Juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sunshine09, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey ben ik weer.

Dezelfde vragen stellen onder andere namen: Puur onzekerheid naar mijn mening, maar wel erg vervelend.
    Helemaal als mensen hun best doen om goede tips en adviezen te geven, maar er niet naar geluisterd wordt.

Taille... hier wel, ook mede doordat ik nog 2 cupmaten groter heb en een dikke kont haha.

Rebecca heeft een goede middag gehad en lekker veel geslapen.
    De tandjes worden echt met het uur beter zichtbaar dus ik verwacht ze zeker 1 dezer dagen.

Dames,
    Is het stom als ik denk dat ik als alleenstaande moeder, vol striae over mijn gehele lichaam en nog dikke overgewicht (wel maat 42) niet makkelijk meer een man ga vinden???
    Niet dat ik nu alweer een ander wil, maar als ik er aan denk wordt ik toch wel bang dat mannen dat helemaaaaaal niet willen.....

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Meris...het ruikt een beetje naar parmezaanse kaas ofzo..hahaha! Echt stinkkaas lucht dus! hahaha!
    Maar goed...hij drinkt het nog steeds op!

@Lau...ja goed dus! Gelukkig!
    Enne...50 minuten bellen...eigenlijk schandalig lang hoor! Stefan zat al weer te lachen! Hahaha! Hoge telefoonrekening hier dalijk! ;)

@Debby...heel erg leuk! Denk toch dat ik ook maar mn naaimachine weer eens tevoorschijn ga halen! Al dat crea gedoe hier geeft me inspiratie!
    en echt geweldig die foto! dat gebeurt hier niet! Steef "kan" niet strijken...
    Allemaal naar India om een nieuwe vent te kopen! Hahaha!

@Jolan...zou gewoon wat meer geven vandaag hoor! Het kan best dat ze niet zo lekker is door de prikjes..dus lekker troostvoer geven! 1 keer kan geen kwaad!

@Rianne...ooow die is ook leuk zeg! Het is dat ik het voedingskussen nog gebruik met de fles geven...anders wist ik het wel...misschien later!

@Rox....ik zou me er persoonlijk niet zo druk om maken...maar ik maak me dan ook sowieso nooit druk...
    Ik ken die persoon niet persoonlijk...en heb er dus ook geen gevoel bij..snap je wat ik bedoel? Het zou voor mij wat anders zijn als ik een nauwe band heb met iemand en die zou zoiets raar doen!
    Want het is wel raar...dat vind ik dan ook weer echt wel hoor!
    Heh getver...lees over de uitslagen! Is dit dan voor altijd of kan ze hier nog overheen groeien? KUS!

Moet toch ook maar eens MSN downloaden...daar gebeuren alle spannende dingen! Hahaha!

Nou tot nu toe gaat het goed....Finn heeft wel een beetje krampjes...maar dat kon allemaal zei ze! Vol goede moed naar morgen dus!

Heb lekker geshopt vandaag! Wat shirtjes...2 broekjes en zo'n pak aan 1 stuk van de h&m...voor in de draagzak in de winter!
    Erg leuk allemaal!
    Wat ik wel stom vind...de rompertjes maar 62/68 worden echt te klein..maar 74/80 is echt nog veel te groot...toch niet logisch!
    Hahaha!

Er heeft er 1tje feest in bed hoor ik...naja...zal zo wel in slaap vallen!

Morgen werken! doeeeeeiii!

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sm22, tja.. ik heb hetzelfde hoor.. Ben totaaaaal niet happy met mezelf.. maar goed. Fuck it ik ben gelukkig met me ventje, en meer is op dit moment niet belangrijk.
    En een echte goede vent kijkt maar door die mooie zebra print heen hoor!

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sarah, fijn dat t goed gaat, hopen dat t zo blijft! hier ook een hoge rekening :( vorige maand 160 euro nu al 120 euro... BALEN!!! en ik heb al zo weinig centjes, kan mezelf wel voor me kop slaan domme muts bel dan ook nie zoveel je hebt t geld niet!
    Extra opletten nu maar :S
    Maar was wel ff gezellig bijkletsen! volgende keer rijd ik langs, is goedkoper als een uur bellen hahaha :)

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @SM...snap het wel hoor! Ik ben ook totaaaaaaaaaaaaal ontevreden op dit moment!
    Maar zoals Steef zegt...je kan niet alles tegelijk hebben! En en mooi kindje....en zelf nog mooi zijn....dat komt wel weer!
    En dat is ook wel zo...ik merk dat de striae al minder wordt...en mn gewicht is ook al weer zoals het was...er mag nog wel meer af hoor! en dat ga ik ook langzaam doen...

Het enige is dat ik zo'n lelijke velkwab heb...echt een "muffintop" zoals ik ze dat bij Oprah heb horen noemen!
    En mn heupen zijn ook echt nog steeds 3,26 meter breed...
    mn broeken gaan echt nog niet dicht!

maar ook dat komt hopelijk goed!

Mn moeder heeft 3 kinderen gebaard en die had dat ook...maar die heeft nu weer maat 36 dus ja...

oke....maar 36 zal ik vast niet redden...maar 40 hoop ik toch wel weer!

