Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wij hebben een hyundai santa fe en hier kun je achterin twee extra stoelen uitklappen en heb je dus 7 stoelen

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Balen zeg, beterschap!

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zo ik ga even wat in huis doen en langs cwi.. misschien tot vanmiddag.

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Echt balen allemaal zeg! Logisch dat de klap er nog niet helemaal is, het is natuurlijk ook een hele hectische tijd. Laat je maar goed helpen door je moeder en haar vriend, want je moet wel goed op je zelf passen hoor. Jammer dat je het nog niet op de weegschaal ziet, maar wel al heel mooi dat je het in de centimeters ziet

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Als het goed is zijn dromen bedrog;)

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @debby ja een 2e willen we wel heel graag hoor! Alleen nu nog niet pas over een jaar of 3. Nu kunnen we het toch niet betalen en ons huis is er ook niet geschikt voor:)

@sm is niet echt een mening meer iets wat me opvalt...

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zo dat gaat lekker met je kleine meid! Wel zielig hoor 2 tandjes tegelijk

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen!

@Roxanne: Leuke foto’s! En die haartjes komen vanzelf, hier ook een kaal koppie..

@Sarah: Ja niet normaal hoe hard het gaat. Die eerste weken zijn voorbij gevlogen!
    Hopelijk werkt de Friso A.C. jullie zijn nu al zo lang aan het tobben!

@Bloempje: De hond doet het weer beter, eet en drinkt weer, braakt niet meer. Misschien gewoon een virusje o.i.d geweest

@Natja: Na 4 kids nog geen striae, hoe doe je dat???? ;)

@Sam: Fijn dat je eerste werkdag toch wel meegevallen is. En gezellig hé, zo’n kleine kletser in huis :)

@Rianne: Beterschap!

@Sm: Zie je er tegenop om je meisje dan een weekend te moeten missen? En die kilo’s komen echt wel, zeker als je dalijk weer wat beter in je vel zit!
    Ach gossie, tandjes. Hopelijk zijn ze snel door!
    Jeetje wat een gedoe met je zwager, niks van aantrekken, leef je eigen leven!

@Sam: Spannend, hopelijk valt het allemaal mee met Sven!

@Debby: Wat goed van Emma! Hopelijk gaat ze dit volhouden

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Vanochtend bij de tandarts geweest, had een gaatje *slik*. Ik heb pas 1x een gaatje gehad toen ik 11 was ofzo, dus ben nu al zenuwachtig voor het moment dat ze moeten gaan boren haha.
    En moet naar de kaakchirug, mijn verstandskies groeit de verkeerde kant op.

:(

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    :$:$:$:$
    die zijn echt gestoord! supersneu voor je opa en oma.
    jij hoeft je echt niet te verantwoorden tegenover zo'n lapswans hoor

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mama kun je om verdoving vragen? Ik was ook bang was 17 toen ik mn eerste gaatje had en vond dat boren zo erg. Balen dat je ook nog es naar de kaakchirurg moet!
    Is Zoe ook zo een kletskont?:D

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    jaaaaaaaa, mijn nieuwe canvasdoeken komen als het goed is vandaag binnen!!!

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    sterkte alvast meid! het contact tussen jullie is wat rebecca betreft wel helemaal goed?

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat leeeuk!!:D

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Spannend zeg, ik hoop voor jullie dat er wat meer duidelijkheid komt en dat ze hem van de pijn af kunnen helpen

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hopen dat het niet eenmalig was;)

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Super netjes hoor maar 1 gaatje!
    kaakchiurg : minder

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Joepie!!!!
    Ik heb trouwens een vraagje, wij willen ook bestellen bij herinnering op linnen, maar nu zag ik op de site dat de foto niet genoeg kb heeft. Weet jij hier een oplossing voor?

19. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    @Natja => Jij geeft ook bv? Omdat jou dochter ook nog niet de hele nacht doorslaapt.

@Marjanne => Thirsa krijgt om ongeveer 19.30/20.00 uur haar laatste voeding. Daarna komt ze (nu weer) rond 4.00/4.30 uur. Vorige week kwam ze al om 2.00/3.00 uur. Ik geef bv, dus misschien dat ze daarom nog niet helemaal doorslaapt.
    Thirsa zit nu op 5 voedingen.

@Aaliyah => Fijn dat je werkdag toch nog wat mee viel. Als je het druk hebt, vliegt je dienst natuurlijk voorbij en kun je snel weer bij je mannetjes zijn. En complimentjes zijn altijd fijn
    Spannend zeg de uitslag van Sven. Hopelijk krijgt hij niet slecht nieuws. Duim duim

@Singlemom => het duurt even hoor voordat die kilo's eraf zijn. Na de zwangerschap van mijn zoon duurde het ook lang. Toen ik weer alles paste, was ik al snel weer zwanger:D.
    Wat sneu dat rebecca twee tanden tegelijkertijd krijgt. Mijn zoon had er ook altijd zo last van, ik gebruikte altijd deninox dat hielp altijd heel goed. VSM hielp bij hem niet zo namelijk.

Qua voeding doet Rebecca het goed zeg.

Wat erg zeg van je zwager en zus! Logisch dat je boos bent.
    Wat naar allemaal. Sterkte!

@Debby => Wat goed zeg van Emma!!! :)
    En nu hopen dat ze het volhoudt.

@ mama => Het bah een gaatje (zelf nooit gehad) en ook nog naar de kaakchirurg. Succes alvast
    -----
    Gisteren vertelde een vriendin dat ze zwanger is. Super leuk! Ik werd er emotioneel van. En ik dacht: oooohhh leuk zeg zwanger zijn. :)
    Maar nu nog maar even niet.

Thirsa die hoor je overdag bijna niet (deze week tenminste, volgende week kan het weer anders zijn). Ik moet haar echt ophalen voor d'r voeding. En dan drinkt ze wat en begint te gillen van pret. Ligt ze te krijsen van plezier en dan wil het voeden natuurlijk niet. Het is echt een meid. En ze brabbelt ook al echt. Soms is het net alsof ze me wat verteld. :)

Vannacht heeft ze het gered van 19.30 - 4.00 uur. Dan hoor ik haar mopperen, maar echt huilen doet ze nooit 's nachts. Maar als ze zo moppert, dan lig ik niet meer lekker en kan ik niet meer slapen. Stomme moeder die ik ben:)

Vanmiddag op verjaardag visite van een tantezegger (wordt 5). Heb ik geen zin in. Het is een half uur rijden en dan kom je daar: cadeau wordt uitgepakt en een dank je wel kan er niet af (altijd zo). Dat ga ik mijn kinderen echt wel leren hoor..dank je wel zeggen.

Verder weinig nieuws. Ik ben weer alleen, want manlief zit voor zijn werk in Frankrijk. Dit weekend is hij thuis en dan zit hij er twee weken achter elkaar! Dat wordt afzien.

Tot later.

Warme groet
    Friezin

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    even contact met ze opnemen, ze kunnen nl ook een canvas doek maken van een gewone al afgedrukte foto...
    waarschijnlijk zul je dan de foto moeten emailen

Deel Deze Pagina