Mevrouw lag al wakker. Ik heb haar uit bed gehaald, maar honger? Nee dat niet. Ik wacht nog wel eventjes. Misschien dat ze dan langer slaapt dan 1.30uur.
VTech Benelux deze wil ik ook nu in de box straks aan de kinderwagen, kan ie lekker sturen! maar goed das meer voor de jongens...
Die is inderdaad leuk. Die afbeelding daarnaast (die rollator) heeft mijn zoon. (overgenomen van mijn schoonzus). Die is ook geweldig. Maar ja dat duurt nog wel even
@debby ik heb gewoon een goedkope winterjas gekocht. Had ook hele mooie gezien van Noppies op kleertjes.com maar vindt het toch een beetje overdreven zoveel geld daarvoor. Als hij er nu snel uitgroeit vindt ik het niet zonde en koop ik gewoon nog een winterjas. Die moeten ze denk ik in de lente ook nog wel aan. Het is dan nog niet zo heel warm natuurlijk. @friezin hihi we moeten nog even voor we de 1000 halen Hele leuke foto met die kleurtjes zo en die andere is ook leuk. Wat een haar heeft ze al @jolan hoe gaat het nu met de fv?
Ik heb een heel mooi speelkleed gekregen bij de geboorte van Thirsa. Deze heeft dus die mooie kleurtjes. Dat haar had ze meteen al. BIj het persen zei de vk: ik zie de haartjes al. Ik had toen zoiets van: kan mij wat schelen, ik wil haar er uit hebben!!!. Maar mooi is het wel, mijn zoon had dit ook.
@friezin hier trouwens ook nog niet echt veel gesext hoor. Vind er ook niet veel aan door alle drukte enzo. Het doet me geen pijn ofzo (keizersnee gehad) maar ik voel me gewoon even geen sexueel wezen. Mijn man begrijpt het wel maar moppert wel af en toe.
die jas die is 40 euro en dat vind ik inderdaad best wel duur. Ik heb een jas via marktplaats gekocht voor 5 euro (best wel een mooie vind ik zelf). Zijn jullie ook marktplaats fans? Ik hou normaal helemaal niet van 2dehands maar met al die kinderkleertjes en spulletjes vind ik het wel heel leuk. Het is toch amper gedragen!
Marktplaats = super handig. Wij hebben al veel spullen gekocht en verkocht via Marktplaats Groeten Friezin
@friezin ja hij is echt leuk dat kleed! Echt super leuk hoor als je beeb zo veel haar heeft. Bij mij zei ze ook dat ze haartjes zag hihi ik hoopte op veel haar maar helaas haha @debby oh 5 euro is geen geld hihi Ik zelf ben niet zo van mp maar dat komt omdat ik het irritant vindt om er te zoeken enzo. Mijn schoonmoeder is er erg goed in en heeft zo al onze meubels gekocht dat was wel weer relaxed
Even snel want manlief is zo thuis, dan naar bed en lekker slapen. Ben moe! @Debby: Welke maat heeft ze nu? Wel lekker als zon jasje een beetje ruim zit. @Friezin: Die ziet er idd leuk uit, even kijken of ik die hier in de buurt ergens kan vinden. Leuke fotos en mooie kindjes! @Snieke: Ja, maar ze wordt BOOS van de mobile, ze wil pakken.. *zucht* @Debby: Ik kijk ook weleens op mp, maar nog niks gekocht. Ben zo bang dat het toch verwassen of lelijk blijkt te zijn. Wel een idee voor speelgoed, morgen eens kijken! Wordt anders een duur grapje als ze steeds na 2 weken op iets uitgekeken is
Iedereen bedankt voor de reacties op mijn foto's!!!!!!!!! Het kleed is van het merk Jollein en is inderdaad erg mooi (en zacht). O en ik zie nu op hun site dat mijn schoonzus het wel erg gek gedaan heeft. Het kost 44.95 euro! Boxkleed Colourful 85x105 - Villa Vrolijk Babystore Groeten Friezin
62 zit nog ruim. Van 68 is nog echt geen sprake (ze was vorige week 56,5 cm maar ze is dan ook met 40 cm geboren). En van marktplaats. Ik durfte ook niet zo goed eerst dus heb ik eerst hier in de buurt en bij mijn moeder in de buurt gekeken en dan ging ik het afhalen. Nooit iets slechts bij gehad. En nu laat ik ook pakketjes opsturen en dat is nooit verwassen ofzo geweest. Ik heb zulke leuke setjes van mexx (ben ik gek op, ik hou van stoere meidenkleding), lief lifestyle en nog meer merken gekocht voor 5 euro tot een tientje! En ik verkoop ook weer een hoop dus ik heb nu een potje met dingen die ik verkoop en dan koop ik weer nieuwe dingen in een grotere maat.
Ik wil ook even mijn boxkleed showen. Mijn moeder heeft hem gemaakt en ik ben er zo trots op. Is echt mijn mooiste ding uit de baby uitzet! Is trouwens wel al een oudere foto hoor!
Dat is toch niet het boxkleed? Manouk heeft er een boxkleed van, maar deze is toch wel veel groter? Of is zij zo klein