Goeiemorgen, @ Rianne, ik moet vaak aan jou en Lenthe denken. Heb zelf 'n huilbaby gehad en weet hoe je je kan voelen. Probeer wel overal hulp vandaan te halen (bij vrienden en familie maar ook ha en cb enz) Hebben jij en je vriend wel steun aan elkaar of geeft het gehuil ook druk op jullie relatie. Ik hoop dat het heel snel voorbij is (mijn vriendin had ook 'n huilbaby en na 'n paar maanden was het opeens over,en die stopte rond 6 uur 's avonds na de hele dag gehuild te hebben) @ Sarah, heerlijk dat Finn je moeder heeft kunnen afleiden en dat je even lekker aan de winkel kon Goeie tip trouwens van het badje met handdoeken,ik wil zo graag met haar douchen maar heb dat nog nie gedaan omdat ik natuurlijk manloos ben. Ik ga het zeker proberen. Met mijn jongste zoontje gaat hetsoms goed maar vaak niet. 1 okt komt hij weer naar huis (op mijn verzoek want waar hij woont geeft aan dat hij door zijn problematiek eigenlijk niet meer naar huis kan) Ik zie er best tegenop want het kost heel veel energie en is heel druk maar ja... Ik heb wel in mijn achterhoofd dat hij uiteindelijk wel weer uit huis zal gaan maar ik wil het toch nog 'n x geprobeerd te hebben.Gelukkig is hij ook heeel lief maar het is best pittig en helemaal als je alleen bent. Mijn andere zoon is normaal gesproken heel rustig maar met de jongste erbij word hij ook druk dus je kan me bij elkaar vegen 's avonds @ Mama, nou wel fijn om te weten dat ze het kan!
Ha ha zie je wel er is nog hoop . hier ook weer een mannetje om 6.30 oké wel weer paar keer een speentje maar toch...
Knap hoor Aichaaaa dat je dat allemaal doet! Petje af. Hoe oud zijn je jongens? En de papa is die helemaal uit de picture of komt hij af en toe nog eens bijspringen.
Hey juni mama's, Ik wilde jullie allemaal nog van harte feliciteren met de geboorte van jullie kindje! Hopelijk gaat alles hartstikke goed met jullie. Geniet van jullie kindjes, ze zijn zo groot!!! liefs berenbotje (ex) juni mama 2009, en nu december mama 2009
Klopt naar mijn gevoel wel. Ik was ook een huilbaby... Bleek babybronchitus te hebben en allergisch te zijn voor de papagaai. Kwamen ze dus achter nadat ze alle huisdieren 1 voor 1 weg hadden gedaan
@ Sunshine, Mijn jongste 2 zoontjes zijn 9 en 8 jaar. Neeeeeeeee van de vader heb ik niets meer gehoord. Hij ging accoord met de scheiding en dat was het enigste wat hij heeft gezegt. (ben alleen voor de moskee getrouwd,is dus 'n stuk makkelijker om te scheiden) Maar ja op deze manier is het 'n stuk makkelijker,moet er niet aan denken als hij haar zou willen zien en de problemen daar omheen. Nee, zo is het 'n stuk rustiger,al kan ik het niet begrijpen als ik naar haar kijk dat hij niets van haar wil weten.
Hier gaat het beter met Rebecca nadat we gisteren de fles opgehoogd hebben naar 120+4. Ze drinkt hem ook echt elke keer zo goed als leeg! Vannacht kwam ze na de fles van 00.00 pas weer om 06.00 uur!!! Hierna heeft ze alleen niet meer geslapen dus ga haar nu de fles geven.
goedemorgen allemaal! mama1987: wow goed zeg! Ze kan het wel, lang zonder eten Hier was het om half 4 weer feest, maar goed er zat nu al wel langer tussen dus dat is beter dan eerst! sarah: wat een lang verhaal, moet altijd lachen van de vrolijke toon waarop je reageert, haha aicha: ongelooflijk he dat iemand niet geinteresseerd kan zijn in zo'n schatje! maar volgens mij doe je het hartstikke goed zonder die vent! pm2b: lekker hoor, dat ze zo goed drinkt! hoeveel voedingen krijgt ze? hier staat helemaal niks op het programma voor vandaag, behalve babymanagement. Ik ga vandaag maar eens wat dingen regelen voor onze 3e trouwdag - we maken er om en om een verrassing van voor de ander, en nu ben ik aan de beurt. en ik was gisteren naar de dokter geweest voor mezelf, en had Maxime meegenomen (ken niet echt mensen in de buurt die even kunnen oppassen) en het ging wel maar moet nog wel even oefenen hoor. Dit was ook voor het eerst dat we zonder zijn papa weg waren! ik had het arme kind veel te warm aangekleed (en mezelf ook) en het as veel verder lopen dat ik dacht, dus we kwamen puffend aan bij de dokter, waar de wachtkamer helemaal volzat en het lastig was met de kinderwagen te navigeren. Toen begon Maxime natuurlijk als een gek te trappen en te smakken dus ik heb hem maar wat kleren uitgedaan en de fles gegeven (alhoewel hij net thuis had gehad, maar hij had waarschijnlijk dorst), maar hij bleef klaarwakker. Gelukkig was ik de laatste van de dag dus kon ik hem even in de wachtkamer laten staan trappen en jengelen terwijl ik naar de dokter ging. Was wel kapot toen we thuis kwamen! trouwens nog een tip als je nog naar de dokter of tandarts moet ofzo waar je tegenop ziet, nu doen! Ik voelde er helemaal niks van! Vergeleken met zo'n bevalling doet niks meer pijn haha goeie trouwens van dat badje, dat ga ik zo ook eens doen!
Respect Aichaaaa, met 3 kids in je uppie... ik heb het gevoel dat ik soms loop te "pielen" met 1 kleintje en jij doet het gewoon in je uppie met 3..Ik vind dat echt TOP!
Opvallend sommige beebs hebben dus al daadwerkelijk een kleurtje! ben benieuwd wanneer ik hier een kleurtje erin ga zien!
Ik denk dat de eerste moeilijker is dan de kinderen daarna dussss applaus voor jezelf en alle nieuwe mama's