Nou even over de uitslagen. Keana heeft een milde vorm van sferocytose. We moeten haar dus in de gaten houden en bij enig twijfel de KA bellen. Ze moet ook om de 3 maand voor controle. Heupen waren volgens haar in orde... MAAR; aangezien bij de echo (die overigens te vroeg gemaakt is) het niet helemaal duidelijk was, moet ze begin december weer voor een echo. Als er enig twijfel is moet het onderzoek afgerond worden tot dat er voor 100% geen twijfel meer is... Was toch even slikken, we hadden wel gehoopt dat ze het niet zou hebben
ah balen... dat het toch niet helemaal goed was, maar wel fijn dat het een milde vorm is... goed in de gaten houden dan maar... snap dat het toch even slikken is.. heupjes zijn vast helemaal goed in dec. daar gaan we gewoon allemaal voor duimen!
hahahaha nou ja, ik heb ook een dikkere kont en dikkere (.)(.) gekregen dus relatief gezien is er nog steeds een taille
We maken ons ook niet al te veel zorgen. Het zit in de familie dus we weten hoe we er mee om moeten gaan. Keana heeft misschien iets meer rust nodig dan andere kinderen. Tot nu toe heeft ze er geen last van gehad, alleen na de geboorte. En die heupjes... Dat is gewoon protocol dat ze nog een keer moet!!!
Zo hallo allemaal! Wat lees ik mensen met verschillende namen wie wie wie??? @rox wat balen dat de uitslagen toch niet helemaal goed waren @debby ik ben ook geadopteerd alleen niet uit India zoals jouw man Ik ben dood op het zag er naar uit dat we met zn 2en 3 huisjes moesten doen maar gelukkig niet. Kom ik thuis zit de werktel nog aan mn broek whahah lekker slim weer....