeg! en super dat er kinderopvang bij is, dat is tenminste goed geregeld! Fijn dat collin het zo goed doet!
@Sunshine...het slot was eruit gebroken...dus ze zijn niet verder gekomen dan de hal...waarschijnlijk zijn ze heel erg geschrokken van de hond...die ziet er best gevaarlijk uit (terwijl het een watje is) Maar wat er echt gebeurd is is natuurlijk gokken! Gelukkig dat er niets weg is...maar mn moeder is echt bang! (Logisch!) Finn wordt trouwens ook alleen maar wakker van een badje/douche zo laat...dat hebben we twee keer gedaan en twee hadden we een baby die absoluut niet wilde slapen! @Mandy...jammer meid! jij ook het beste met je kindjes! @Marjanne..GEFELICITEERD! @Sanne...ik heb je toegevoegd op hyves! @Stephanie...ben alijd wel erg bang dat ik het fout doe! Haha! Maar dat heb ik in het begin met nieuwe dingen helaas altijd! Maar het komt vast allemaal goed! Wat een leuke foto's! Houdt ze nou haar hoofdje ook al zo goed omhoog achter de computer?! Knap hoor! @Mama...hoe laat geef je die laatste? Want bij Finn helpt het dus echt om de laatste voeding om 22.00/22.30 te geven...dan slaapt hij tot half 6...maar geef ik hem om 24.00/00.30 ook om half 6! Dus vandaag ook weer lekker vroeg! Hij zit vandaag ook voor het eerst op 6 flessen...EINDELIJK! Haha! Wij proberen ook wel te rekken hoor! Vandaag heeft hij het toevallig zelf gedaan...bij mn moeder viel hij na het spelen in slaap en werd hij toevallig zelf een uur later wakker...(dus na 4 ipv 3) Maar als hij echt schreeuwt ga ik het niet rekken...als hij gewoon zoet is of slaapt wel! Ik wil hem niet overstuur hebben! @Jolan...nou ik denk dat jij een slaapkopje hebt! Haha! Finn is eerder na 2 uur wakker...maar ik heb dan ook een vreetzak! @Snieke...wat een briljante opschrijving...snurkademen! Haha! Finn doet dat ook vaak...maar die heeft ook altijd honger...hahaha! @Joa...ze zeiden bij mij het CB ook dat kindjes zo'n 2 weken moeten wennen aan andere voeding...dus dan is het logisch dat ze krampjes krijgen...bij Finn was het ook weer wat erger geworden nadat ie Friso Extra kreeg...nu gaat het alweer een stuk beter! @Gaby...ik ben ook voor meeting! @Demi...als het niet gaat...dan gaat het niet...rust is veel beter! Lekker naar jezelf luisteren! @Aichaa...dan heb je het idd druk ja! Gaat het wel allemaal goed met hem? Hoe vindt hij Djenna eigenlijk? EN je andere jongens? @Mac...ow lekker hoor...dat ze je nu al afbellen! Balen! Heb je op het spreekuur wel antwoorden gekregen? @aaliyah...ik ga vandeweek denk ik met de bus...en ik heb er nog nooit van gehoord dat je kindje uit de wagen ofzo moet...heb dat hier ook nog nooit gezien! Mijn oma zei dat dat vroeger wel zo was...maar tegenwoordig niet meer... @Bloempje...ben eigenlijk wel benieuwd naar dat boek...maar vind het weer gelijk een uitgave terwijl ik alleen maar een beetje wil kijken of het wat voor ons is! Als ik jou zo hoor lijkt het me wel wat. @Girafje...lekker dat het wat beter door de fysio! Dat gaat de goede kant op! @Rianne...heh meid...kut heh...als ze zo huilen! Finn had het vandeweek ook! werd er echt gek van! Had koppijn aan het einde van de dag! en papa lekker werken! Hier is het ritme ook nog ver te zoeken helaas! @Nathalie...lekker dat je weer mag paardrijden! Dat zal je vast gemist hebben...ik kan niet wachten toen hier het nieuwe seizoen bij dansen weer begint! @Laura...wat heeeeeeeerlijk voor je dat het zo goed gaat! En