Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    dan jengelt ie nog ff en dan is ie weer weg. Laatst had hij zijn tutdoekje over zijn hoofd liggen, kwam er een vrouw in de kinderwagen kijken, zeg ik jammer, niet veel te zien ;)

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Nee ze plast niet zover, maar als ik haar dan optil en in bad wil doen plast ze zodra ze loskomt van het aankleedkussen ;).

Ja, Zoë pakt de beestjes van de Twirly en de speeltjes van de babygym. Erg leuk! Dus ik ben op zoek naar iets wat ze makkelijk kan pakken. Rammelaren die naast haar liggen lukt nog niet, het moet wel hoger hangen.

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hahahaha
    ik hoor wel vaker dat baby's in slaap vallen met een doekje over het hoofd.... lieke moet dat echt niet hebben, die wordt dan helemaal gek!

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

z8 valt groot

dus zou zeker 80 nemen ook ivm trui enzo eronder...

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Overgang:$ Ik hoop het niet! Ik ben pas 32 jaar

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Natja: Hoop het niet voor je, maar sommige mensen gaan jong in de overgang. Je kunt het maar uitsluiten toch!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo allemaal
    Wat hebben jullie weer veel geschreven zeg!!!:$
    Hier gaat het allemaal wat beter.
    Was erg gezellig bij mijn schoonzus lekker ongegeneerd kunnen klagen over mn vriend:D hahaha
    En even zonder Jason was ook wel lekker even niet denken aan flesje verschonen enz.

Ik las iets over pesten, ik ben zelf gepest op de middelbare waarom weet ik niet,maar het was nou eenmaal zo. Ben dus als de dood dat Jason ook gepest zal worden maar wil dat natuurlijk wel voorkomen.

Onzekerheid/faalangst hier ook gehad maar nu is het allemaal veel minder geworden. Ben soms nog wel eens onzeker ook over Jason maar dat is normaal denk ik. Zullen we allemaal wel hebben.:)

@jolan ik denk idd dat je moet proberen om sommige gedachtes los te laten:) En een beetje met Lieke mee gaan en niet te veel kijken naar alle baby's hier. Het verschilt allemaal zo van elkaar en ook de karakters en behoeften van de kindjes. Dat is gewoonweg niet te vergelijken.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @laura zo ook een groter maatje nemen en zeker ook omdat Collin zo snel groeit

@mama heb geen tip voor je...Wij hebben een oud ding waar ik vroeger mee gespeeld heb van fisher price aan de box hangen...Maar dat kan ie niet vast houden ofzo.

@snieke whaha goeie:D Kunnen ze ook niet opmerkingen maken. Vandaag was er iemand in de hal bij ons die vroeg hoe oud "ZE" was...:$

@jolan hahah Jason wordt dan ook boos hij kan hem nog niet van zn gezicht trekken dus dat vindt ie niks..

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Meestal 5. Het ligt eraan hoe laat ze s nachts wakker wordt. Vandaag was het 05.30 uur, 10.30 uur, 14.30 en 18:30 en nou maak ik haar rond 00:00 uur wakker voor haar laatste flesje. Of misschien vandaag later want mijn man werkt tot 01:00 uur en dan wacht ik op hem.

Ik moet zeggen dat wij niet echt een ritme hebben. Gisteren was het bijvoorbeeld:
    04:00, 08:00, 11:00, 14:00, 19:00 en 00:00. Dus dat waren er 6. Ik geef gewoon wanneer ze de fles wil. Ik laat er minimaal 3 uur en maximaal 5 uur (behalve s nachts) tussen en dan laat ik haar drinken wat ze wil.

Zonet heeft ze bijvoorbeeld 70 laten staan maar vanmorgen maar 20.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik heb een winterjasje in maat 68 gekocht voor Emma. Nou heb ik ook nog een superleuk winterjasje van Mexx gezien op kleertjes.com en ik zat te twijfelen of ik die dan nog in 74 voor erbij zal kopen maar ik vrees dat tegen de tijd dat zij in 74 zit het al weer lente is...

11. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    @ Marloes => leuke kistjes zeg!!

@Jolan => Thirsa komt nu sinds een week rond 1.30 uur weer.
    Ze heeft dan ook wel echt zin in wat: druk zoeken en echt goed drinken (beide borsten). Ik heb geprobeerd om haar te laten liggen, maar ze gaat dan echt niet slapen. Te veel trek in wat. Het blijft toch wel lastig.
    Hahaha...lekkere dochter heb je...ze houdt nog even wat plas vast voor je.:D:D

@Natja => Geen zeurberichtje hoor! Ik snap hem helemaal. Vervelend dat Isabella weer komt 's nachts. Hier ook een dochter die dat doet. Succes vannacht, hopelijk slaapt ze lekker door.
    Wat vervelend dat je last hebt. Maar gelukkig was je uitstrijkje wel goed.

Ik heb trouwens ook nog last (pijn) bij het vrijen. Vooral van mijn littekens. Au! Ik vind het daardoor nog niks aan:(.

@ Mama => Thirsa heeft "Baby beertje" van Vtech. Deze zingt en praat. Er zitten toetsen op, maar die druk je makkelijk in. Thirsa ramt er ook op (grotendeels per ongeluk:)). Ze vindt hem fantastisch! Dit is de link, kun je even kijken
    kidstoyscompany - Baby beertje roze

Of een boxspriaal van de Hema. Deze vindt Thirsa ook leuk.

En je kunt natuurlijk gewoon afwisselen. Straks kan ze de Twirly wel weer leuk vinden.

@Aaliyah => Bezoekje aan je schoonzus heeft je goed gedaan? Fijn dat het gezellig was. Pesten: ik ben gepest op de basisschool. En ik weet wat je bedoelt met onzekerheid en faalangst. Ik heb er nog last van en volgens mij gaat het nooit meer over. Het wordt wel beter dat wel

---------
    Ik zal zo Thirsa voeden. Moet haar nu wel wakker maken, maar ja. Ik heb haar voor het laatst om 17.00 uur gevoed en dat vind ik te vroeg voor een laatste voeding.

Misschien tot later, anders tot morgen.

Groeten
    Friezin

12. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Nog even en dan hebben wij 1000 pagina's gehaald:D
    Het is hier echt een kwebbelhok.

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Het ligt aan je instellingen op welke pagina we zitten :D

14. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
  15. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Sorry...nog een keertje spam. Dit is de laatste:)
    Mijn grote vent en mijn meisse.

Bekijk bijlage 17679

Groeten Friezin

16. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    O...hahahaha.:D

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik maak lieke ook wel eens wakker hoor. Net ook gedaan.... Om 14.30 had ze de laatste gehad en heb haar om 18.45 wakker gemaakt....Anders komt het beetje rot uit met de 5e voeding....

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    friezin leuke foto's :D

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bij mij zitten we op pagina 248 ;)

20. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hier de twirly andersom gehangen, nu speelt ie steeds met het blauw groene blaadje :D.
    Heeft ze al een leuke mobile?

Deel Deze Pagina