@ Sarah: Dat is ook grappig. Zo'n rood hoofd zeker haha. @ mama87: Ja ze zijn helemaal verliefd haha. Wat zielig dat ze zo uit haar doen was van die harde stem! @ Marloes: Wat een mooi stukje, heb er tranen van in mijn ogen. Ben het helemaal met je eens! @ Bab: Hihi nou dan heeft hij zeker al smaak! Ja heb even de halve winkel leeggekocht Oh nee, uitverkoop bij kleertjes.com?? hihi.... shoppen!!!! @ sarah: mooie foto's! @ sunshine: okee, ligt aan de voeding dus! thnx! @ demi; dank je! Mooi poppetje is Demi, leuke kleertjes ook. En schattige foto samen met je zoon! @ stephanie: geweldige badcape!!!
Was ik toch weer redelijk positief nu net toch weer ff een potje lopen janken. Gisteren de liefde bedreven en dus dacht ik met mijn domme kop dat alles nu wel weer koek en ei zou zijn. Mooi niet dus, mijn man weet nog steeds niet of hij wel verliefd op mij is het is nog steeds allemaal bekoeld zegt ie. Hij kan dus gewoon sexen met iemand waar hij niet verliefd op is. Sorry meiden ik ga maar ff afsluiten voor vandaag.
wat een geweldig mooi geschreven verhaal, waar haal je het vandaan, zo mooi! heb het opgeslagen, zo mooi om te bewaren!
Dikke troostknuffel xxx En verliefd zijn is iets anders dan houden van hé, Misschien is de verliefdheid ff weg maar ik denk na al die jaren dat houden van er nog wel is. Probeer het weer leuk te maken met zijn tweeen en dan komt de verliefdheid ook wel weer! (hoop ik voor je) xxx
Zo heb mooie kindjes weer gezien zeg,leuk hoor! Sorry dat ik niet op iedereen reageer nu. Ben vreselijk moe waar het vandaan komt weet ik niet en voel me vet rot. Heb wat persoonlijke issues en ook nog eens gezeur met mn vriend om een bruiloft heel kut dus allemaal!! Morgen lees ik weer bij. Fijne avond nog allemaal.