super dat je al zoveel kilo's kwijt bent! You go Girl! haha! Gecondoleerd ook! Naar hoor! @Nikita...ik zag trouwens in een namentopic dat de initialen van Noa ook N.O.A. zijn....leuk zeg! Ik doe Finn meestal in de middag in bad...maar wel altijd net voor de voeding..dat hij gelijk kan eten als we klaar zijn...Hij gaat best vaak in bad...soms elke dag...maar dan niet elke dag met zeep enzo...hij ontspant er heerlijk van...en als hij krampjes heeft is het ook lekker vandaar! Ik doe meestal om de dag zeep of olie enzo... Hij heeft ook helemaal geen last van zn huid...dat scheelt! Als hij niet in bad gaat was ik hem met water...maar zn billetjes en piemel met zeep... Ik lees trouwens dat er best veel mama's zijn die er 's nachts uitgaan voor een speentje ofzo..ben echt blij dat dat bij Finn niet hoeft! Hij slaapt dan nog wel geen lange nachten...maar na het eten valt hij weer als een blok in slaap en hoor je hem niet! Gisteren dus lekker bij mn moeder wezen eten...ze was erg van slag van al het gedoe! Mn stiefvader heeft gelijk allemaal spullen gekocht...sloten met politiekeurmerk enzo...en ze gaan idd waarschijnlijk voor een alarm kijken...Ze hebben nu ook sloten aan de binnenkant gezet...nog 2 extra...mn moeder moet dan wel haar bed uit als mn stiefvader thuiskomt uit zn nachtdienst...maar liever dat dan nog een keer iemand binnen! Ze kan zo in paniek raken en bang worden! Echt zielig om te zien! (hoewel ik het waarschijnlijk zelf ook zou hebben!) We hebben heel de dag politie rond zien rijden op de dijk waar ze wonen...en die is doodlopend...dus het is niet zo dat ze toevallig rondrijden...dus waarschijnlijk is er nog wel meer gebeurd! Vandaag is Finn lekker bij opa en oma geweest...ze boden gisteren aan om op te passen zodat wij even op ons gemak boodschappen konden doen...Was wel lekker... Ik had Finn een t-shirt aan gedaan waar op stond "de liefste oma is toevallig mijn oma!" Speciaal om haareen beetje op te vrolijken! En ik geloof ook dat hij haar gedachten wel van de inbraak heeft afgehouden! Ik douche trouwens regelmatig alleen met Finn...Tip van de kraamhulp hier was dat je het babybadje met standaard in de badkamer zet...daar twee opgevouwen handdoeken in legt (zodat het zacht wordt) daarover een badcapeje...dan leg je je baby daarin...was je jezelf even (leg ook voor jezelf een badjas en handdoek klaar) dan pak je je baby (eventueel in een luierdoek...zodat het niet zo glad is) Als je dan klaar bednt leg je hem/haar in het badje met de badcape...jezelf vlug afdrogen e.d. en dan kan je droog en wel je baby gaan doen! Werkt echt super makkelijk! Vandaag en gisteren is Finn ineens aan het lachen geslagen! Hij heeft twee naar mn zus gelachen...naar mn stiefvader...zelfs naar zn draak die in de box staat (met een muziekje...heel leuk!) En een heeeeeeeele grote lach naar mij! groter kon niet! Echt zoooo leuk! En vandaag ook EINDELIJK sex gehad! Hahaha! We kwamen de boodschappen thuis brengen en toen was het pakketje bezorgd bij de buren...en toen waren we toch alleen dus gelijk maar aan de slag gegaan...hahaha! Fijn hoor!
Ik val bijna van m'n geloof joh.. Zoë had gisteren om 21.00u haar laatste flesje op. Daarna gehuild en geklaagd tot 00.00u, toen is ze in slaap gevallen en kwam ze om 04.30u pas weer voor een flesje. Dus ze kan makkelijk 7,5 uur zonder eten! Hopelijk vannacht weer hetzelfde, maar dan zonder het huilen en klagen tot 00.00u