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Lau...is goed afgesproken!
    En anders kan ik je ook altijd nog met mijn huistelefoon op die van jullie bellen...dan is het gratis voor mij!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Meid ik vind maat 42 echt geen dik overgewicht hoor! En er zat nog zat leuke mannen die jou willen om wie je bent en niet omdat je nou een perfect lichaam zou hebben (anders was ik nooit aan de man geraakt want ik had altijd al wat straie en heb altijd overgewicht gehad)

10. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    3.26 m dat zijn wel hele brede heupen! hahaha, vind je daar nog broeken in?
    goed smeren en sporten, meer kun je niet doen aan je buikje lijkt me toch?

ik hoor hier constant, goh heb je je oude figuurtje al weer terug? Ik vind zelf van niet want eerst had ik maat 38/40 en nu 40/42 en ik weeg 6 kilo meer dan eerst. En als ik dat dan zeg dan zegt iedereen dat ik niet mag zeuren. Tsja dan moet je ook niet vragen of ik mijn figuur terug heb :D

mijn ma d'r heupen zijn wel breder gebleven na 2 kids, dus ik vrees dat dat hier ook zo gaat zijn. Maar goed die kwabjes moeten er nog wel af ;)

oh en sm en kuide: het schijnt zo te zijn dat mannen over het algemeen helemaal niet van van die sprietige vrouwen houden, maar eerder van een vrouw met een gezond figuur. En het belangrijkste is: wat een mens mooi maakt is de uitstraling, dus als je over een tijdje weer helemaal lekker in je vel zit komt dat vanzelf wel weer, de aandacht van de mannen :D

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Trouwens maat 42 is de meest verkochte maat in Nl. Waarom denk je dat die maat altijd als eerste weg is als er uitverkoop is? En al die meiden hebben ook een man hoor!

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Roxanne, wat balen van de uitslag.Het lijkt mij wel fijn dat jullie enigsinds ervaring hebben omdat het in de familie voorkomt.
    Als je zelf al het een en ander erover weet is het een stuk minder onzeker. Hopelijk krijgt ze er geen last van.

Figuur.. Gelukkig.. ik dacht al dat ik de enige zou zijn zeg hahaha.

Trouwens jullie zeiden nog dat het knap was dat ik Rebecca een weekend weg kon geven.. Ik zal wel moeten he. Voor Rebecca.
    Haar vader is dan niet goed voor mij geweest, maar hij is gelukkig iemand die veel over heeft voor zijn kinderen en dat doet mij wel erg goed hoor. En Rebecca verdient zoveel mogelijk contact met haar vader.

Een vraagje... Rebecca heeft al een week of 2 enorme spuitluiers die steeds erger worden. Komt dit door de tandjes en gaat het daarna ook weer weg? Het komt nu namelijk erg vaak langs de pampers heen.
    Ik kan wel een maatje groter proberen, maar dan kom ik op maat 4 uit.. Ze zal ze wel passen hoor, want ze heeft de echte afrikaanse billen van haar vader geerfd..
    Broeken heeft ze ook zeker maat 68 nodig door de billen terwijl ze misschien 60cm is en ongeveer 6 kilo.

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou ja, maar 90 kilo op 1.70m wordt alweer een ander verhaal..

Striae had ik ook al wel hiervoor maar nu zit het echt overal..
    Buik, borsten, lovehandles, bovenarmen, bovenbenen, knieholtes...
    Misschien wordt het beter als ze lichter worden...

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    emma heeft dat ook een tijdje gehad. Grotere luiers hielpen niet. Het kwam niet door tandjes en na een paar weken was het weer weg...

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik maak me soms druk om mijn figuur en snap dat als je single bent het niet leuk is. Maar ik zou nu niet bezig zijn met een andere man.

Zoals Laura al zegt gewoon lekker van je kindje genieten dat is het belangrijkste nu. Een man komt vast wel weer;)

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @bellen, mijn beste vriendin en ik kunnen er ook wat van. Ze woont hier een kwartier rijden vandaan maar we bellen altijd heel lang. Na 2 uur valt mijn tel automatisch uit maar dan zijn we nog niet uitgekletst en belt de ander terug. Maar de laatste tijd bel ik haar wel vaker want zij heeft echt heel erg geld crisis en krijgt tel rekeningen van 200 euro terwijl ik meestal wel in mijn bundel blijft.

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Snieke, ik hoop het hahahaha..

Debby, Rebecca is wel heel duidelijk met tandjes bezig.. misschien eerst maar afwachten tot ze doorzijn???

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Volgens mij maak jij je drukker om je figuur dan ik... terwijl ik 6 maten groter heb dan jij haha. Meid geniet lekker, je hebt een prachtig figuur!

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik denk dat mij het meeste dwars zit dat ik nog 15 kilo kwijt moet om op mijn startgewicht te komen en ik maarliefs 30 kilo zwaarder ben dan 3 jaar geleden...

20. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hey, hier ook een met 'afrikaanse' billen (blijkbaar zijn die in belgie ook gangbaar). Spijkerbroeken zijn een ramp, die moet ik echt over zijn billen heen sjorren en dan zitten ze voor de rest veel te wijd. Maar dus ook het probleem dat de poep er langs zijn benen uitloopt. Ik gebruik nu kruidvat luiers, die zitten strakker dan pampers. Zit nu op maatje 3.

Deel Deze Pagina