je moet gewoon samen doen van dat pak zwemluiers... krijg je toch niet op. Wij laten, als ze nog schoon zijn, die dingen gewoon drogen.
Hey ja kan wel maar dan moet je wel na half 10 bellen want moet tot 21.00 werken. en kan niet bellen op mn werk.... oh dat is wel lang maar wij kunnen toch eerder weggaan? en neemt iemand nog een camera mee?
ha die waren in de aanbieding bij de etos toch? ik heb ze niet gekocht omdat ik niet wist of die goe zijn. Maar wel dus lijken ze op pampers? of op kruidvat luiers? (je ziet, ik heb al veel merken geprobeerd NOT)
@meris ik hoor ook veel positieve verhalen over huggies. @marloes ja goeie tip zo en pak gaat inderdaad nooit op @buddie larissa heeft 3 maar soms op het kdv geven ze 2 van kruidvat om en dat gaat ook. Dus kunnen wel een pak van maat 2 halen.
heey vinnies!! welkom terug sorry ik spring weer even midden in, heb niet bij gelezen.. jullie hebben veel geschreven!! Gister bij mac was leuk heb gelijk een bibabadje gehaald in Arnhem alles goed met iedereen? aaliyah hoe was t werken? saar hoe gaat het met finn nu? hier gaat alles goed
Ja die waren in de aanbieding, 2 halen 1 betalen. Ik vind ze een beetje pampers-achtig maar niet zo super dun. En in pampers ruik ik haar plas altijd heel sterk maar in deze niet. Vind ze mooi aansluiten ook.
@luiers, heb ze allemaal geprobeerd, nou ja.. bijna allemaal hihi En ik ben verkocht aan de Aldi luiers.. Pampers lekken vaak door bij Collin snachts. En die van de Aldi nooit! Zijn net zo soepel en zacht.
@luiers ik heb ook weleens bummies van hoogvliet, die zijn ook goed vind ik alleen voor de nacht niet want als ze dan veel plast dan is ze wel een beetje nat. Ik hoor ook veel goede verhalen over de aldi luiers. Lidl heeft ook luiers he, iemand die al geprobeerd?
@vinnies, ja lidl heb ik geprobeerd, nadeel ze beginnen pas bij maatje 3.. (nu maakt dat voor veel nu niet meer uit maar in t begin dus wel) Ze zijn stugger en minder zacht. absorberen ook minder als aldi of pampers.
Collin ligt tv te kijken.. baby tv.. zo stom! maar hij vindt het leuk! Collin doet tijgeren op zijn rug.. kruipt op zijn rug heel mijn bed over. Sterke benen krijgt ie daarvan haha! en hij raakt zijn broek kwijt erdoor! Hij kan nu ook duimen met links! heel handig!
@ilse van harte gefeliciteerd, lijkt me heel bijzonder als mijn zusje een kleine krijgt... misschien volgend jaar?
ga je die dan inplakken? Ik maak meestal een digitaal album vind ik minder werk, maar ouderwets inplakken is ook wel leuk!
Ik vind huggies juist weer niks, vreemde pasvorm, de derrie loopt dan zo langs emma dr beentje... Ik ben nu bezig met het laatste pak pampers maat 2, het begint een beetje strak te zitten. Volgende week over naar maat 3.